Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

  • 13,970 23 apr 2024 17:35
  • +0,420 (+3,10%) Dagrange 13,650 - 14,135
  • 2.106.904 Gem. (3M) 2,4M

Just Eat Takeaway.com 2021

24.314 Posts
Pagina: «« 1 ... 64 65 66 67 68 ... 1216 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 bezinteergebelegt 27 januari 2021 15:22
    De correctie op de AEX gaat (eindelijk) wat vorm krijgen. Evenals een correctie op die hilarische standen bij de techfondsen.

    Daar moet minstens nog 10%-15% af.

    En dan gaat de mrt put 620 alsnog goud opleveren.

    JET nu wel een beetje stabiel in de range 88-88,50. Dat KAN een koopkans opleveren. Loer nu ook op een call tegen een redelijke prijs. Maar stond wel weer heel rap van 96 op 88.

    Helaas daar deze keer niet van kunnen profiteren.

  2. Keep It Safe 27 januari 2021 16:45
    quote:

    bezinteergebelegt schreef op 27 januari 2021 16:32:

    1 call ( voorzichtig beginnen ) dec 90 opgenomen in de porto. Nu de steun op 87 lijkt te houden kan er een herstelritje komen nu naar de zone 94,50/95. Daar richt ik me op de komende weken. Eerder mag ook :-)

    We gaan het zien.
    Ook een Turbo'tje ´x7.2 bijgezet ';) Hopelijk houdt steun zich stevig ';)
  3. Buitengaats 27 januari 2021 17:30
    quote:

    Momento Mori schreef op 27 januari 2021 15:46:

    We gaan de 86 zien vandaag vrees ik.

    Ondertussen Doordash: 213,99 USD +15,77 (7,96%)

    Bipolaire bullshit.

    zit er zich eentje met een bulk centen zich helemaal kapot te hedgen tussen de verschillende maaltijdbezorgers waar je eng van wordt... doordash kopen concurrent verkopen; spread unwinden en weer opzetten en weer unwinden en weer opzetten...

    inmiddels is doordash in zn eentje meer waard dan alle anderen bij elkaar
  4. [verwijderd] 27 januari 2021 17:59
    Ik ben er vandaag uitgestapt. Te weinig vertrouwen dat JET op redelijk korte termijn alsnog voor een mooi rendement gaat zorgen. Cijfers van Grub zouden zomaar eens kunnen tegenvallen. Bovendien staan we nu terug op hetzelfde niveau als een jaar geleden, vóór corona. Dat valt niet uit te leggen.

    Succes allen, ik hoop dat JET alsnog gaat vliegen. Ben zelf in AM gestapt. Zie dat aandeel eerder terug naar de €20 gaan dan JET terug naar de €100. Maar ik kan het mis hebben uiteraard ;)
  5. stockjoy 27 januari 2021 18:49
    inderdaad leuk herstel. Ik ben vandaag ook ingestapt in JET en AM. Beiden te laag gewaardeerd ten opzichte van sommige andere (tech) fondsen. Ik zat bijvoorbeeld short in Alfen. Deze vandaag met veel winst kunnen (ver) kopen. Misschien iets te snel mijn shorts verkocht (gekocht hoe je ook mag zien), want dat fonds is nog steeds major overbought.
  6. J.Belfort 27 januari 2021 21:28
    Just Eat Takeaway: 10,3%

    Hier komt het hoge shortpercentage vooral door de ophanden zijnde deal met het Amerikaanse Grubhub. Arbitrageanten hebben een longpositie genomen in Grubhub en een shortpositie in JET. Zodra straks de deal rond is (JET betaalt in aandelen) krijgen zij de geshorte aandelen vanzelf terug.

    Risico is hier dat de deal niet doorgaat, dan moeten ze alles in een lege markt terugkopen. De kans hierop is niet groot, maar die bestaat wel en dat is eerder gebeurd. De shortposities zijn dus eerder technisch van aard en hebben niet zoveel te maken met de visie op het bedrijf zelf.
  7. Up and down. 27 januari 2021 21:29
    Vandaag ook maar weer eens ingeslagen. Komt vanzelf een keer herstel en de maaltijdbezorgers hoeven zich voorlopig ook niet te vervelen lijkt mij. Maar wordt er echt meer omzet gerealiseerd in een Lockdownperiode? Mensen moeten toch eten en gemak dient de mens. Al lijkt het dat koersen tegenwoordig meer bepaald worden door de waan vd dag, sentiment en shortpartijen.
  8. Momento Mori 28 januari 2021 07:36
    Het lijkt wel alsof Doordash ook kortstondig een shortsqueeze doormaakte. Open 200 > naar de 256 > sluiten op 193. Een totale gekte op de financiële markt. Ben benieuwd wat vandaag ons te wachten staat. Zoals Pandaa al zei kan het wel eens een bloedbad worden. Tech op de Nikkei had het in ieder geval zwaar na een rode nasdaq..
24.314 Posts
Pagina: «« 1 ... 64 65 66 67 68 ... 1216 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Herhaling van zetten bij Just Eat Takeaway

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links