Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Celyad BRU:CYAD.BL, BE0974260896

  • 0,340 19 apr 2024 17:38
  • +0,014 (+4,14%) Dagrange 0,310 - 0,340
  • 15.243 Gem. (3M) 25,1K

Celyad 2021

3.900 Posts
Pagina: «« 1 ... 72 73 74 75 76 ... 195 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Hopende 15 juni 2021 15:40
    quote:

    StiMO schreef op 15 juni 2021 12:41:

    Hopende, na meer dan 2 maand hier te zitten janken, kon je al 4/5 trades van + 5% gedaan hebben. Zeker goed voor een 25 tot 30 % recuperatie!
    Mijn secretaresse meldt me net dat het beter is niet voortdurend naar je schermpje te kijken! Wat ben ik blij da ze terug is voor de telkens goede raad! Volgende maand komt er
    toch een mooie bonus, al dan niet in natura!
    A nog iemand die de koers stand normaal en bevredigend aanneemt
  2. forum rang 4 egeltjemetstekel 15 juni 2021 15:58
    quote:

    MaGu schreef op 15 juni 2021 15:52:

    Hopende, gewoon kappen met jengelen en zie gewoon in dat je niet geschikt bent voor beleggen (in Bio). Ga lekker in de tuin zitten en neem een borrel. Misschien heeft de secretaresse can STiMO nog wel een leuke zus!
    ik denk een nichtje.
  3. StiMO 15 juni 2021 16:09
    quote:

    MaGu schreef op 15 juni 2021 15:52:

    Hopende, gewoon kappen met jengelen en zie gewoon in dat je niet geschikt bent voor beleggen (in Bio). Ga lekker in de tuin zitten en neem een borrel. Misschien heeft de secretaresse can STiMO nog wel een leuke zus!
    Ik moet jullie of toch sommige even teleurstellen. Mijn secretaresse heeft namelijk geen zus maar een reeds iets oudere broer. Hij is ook regelmatig te vinden in de swingersclub waar mij secretaresse dat verdomd rot virusje opgelopen had! Hou wel rekening mee dat hij zich meermaals als vrouw verkleed door het leven begeeft. Echter er is bijna geen onderscheid tussen hem en haar! Wat moet hun moeder toch een mooie aangename vrouw zijn!
  4. forum rang 4 egeltjemetstekel 15 juni 2021 16:11
    quote:

    MaGu schreef op 15 juni 2021 16:04:

    [...]

    Misschien houdt Hopende wel van een leuke nicht!
    Je.moet het er wel bij vermelden als je eigenlijk een volle neef bedoelt, hè.
    Want er behoort transparant gecommuniceerd te worden.
    Anders krijg je dadelijk nog de veb achter de broek aan!
  5. forum rang 4 egeltjemetstekel 15 juni 2021 22:43
    quote:

    Garre schreef op 15 juni 2021 18:35:

    Dat celyad ook niet met een bericht komt van ... dat er nog mooie dingen in de pijplijn zitten bijvoorbeeld.
    Je hoort echt niks.
    dat is niet waar .
    Je hoort hopende toch de hele tijd ?
    Maar wat celyad betreft... Die hoor je als ze iets te melden hebben en niet als er niets te melden valt
    Soms is dat lange tijd niet dus.
    Zo gaat dat
  6. David79 16 juni 2021 12:02
    Ik heb besloten mijn paar 1000 euro verlies te nemen en eruit te stappen. Zelfs met goed nieuws is een heropleving altijd een kort opwaarts intermezzo in een voorlopig neerwaartse spiraal.

    Met de centen ga ik mijn tuin heraanleggen en wat geld spenderen aan horeca en meisjes van plezier. Die kunnen zeker wat steun gebruiken na de barre tijden die we recent hebben meegemaakt.

    Veel succes nog iedereen!
3.900 Posts
Pagina: «« 1 ... 72 73 74 75 76 ... 195 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links