Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

AMC entertainment Holdings

2.969 Posts
Pagina: «« 1 ... 111 112 113 114 115 ... 149 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 3 augustus 2021 17:38
    quote:

    waarom niet schreef op 3 augustus 2021 17:16:

    Alle AMC apen zijn aandelen Robin Hood aan het kopen.
    Gaat niet goed komen:-)
    apenkoppen zijn het! en ik maar hoddelen ;)
    T is niet anders, hopen dat ze mooie winsten maken en dat dan weer in AMC stoppen.
    Voorlopig blijf ik maar ff stilzitten, als de grote partijen op de hoogste koers short posities uitgebreid hebben is dit misschien een mooi moment om terug te gaan kopen.
    Al een tijdje niets van AMC gehoord, die weet meestal wel wat moed in te praten op dit soort dagen.
  2. forum rang 6 waarom niet 3 augustus 2021 17:45
    quote:

    ariV schreef op 3 augustus 2021 17:38:

    [...]

    apenkoppen zijn het! en ik maar hoddelen ;)
    T is niet anders, hopen dat ze mooie winsten maken en dat dan weer in AMC stoppen.
    Voorlopig blijf ik maar ff stilzitten, als de grote partijen op de hoogste koers short posities uitgebreid hebben is dit misschien een mooi moment om terug te gaan kopen.
    Al een tijdje niets van AMC gehoord, die weet meestal wel wat moed in te praten op dit soort dagen.
    Iedere dag andere aandelen die gepumpt worden.
    3 dagen geleden AHPI gekocht en vanmiddag eruit gegooid met prachtige winst.
    Echt iedere dag gaat het zo.
    Als ze dit willen laten slagen moeten ze stoppen met de rest anders komt het niet goed.
    AMCTOTHEMOON is met vakantie denk ik , kan me niet voorstellen dat hij het niet meer ziet zitten.
  3. [verwijderd] 3 augustus 2021 17:57
    quote:

    waarom niet schreef op 3 augustus 2021 17:45:

    [...]
    Iedere dag andere aandelen die gepumpt worden.
    3 dagen geleden AHPI gekocht en vanmiddag eruit gegooid met prachtige winst.
    Echt iedere dag gaat het zo.
    Als ze dit willen laten slagen moeten ze stoppen met de rest anders komt het niet goed.
    AMCTOTHEMOON is met vakantie denk ik , kan me niet voorstellen dat hij het niet meer ziet zitten.
    De goudkoorts heeft dus ook toegeslagen bij de apen, jammer dacht dat t om de principes ging dat was ook 1 van de redenen waarom ik mee ben gaan doen. Natuurlijk hoopte ik ook op de squeeze en daarmee een mooi centje bij te pakken. Zit nu met een GAK van rond de 38 ongeever 340 stuks. Op welk niveau overweeg jij weer in te stappen als ik vragen mag. En welke gaan ze de volgende dagen oppompen ;)
  4. forum rang 6 waarom niet 3 augustus 2021 18:19
    quote:

    ariV schreef op 3 augustus 2021 17:57:

    [...]

    De goudkoorts heeft dus ook toegeslagen bij de apen, jammer dacht dat t om de principes ging dat was ook 1 van de redenen waarom ik mee ben gaan doen. Natuurlijk hoopte ik ook op de squeeze en daarmee een mooi centje bij te pakken. Zit nu met een GAK van rond de 38 ongeever 340 stuks. Op welk niveau overweeg jij weer in te stappen als ik vragen mag. En welke gaan ze de volgende dagen oppompen ;)
    Ik heb er nog een aantal , maar die ik verkocht heb neem ik niet terug nu , het blijft maar zakken.
    Ik gok op WORX voor de volgende , heb ik 2 uur geleden gekocht. XELA heb ik gisteren weer terug gekocht.
    Verder houd ik MRIN weer in de gaten maar die heb ik nog niet terug gekocht.
  5. forum rang 6 waarom niet 3 augustus 2021 19:06
    quote:

    waarom niet schreef op 3 augustus 2021 18:38:

    Zojuist ook nog CEMI gekocht.
    Alle winst gaat regelrecht naar mijn aandelen Intellabridge die ik flink aan het uitbreiden ben.
    En daar gaat CEMI al de lucht in.
    Perfect getimed al zeg ik het zelf.
    www.marketwatch.com/investing/stock/c...
    Toekenning contract voor COVID anti body tests omdat delta in de VS om zich heen grijpt
    Edit : Binnen drie kwartier nadat ik mijn aankoop meldt 25% te pakken en ben er weer uit
    Buy the rumor.
  6. forum rang 6 waarom niet 3 augustus 2021 20:39
    quote:

    ariV schreef op 3 augustus 2021 20:20:

    Heb geen hazenlip hoor dat fip was een vertikking, moest natuurlijk tip zijn.

    Heb een order gezet voor morgen voor intellabridge kon m alleen op de borse vinden.
    Daar heb ik ze ook , in euro’s.
    Zat er al in vanaf 46 cent , na de offering beginnen bij te kopen want is gezakt van 1,31 naar 76 cent.
    Ik verwacht vanaf nu een mooi herstel daar maar garanties kan ik niet geven.
    KASH is een heel nieuw systeem en het bedrijf is nog maar een startup.
    Dus ga ervan uit dat dit een aandeel voor de lange termijn is en zeker geen daghandel.

    Nog een tip , bij VSTM hebben ze vandaag offering aangekondigd , zwaar onderuit en ik denk dat het nog een stuk zakt.
    Ik heb dit aandeel vorig jaar gehad en een leuke rit mee gemaakt en denk erover die weer te kopen als ze nog wat verder zakt.
  7. forum rang 6 waarom niet 3 augustus 2021 22:32
    quote:

    ariV schreef op 3 augustus 2021 20:53:

    Vstm heb ik vorig jaar ook een 50% rit mee gemaakt. Ging nog een stuk door maar toen had ik ze al verwisseld voor iets anders. Chemo weer een stukje teruggezakt dus goeie zet om ze weer weg te doen.
    In de AH CEMI toch weer hard omhoog.
    Iedere keer een gok maar ik heb mijn geld verdiend met het aandeel vandaag.
    Volg het morgen wel nog maar koop ze niet meer.
  8. forum rang 6 waarom niet 4 augustus 2021 19:15
    quote:

    ariV schreef op 4 augustus 2021 18:11:

    Mooie tips had alleen worx meegedaan met een kleine 2k maar kwam inderdaad uit. Had ze er al uit gedaan met 16% plus.
    Ik ga even kijken welke ik denk dat nu aan de beurt komt.
    XELA te laat , winst weer weg dus die houd ik nog even.
    Intellabridge nog gekocht?
    Kan nog tot 8 uur , pareltje voor de toekomst.
    WORX nog veel te vroeg verkocht zie ik nu.
    Overigens doe ik dat met heel andere bedragen als jij.
    Daarom ben ik er meestal ook weer snel uit bij winst want als het weer inzakt gaat het ook snel met verlies.
2.969 Posts
Pagina: «« 1 ... 111 112 113 114 115 ... 149 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0655 +0,11%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.714,20 -0,13%
Gold spot 2.392,50 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.282,01 -2,05%

Stijgers

WDP
+3,12%
Kendrion
+2,92%
EBUSCO...
+2,67%
Vopak
+2,61%
NX FIL...
+2,17%

Dalers

JUST E...
-5,11%
TomTom
-4,68%
Fugro
-4,30%
ASMI
-4,00%
BESI
-3,64%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links