Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

AMC entertainment Holdings

2.969 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 149 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 DeZwarteRidder 1 juni 2021 13:12
    quote:

    AMCtothemoon schreef op 1 juni 2021 13:09:

    finance.yahoo.com/news/amc-entertainm...

    Weer een grote partij die inziet dat de toekomst van AMC rooskleuriger is dan wordt beweerd door de mainstream media. Goed nieuws!!

    Pre market $29, mooie weken in het vooruitzicht
    AMC is krankzinnig duur en dat is een keihard feit.

    En welke gekken kopen dingen die krankzinnig duur zijn....???
  2. [verwijderd] 1 juni 2021 13:20
    Nog even wat tweets van de CEO Adam Silverback Aron!
    mobile.twitter.com/CEOAdam
    De nieuwe levende legende. Een top ondernemer met de juiste toekomst visie. Snel en slim schakelen. Iets waar je als aandeelhouder oprecht trots op kan zijn!

    Het feestje voor de shorters zal snel over zijn :)
  3. forum rang 6 waarom niet 1 juni 2021 13:21
    quote:

    AMCtothemoon schreef op 1 juni 2021 13:20:

    Nog even wat tweets van de CEO Adam Silverback Aron!
    mobile.twitter.com/CEOAdam
    De nieuwe levende legende. Een top ondernemer met de juiste toekomst visie. Snel en slim schakelen. Iets waar je als aandeelhouder oprecht trots op kan zijn!

    Het feestje voor de shorters zal snel over zijn :)
    hoe kijk jij aan tegen de overbought sitiatie?
    Begin februari was het feestje toen snel over.
  4. [verwijderd] 1 juni 2021 13:25
    Ik weet nog wel iets anders wat keihard is op dit moment, en ook dat is een feit.
    Deze "gek" koopt vandaag gewoon weer lekker wat stuks bij, geen enkele twijfel.

    Misschien meneer de Zwarte Ridder.. Misschien moet je jezelf even afvragen of je wat zinnigs bij te dragen hebt.
    Mij is namelijk wel eens geleerd, heb je niks zinnigs te melden? Dan hou je gewoon lekker je mond.

    Als de investeerders hier nou vertrouwen hebben in een goede afloop, slimme koppen zijn (en geen dom volk zoals jij een ieder weg zet die even iets anders denkt dan jij doet), laat ons dan lekker genieten van ons succes.

    Misschien moet je je soms eens openstellen voor iets nieuws, maakt je leven een stuk prettiger.

    Fijne dag verder!
  5. forum rang 10 DeZwarteRidder 1 juni 2021 13:27
    quote:

    Pasqualeszz schreef op 1 juni 2021 13:25:

    Ik weet nog wel iets anders wat keihard is op dit moment, en ook dat is een feit.
    Deze "gek" koopt vandaag gewoon weer lekker wat stuks bij, geen enkele twijfel.
    Misschien meneer de Zwarte Ridder.. Misschien moet je jezelf even afvragen of je wat zinnigs bij te dragen hebt.
    Mij is namelijk wel eens geleerd, heb je niks zinnigs te melden? Dan hou je gewoon lekker je mond.
    Als de investeerders hier nou vertrouwen hebben in een goede afloop, slimme koppen zijn (en geen dom volk zoals jij een ieder weg zet die even iets anders denkt dan jij doet), laat ons dan lekker genieten van ons succes.
    Misschien moet je je soms eens openstellen voor iets nieuws, maakt je leven een stuk prettiger.
    Fijne dag verder!
    Ja, ik zie direct dat jij er echt verstand van heeft.........!!!(i)
  6. [verwijderd] 1 juni 2021 13:28
    quote:

    waarom niet schreef op 1 juni 2021 13:21:

    [...]
    hoe kijk jij aan tegen de overbought sitiatie?
    Begin februari was het feestje toen snel over.

    Februari was een korte opleving/squeeze die volgde op de paniek bij GME. Momenteel zitten we in een compleet nieuwe situatie waar maanden opbouw aan vooraf zijn gegaan. AMC geniet meer bekendheid en support dan ooit tevoren. Dat is niet alleen een hype vanwege een short squeeze. Er is rond de $10 ook een grote som geld opgehaald met verkoop van aandelen. Allemaal gericht op een gezonde toekomst van het bedrijf. Mensen zijn bereid te investeren en vast te houden aan een mooi bedrijf als AMC.
  7. forum rang 10 DeZwarteRidder 1 juni 2021 13:31
    quote:

    AMCtothemoon schreef op 1 juni 2021 13:28:

    [...]Februari was een korte opleving/squeeze die volgde op de paniek bij GME. Momenteel zitten we in een compleet nieuwe situatie waar maanden opbouw aan vooraf zijn gegaan. AMC geniet meer bekendheid en support dan ooit tevoren. Dat is niet alleen een hype vanwege een short squeeze. Er is rond de $10 ook een grote som geld opgehaald met verkoop van aandelen. Allemaal gericht op een gezonde toekomst van het bedrijf. Mensen zijn bereid te investeren en vast te houden aan een mooi bedrijf als AMC.
    AMC kan nooit genoeg winst maken om de huidige koers te rechtvaardigen.

    En door al die emissies wordt dat niet beter.

    In ca een jaar tijd is het aantal aandelen bijna verviervoudigd.
  8. [verwijderd] 1 juni 2021 13:31
    Had ik je toch lager ingeschat dan dat. Bedankt voor het compliment!

    Ga ik nu weer genieten van het vervolg van dit bijzondere avontuur.

    Aan de overige leden hier, leuk om meer enthousiasme te zien van een ieder.
    Ik ben zelf al vanaf februari aan het genieten van de ontwikkelingen, besteed dagelijks uren om alles lekker bij te lezen en durf erg kritisch te kijken naar de situatie. Ik geloof oprecht dat dit een mooi vervolg gaat worden.

    Gezien de stormvloed aan berichten hier vond ik het leuk om eindelijk maar eens een account aan te maken. Lees immers al wat jaartjes mee op IEX.

    Enuh, laat je niet teveel wijsmaken door mensen die je voor dom verklaren. Daar staat het internet al vol mee onderhand en ook die worden stuk voor stuk uitgelachen vandaag de dag.

  9. [verwijderd] 1 juni 2021 13:33
    quote:

    waarom niet schreef op 1 juni 2021 13:27:

    [...]
    Nou , dan heeft deze partij er dus wel vertrouwen in
    Exact. En dat is natuurlijk ook logisch. AMC wordt weggezet onder Wallstreet Bets(WSB)/Reddit hype, maar dat is onterecht. Hier is sprake van reeds 5 maanden stabiele groei van het aandeel en geen pump/dump van WSB. Helaas schrijft de media enkel over sensatie en niet wat er werkelijk achter de schermen speelt. De CEO begrijpt dat dus gelukkig wel blijkt maar weer. Hij speelt er handig op in en richt ze op een mooie toekomst.

    En de short squeeze? Ach dat is mooi meegenomen om een boodschap te sturen naar de shorters en het verrote systeem van naked short selling. Win win situatie.
  10. [verwijderd] 1 juni 2021 13:36
    quote:

    Pasqualeszz schreef op 1 juni 2021 13:31:

    Daar staat het internet al vol mee onderhand en ook die worden stuk voor stuk uitgelachen vandaag de dag.

    Hahahaha ja heel hard. Super vermakelijk om al die verzuurde afgunst te zien, maar ja, je moet wat als je terugkijkt op een leven waarin je altijd maar hebt gedaan wat je vertelt is te doen.

    En welkom bij de club!!
  11. forum rang 6 waarom niet 1 juni 2021 13:40
    quote:

    AMCtothemoon schreef op 1 juni 2021 13:28:

    [...]

    Februari was een korte opleving/squeeze die volgde op de paniek bij GME. Momenteel zitten we in een compleet nieuwe situatie waar maanden opbouw aan vooraf zijn gegaan. AMC geniet meer bekendheid en support dan ooit tevoren. Dat is niet alleen een hype vanwege een short squeeze. Er is rond de $10 ook een grote som geld opgehaald met verkoop van aandelen. Allemaal gericht op een gezonde toekomst van het bedrijf. Mensen zijn bereid te investeren en vast te houden aan een mooi bedrijf als AMC.
    Ik zag jou vorige week een persoonlijk koersdoel van 1000 afgeven.
    Dan heb je wel heel veel vertrouwen.
    Ben ook eens aan het lezen.
2.969 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 149 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 867,31 +0,23%
EUR/USD 1,0676 +0,05%
FTSE 100 7.884,09 +0,46%
Germany40^ 17.791,00 +0,12%
Gold spot 2.378,79 +0,75%
NY-Nasdaq Composite 15.683,37 -1,15%

Stijgers

Air Fr...
+2,85%
AZERION
+2,05%
VIVORY...
+1,78%
B&S Gr...
+1,76%
EXOR NV
+1,59%

Dalers

Pharming
-8,90%
PostNL
-4,63%
ASMI
-3,41%
BESI
-2,35%
Avantium
-2,13%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links