Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel AMG Critical Materials N.V. AEX:AMG.NL, NL0000888691

  • 23,280 23 apr 2024 17:35
  • -0,240 (-1,02%) Dagrange 22,960 - 23,520
  • 117.898 Gem. (3M) 242,8K

AMG - tweede kwartaal 2021

2.018 Posts
Pagina: «« 1 ... 47 48 49 50 51 ... 101 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 moneypocket 7 mei 2021 16:07
    quote:

    herbie bel schreef op 7 mei 2021 15:38:

    ik zit toch al gans tijdje in AMG en wat we nu meemaken (+ of - 4 à 5 % per dag) is al vele jaren iets dat regelmatig weerkomt. Ideaal om wat dagtrading te doen voor de durvers
    En AMG staat wederom in de picture: met stip op 1 qua dalers AMX.
  2. forum rang 7 Just lucky 7 mei 2021 17:09
    quote:

    amgkenner schreef op 7 mei 2021 16:47:

    volgende week weer herstel AMG nu ff door het putje
    volumes zijn ook laag , komt wel weer op vizier hou op 40 euro einde jaar als prognose en tussentijds op en neerwaarts
    Vandaag de beurzen mooi omhoog en AMG -3%, volgende week de beurzen een stapje terug en AMG-6%. Hier klopt iets niet?
  3. forum rang 7 Just lucky 7 mei 2021 17:18
    quote:

    Helmonderke schreef op 7 mei 2021 17:16:

    Het advies wat hierlangs steeds te zien is Strong Buy .. en dan ruimtevaartfantasie voor geduldige beleggers stoort me steeds meer.
    Lijkt meer een aandeel voor stelletje zwevers !!
    Je snapt het nog steeds niet he, je moet KLM kopen, een top tent, het geld spuit er uit... :)
  4. [verwijderd] 7 mei 2021 18:00
    Het was een rotweek voor AMG, maar gauw vergeten en op naar volgende week. A.s. maandag een dubbeltje dividend, maar ja, als er weer 3-4% afgaat...

    Als ik vermoed (!) dat de AEX/AMX begint te toppen (wellicht binnen een maand of zes) ga ik mijn AMG verkopen. Ik heb geen zin om (weer) een ritje naar € 12,50 mee te maken. T.z.t. dan wel volop inslaan, want AMG gaat denk ik binnen enkele jaren wel naar € 100,00 +.
  5. forum rang 4 boer 7 mei 2021 18:17
    quote:

    Frankie12 schreef op 7 mei 2021 18:00:

    Het was een rotweek voor AMG, maar gauw vergeten en op naar volgende week. A.s. maandag een dubbeltje dividend, maar ja, als er weer 3-4% afgaat...

    Als ik vermoed (!) dat de AEX/AMX begint te toppen (wellicht binnen een maand of zes) ga ik mijn AMG verkopen. Ik heb geen zin om (weer) een ritje naar € 12,50 mee te maken. T.z.t. dan wel volop inslaan, want AMG gaat denk ik binnen enkele jaren wel naar € 100,00 +.
    Zou mooi zijn ik heb ze vandaag gekocht voor 31,42. En gisteren ook 2 keer gekocht en met winst verkocht.
    Maar Alfen was vandaag slecht hopelijk volgende week beter.
  6. forum rang 5 Blanco rolling 7 mei 2021 19:38
    Het is gewoon een deja vu.
    Amg daalt altijd op cijfers en het viel nog mee.
    Ik vind de cijfers echt bagger.
    Er wordt veels te veel gekeken nat ebitda en niet nasr de nettowinst.
    Amg heeft te maken met grote afschrijvingen op materiele vaste activa, de da uit ebitda. Ze moeten ook veel investeren dus op zijn best is het een ideaal complex vwb de mat vaste activa.
    Zo een mijn in Brazilie heeft niet het eeuwige leven.

    Dan de beloning van de Ceo. Het is gewoon een vorm van zelfverrijking en tamelijk zeker door dat wanbestuur aangaande die beloningen van directie en bestuur dat grote investeerders hier gern zin in hebben, omdat dat bestuur het toch masr blijft doen.

    Dan 10 cent slotdividend. Kon niet meer omdat de Ceo de rest heeft ingepikt.

    Ik zit long hoor, omdat ik hoop dat deze ceo zo snel mogelijk inziet dat hij moet opstappen.
    Pas dan is er ruimte voor een koerstiging.

    Wat ik nu allemaal lees is in feite een copy/paste van een aantal jaar geleden.
    De sky was the limit, maar de sky werd erg donker.
  7. willy w 7 mei 2021 20:24
    Hele mooie verhalen allemaal. Maar kan iemand mij vertellen hoe het kan dat de daling gestaag naar beneden gaat, en dan de rest van de dag blijft hangen rond de 31.25 tot 31.35 euro. Het lijkt wel of er een systeem inzit, een sturing. Het zelfde gold trouwens ook voor SIGNIFY NV. Maar dat terzijde. En wat de CEO betreft, zij die hem aanstellen zijn echt niet gek, En uiteraard mag een ieder zijn idee over hebben. Persoonlijk ken ik de goede man niet, maar er van uit gaande, doet hij zijn best voor de zaak. En de beloning wordt niet door hem zelf geregeld, maar staat gewoon vast. Voor wie er ook zit op die functie. Misschien moeten ze de GELDMAKER van dit forum maar op die plek zetten. Zijn eerste daad zou zijn, halvering van eigen salaris....... en afzien van eigen bonussen.
    Geld trouwens voor alle azijn pissers. Alser1 vinger naar een ander wijst, wijzen er 3 naar je zelf. Probeer maar eens Goed weekend allen, en volgende week, met z*n allen weer naar de ALPE-D*HUEZ..............

  8. zolder_1 7 mei 2021 21:05
    quote:

    Blanco rolling schreef op 7 mei 2021 19:38:

    Het is gewoon een deja vu.
    Amg daalt altijd op cijfers en het viel nog mee.
    Ik vind de cijfers echt bagger.
    Er wordt veels te veel gekeken nat ebitda en niet nasr de nettowinst.
    Amg heeft te maken met grote afschrijvingen op materiele vaste activa, de da uit ebitda. Ze moeten ook veel investeren dus op zijn best is het een ideaal complex vwb de mat vaste activa.
    Zo een mijn in Brazilie heeft niet het eeuwige leven.

    Dan de beloning van de Ceo. Het is gewoon een vorm van zelfverrijking en tamelijk zeker door dat wanbestuur aangaande die beloningen van directie en bestuur dat grote investeerders hier gern zin in hebben, omdat dat bestuur het toch masr blijft doen.

    Dan 10 cent slotdividend. Kon niet meer omdat de Ceo de rest heeft ingepikt.

    Ik zit long hoor, omdat ik hoop dat deze ceo zo snel mogelijk inziet dat hij moet opstappen.
    Pas dan is er ruimte voor een koerstiging.

    Wat ik nu allemaal lees is in feite een copy/paste van een aantal jaar geleden.
    De sky was the limit, maar de sky werd erg donker.
    Ben jij Rapper? Muziekje eronder en klaar!
2.018 Posts
Pagina: «« 1 ... 47 48 49 50 51 ... 101 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

AMG ziet enorme kansen in recyclen van plutonium

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links