Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Van Binck naar Saxo?

7.889 Posts
Pagina: «« 1 ... 328 329 330 331 332 ... 395 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 ffff 17 augustus 2022 10:35
    quote:

    rationeel schreef op 14 augustus 2022 21:11:

    Bij mij in het weekend ook wel eens gebeurd.

    Alles 0.

    Ik dacht dat ik gehackt was:(

    Kon niemand bereiken.

    Volgende dag vanzelf weer goed:)
    PRACHTIG, al die ervaringen en verhalen van jullie bij een andere bank/broker te lezen.

    Bij dit verhaal van Rationeel hierboven moest ik uiteraard onmiddellijk terugdenken aan die beroerde dag dat ik ook dacht dat ik gehackt was en er een saldo op 0,00 stond.

    Ik dacht heel even dat ik een hartinfarct kreeg. Maar bleek , na eigen cardiale tussenkomst, een volledig herzien programma van de bankier te zijn........

    Overigens , al computeranalfabeet: Wat is dat: Je telefoon resetten? Wat is er dan aan de hand en wat moet je dan doen?

    Peter.
  2. forum rang 10 rationeel 17 augustus 2022 11:18
    quote:

    ffff schreef op 17 augustus 2022 10:35:

    [...]

    PRACHTIG, al die ervaringen en verhalen van jullie bij een andere bank/broker te lezen.

    Bij dit verhaal van Rationeel hierboven moest ik uiteraard onmiddellijk terugdenken aan die beroerde dag dat ik ook dacht dat ik gehackt was en er een saldo op 0,00 stond.

    Ik dacht heel even dat ik een hartinfarct kreeg. Maar bleek , na eigen cardiale tussenkomst, een volledig herzien programma van de bankier te zijn........

    Overigens , al computeranalfabeet: Wat is dat: Je telefoon resetten? Wat is er dan aan de hand en wat moet je dan doen?

    Peter.
    Het verhaal was in werkelijkheid nog uitgebreider, Peter:)

    Ik dacht werkelijk toen ik al die nullen zag, dat ik gehackt was en het geld verdwenen.

    Ik probeerde in contact te komen met SAXO. Geen mogelijkheid, op geen enkele geprobeerde manier:(

    vervolgens BINCK...Idem dito.

    Toen ING, afgescheept door een weekend? medewerker die er niets van snapte en me ook met een kluitje in het riet stuurde.

    Toen de politie...Ik ben gehackt!

    Dan kom je in een papieren procedure.

    Toen heb ik de moed opgegeven.

    Het was wel weer een LEERZAME ervaring.

    Stel het was inderdaad gehackt. Dan is de uitkomst van wat je ook probeert, nihil.

    Er zou dan meteen JUIST opgetreden moeten worden.

    In het weekend? Vergeet het maar.

    NIET in het weekend???

    Ik weet het niet, maar gezien de soort optredens, en de onvoorstelbare bureaucratie, heb ik er een zwaar hoofd in.
  3. forum rang 7 A3aan 17 augustus 2022 12:37
    quote:

    Moo schreef op 17 augustus 2022 11:59:

    vandaag heeft @Saxobank 2x geschreven-opties die waardeloos zullen eindigen afgesloten. daarnaast zijn mijn 200x aandelen ook verkocht zonder opdracht. Op grond daarvan moet ik een transactiekosten van € 16,50 betalen.
    Heeft iemand zo iets meegemaakt?
    Geschreven call opties kunnen door uw tegenpartij dagelijks opgevraagd worden. Gebeurt niet vaak, zeker als er weinig voordeel is te behalen voor uw tegenpartij.
  4. forum rang 7 Ron Kerstens 17 augustus 2022 12:49
    quote:

    Moo schreef op 17 augustus 2022 11:59:

    vandaag heeft @Saxobank 2x geschreven-opties die waardeloos zullen eindigen afgesloten. daarnaast zijn mijn 200x aandelen ook verkocht zonder opdracht. Op grond daarvan moet ik een transactiekosten van € 16,50 betalen.
    Heeft iemand zo iets meegemaakt?
    Ik neem toch aan dat de 2 call's in the money waren op het moment dat je aandelen opgevraagd werden ?
  5. forum rang 4 Portisch 17 augustus 2022 13:01
    quote:

    Moo schreef op 17 augustus 2022 11:59:

    vandaag heeft @Saxobank 2x geschreven-opties die waardeloos zullen eindigen afgesloten. daarnaast zijn mijn 200x aandelen ook verkocht zonder opdracht. Op grond daarvan moet ik een transactiekosten van € 16,50 betalen.
    Heeft iemand zo iets meegemaakt?
    Warrig verhaal.
    Wat zijn precies de juiste cijfers.
    Dan kan er ook gericht geantwoord worden.
  6. forum rang 5 Baksteen 17 augustus 2022 16:48
    quote:

    Moo schreef op 17 augustus 2022 11:59:

    vandaag heeft @Saxobank 2x geschreven-opties die waardeloos zullen eindigen afgesloten. daarnaast zijn mijn 200x aandelen ook verkocht zonder opdracht. Op grond daarvan moet ik een transactiekosten van € 16,50 betalen.
    Heeft iemand zo iets meegemaakt?
    Dan zijn het geen Nederlandse stijl opties
  7. forum rang 4 optietrader 18 augustus 2022 10:31
    quote:

    Moo schreef op 17 augustus 2022 11:59:

    vandaag heeft @Saxobank 2x geschreven-opties die waardeloos zullen eindigen afgesloten. daarnaast zijn mijn 200x aandelen ook verkocht zonder opdracht. Op grond daarvan moet ik een transactiekosten van € 16,50 betalen.
    Heeft iemand zo iets meegemaakt?
    Zou je het fonds en de juiste optie series nog willen vermelden en wat was de slotkoers van de dag ervoor?
7.889 Posts
Pagina: «« 1 ... 328 329 330 331 332 ... 395 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 870,27 -0,43%
EUR/USD 1,0737 +0,37%
FTSE 100 8.078,86 +0,48%
Germany40^ 17.926,60 -0,90%
Gold spot 2.331,31 +0,66%
NY-Nasdaq Composite 15.712,75 +0,10%

Stijgers

UNILEV...
+5,85%
RENEWI
+4,68%
B&S Gr...
+2,85%
Flow T...
+2,26%
Fugro
+2,09%

Dalers

ADYEN NV
-18,43%
VIVORY...
-8,38%
WDP
-4,93%
Alfen ...
-4,39%
CM.COM
-3,66%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links