Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Gaussin PSE:ALGAU.FR, FR0013495298

  • 0,249 23 apr 2024 17:20
  • -0,001 (-0,20%) Dagrange 0,242 - 0,250
  • 26.320 Gem. (3M) 147K

Gaussin 2021

1.685 Posts
Pagina: «« 1 ... 53 54 55 56 57 ... 85 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Theo3 28 juni 2021 14:27
    niet zoveel als jij Chebbi je mag het gerust weten hoor 850 gekocht op 2.844 euro maak me er ook niet erg druk over alleen ik had ze moeten verkopen op 13 maar weer niet gedaan wel een keer verkocht op negen maar toch maar weer terug gekocht op 8.775 en daarna bleef hij zakken maar het komt goed in totaal heb ik er nog winst op.
  2. symbol 28 juni 2021 18:34
    Weer nieuws …. Morgen weer in de min ?

    PININFARINA tekent het ontwerp van de nieuwe reeks GAUSSIN-wegtrucks
    GAUSSIN (EURONEXT GROWTH: ALGAU - FR0013495298) kondigt aan dat zijn nieuwe reeks vrachtwagens zal worden ontworpen door het iconische Italiaanse designhuis PININFARINA.

    Bestuurderscomfort en veiligheid

    De wereld van transport verandert snel onder het gecombineerde effect van de vraag naar schoon en intelligent vrachtvervoer en de aanhoudende groei van e-commerce. Met de lancering van zijn nieuwe reeks vrachtwagens geeft GAUSSIN nu een antwoord op wat de toekomst van transport zal zijn. GAUSSIN-vrachtwagens zijn ontwikkeld rond twee belangrijke componenten:

    - Het modulaire en intelligente "skateboard", gepresenteerd in april 2021 (zie CP van 27 april 2021) met waterstof of volledig elektrisch.

    - En een geheel nieuw cabineconcept ontworpen door PININFARINA voor het comfort en de veiligheid van de machinist. De cabine is ook ontworpen om op een stille en intelligente manier op te gaan in de omgeving.
  3. Flat Tyre 29 juni 2021 17:01
    quote:

    nine_inch_nerd schreef op 29 juni 2021 16:26:

    [...]
    Niet te euforisch worden, he? Één zwaluw…..
    Rustig afwachten.
    idd want als deze +10% een reactie is op een RNS welke de partner introduceert van het interieur van je onbemande truck...

    ok ik trek het een beetje in het belachelijke (ik weet dat ze ook een bemande variant hebben), echter pas op met Christophe die voor elke scheet een RNS de wereld in stuurt.
1.685 Posts
Pagina: «« 1 ... 53 54 55 56 57 ... 85 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links