Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Lotus Bakeries BRU:LOTB.BL, BE0003604155

  • 9.360,000 24 apr 2024 12:59
  • +40,000 (+0,43%) Dagrange 9.270,000 - 9.370,000
  • 80 Gem. (3M) 616

Lotus Bakeries 2021. Het jaar van de waarheid!?

480 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 24 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Krentenmenten 12 januari 2021 08:06
    quote:

    bobdes schreef op 11 januari 2021 22:49:

    [...] een broker is enkel een tussenpersoon, heeft dus niets te maken met "leeg moeten eindigen" .


    Brokers nemen in principe geen positie in. Geen overnight risico. Of dat ook van toepassing is voor Lotus? Waarschijnlijk niet.
  2. Gino Scheppers 12 januari 2021 09:34
    quote:

    Applecross schreef op 11 januari 2021 17:42:

    Ik heb de laatste maanden al vaker gemerkt dat het Lotus aandeel de ganse dag stijgt en naar het sluiten van de beurs toe steeds een flinke duik neemt. Ik vind het té opvallend om nog toevallig te zijn. Heeft iemand een idee of daar een bepaalde reden voor is?
    Het heeft inderdaad te maken met consolidatie van orders op andere platfomen denk ik. Dit gebeurt tussen 17:30 en 17:35. dan zie ik altijd capriolen in het orderboek.
    Het fijne hiervan kan je te weten komen bij euronext (even een mailtje zenden).
    Maar dit kan inderdaad tot wat koersprongen in beide richtingen leiden.
  3. forum rang 6 Krentenmenten 16 januari 2021 17:00
    quote:

    bobdes schreef op 16 januari 2021 13:39:

    Ik lees vandaag een zin die mij enigszins ongerust maakt : zie bijvoegsel " Netto aandelengids " van De Tijd 16/1/21 pag.56 alinea 29-Lotus Bakeries : " DE FABRIEK IN NOORD-AMERIKA IS NOG ALTIJD MINDER RENDABEL DAN GEHOOPT " .
    las het ook. Wellicht dat de koers te ver voor de muziek is uitgelopen.
  4. Gino Scheppers 18 januari 2021 21:56
    quote:

    bobdes schreef op 16 januari 2021 13:39:

    Ik lees vandaag een zin die mij enigszins ongerust maakt : zie bijvoegsel " Netto aandelengids " van De Tijd 16/1/21 pag.56 alinea 29-Lotus Bakeries : " DE FABRIEK IN NOORD-AMERIKA IS NOG ALTIJD MINDER RENDABEL DAN GEHOOPT " .
    Jan Boone heeft dit inderdaad eens laten ontvallen. Dat de twee productielijnen in USA nog niet hetzelfde rendement gaven van wat ze in België hebben. Maar volgens mij was dat geen uitspraak tijdens de half jaar resultaten in augustus, maar een stuk eerder.
    Intussen zijn ze bezig met een derde productielijn uit te bouwen in USA en een bijkomende productielijn in België voor hun sandwich koekjes.
    Met de halfjaar resultaten van augustus heeft Jan eveneens gezegd dat de resultaten in de tweede helft van 2020 in de lijn zullen liggen van de eerste helft. Ik heb er goede hoop in. Hoe dan ook het groei-potentieel in USA is nog gigantisch. Dat er werk aan da winkel zal zijn om een maximum aan rendement te halen, dat geloof ik wel. Maar dat zal maar een kleine hobbel zijn in een blijvend groeiverhaal.
  5. bobdes 19 januari 2021 17:17
    quote:

    Gino Scheppers schreef op 18 januari 2021 21:56:

    [...]
    Jan Boone heeft dit inderdaad eens laten ontvallen. Dat de twee productielijnen in USA nog niet hetzelfde rendement gaven van wat ze in België hebben. Maar volgens mij was dat geen uitspraak tijdens de half jaar resultaten in augustus, maar een stuk eerder.
    Intussen zijn ze bezig met een derde productielijn uit te bouwen in USA en een bijkomende productielijn in België voor hun sandwich koekjes.
    Met de halfjaar resultaten van augustus heeft Jan eveneens gezegd dat de resultaten in de tweede helft van 2020 in de lijn zullen liggen van de eerste helft. Ik heb er goede hoop in. Hoe dan ook het groei-potentieel in USA is nog gigantisch. Dat er werk aan da winkel zal zijn om een maximum aan rendement te halen, dat geloof ik wel. Maar dat zal maar een kleine hobbel zijn in een blijvend groeiverhaal.
    o.k. aan "voordeel van de twijfel" ; vandaag op naar de 4.000 ! en aan grote volumes !! wat zit daarachter ?
  6. Gino Scheppers 20 januari 2021 17:44
    quote:

    bobdes schreef op 20 januari 2021 16:11:

    Historisch !!!!!!!!!!!!!!! 20/1/2021 15u55 : 4.000 euro
    Wie denkt dat we dat nog zullen beslechten voor 8 februari, dan krijgen we de jaar resultaten.
    Toch nog een goeie twee weken te gaan, de kans is groot.
    Als we dan nog eens goeie resultaten krijgen, dan kunnen we misschien naar de 5000 vlammen.
    Heeft iemand eigen idee welke aandelen met nog z'n hoog nominaal bedrag noteren op Euronext?

  7. Gino Scheppers 21 januari 2021 08:41
    Vandaag 21/01 om 08:35 staat er reeds een theoretische opening gepland van 4010.
    Man, man, gaan we nu werkelijk nog voor 08 februari de kaap van 4000 euro overstijgen?
    Dan hoop ik dat Jan Boone op 08 februari met goede resultaten komt, om de koers blijvend te ondersteunen. Nu ja, als je iedere dag nieuwe biscoff filmpjes op youtube ziet, dan heeft België naast bier en chocolade ook speculoos als brand. Moesten ze meteen werelderfgoed maken :-)

480 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 24 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links