Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Celyad BRU:CYAD.BL, BE0974260896

  • 0,340 16 apr 2024 11:59
  • -0,001 (-0,15%) Dagrange 0,340 - 0,340
  • 3.000 Gem. (3M) 25,2K

Celyad 2021

3.900 Posts
Pagina: «« 1 ... 75 76 77 78 79 ... 195 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. MaGu 18 juni 2021 21:14
    quote:

    egeltjemetstekel schreef op 18 juni 2021 20:25:

    [...]
    Prachtig voorbeeld van wensdenken.
    :-)
    Zo stel je jezelf teleur.
    Ach Egel, mijn leven is een opeenstapeling van teleurstellingen! Dit gaat niet goed, dat gaat niet goed. Het is een en al ellende! Ik hoop al jaren dat mijn vrouw bij mij weggaat maar het wil maar niet lukken! Vandaag is het weer te warm, vorige week was het weer te koud. Een en al teleurstelling! Dat mijn vrouw niet bij mij weg wil is nog de grootste teleurstelling. Man, dat zou toch prachtig zijn. Licht aan het einde van de tunnel en wellicht dat de secretaresse van STiMo enige interesse in mij heeft. Het avontuur van haar in de parenclub gaat mijn stoutste dromen te boven! Ik ken alleen paren bij het pokeren. Als ik dan toch mag dromen; doe dan maar de diva die STiMo heeft ontmoet tijdens een prachtige reis in Italië waar de Prosecco rijkelijke vloeide!

  2. forum rang 4 egeltjemetstekel 18 juni 2021 23:52
    quote:

    MaGu schreef op 18 juni 2021 21:14:

    [...]

    Ach Egel, mijn leven is een opeenstapeling van teleurstellingen! Dit gaat niet goed, dat gaat niet goed. Het is een en al ellende! Ik hoop al jaren dat mijn vrouw bij mij weggaat maar het wil maar niet lukken! Vandaag is het weer te warm, vorige week was het weer te koud. Een en al teleurstelling! Dat mijn vrouw niet bij mij weg wil is nog de grootste teleurstelling. Man, dat zou toch prachtig zijn. Licht aan het einde van de tunnel en wellicht dat de secretaresse van STiMo enige interesse in mij heeft. Het avontuur van haar in de parenclub gaat mijn stoutste dromen te boven! Ik ken alleen paren bij het pokeren. Als ik dan toch mag dromen; doe dan maar de diva die STiMo heeft ontmoet tijdens een prachtige reis in Italië waar de Prosecco rijkelijke vloeide!

    nu je je hartje hebt uitgestort kan je weer terug on topic.
  3. [verwijderd] 19 juni 2021 18:02
    Er komen, als ik het goed heb, nog 3 datagegevens dit jaar.

    . Additionele data van expansiesegment cyad101.
    . Cyad211(data van hogere dosis) & cyad02
    . Half 21 is er initiatie van een studie van cyad101+ keytruda.

    Wat interessant is is dat voor cyad 02, 5 van de 7 patiënten anti-leukemie respons kreeg en een patiënt in complete remissie gegaan is.

    Er zijn dus best wel wat koerstriggers mogelijk de komende weken/maanden.
  4. MaGu 22 juni 2021 10:09
    quote:

    StiMO schreef op 21 juni 2021 16:44:

    Mijn secretaresse die dik aangekleed rondloopt, klote weer, wist me te vertellen dat we groen staan.
    Ik zie hier geen euforische kreten verschijnen?
    Wat is er toch aan de hand met jullie?

    In de korte periode dat het groen stond was ik net een overheerlijke maaltijd bij de Chinees aan het bestellen. Toen de Babi Pangang reeds was afgekoeld tot een eetbare temperatuur stonden wij echter alweer rood en was ik te laat om euforische kreten tentoon te spreiden hier!
  5. forum rang 5 Hopende 22 juni 2021 10:19
    quote:

    MaGu schreef op 22 juni 2021 10:09:

    [...]

    In de korte periode dat het groen stond was ik net een overheerlijke maaltijd bij de Chinees aan het bestellen. Toen de Babi Pangang reeds was afgekoeld tot een eetbare temperatuur stonden wij echter alweer rood en was ik te laat om euforische kreten tentoon te spreiden hier!
    Terug prachtige bijdrage ;)
3.900 Posts
Pagina: «« 1 ... 75 76 77 78 79 ... 195 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links