Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PROSUS AEX:PRX.NL, NL0013654783

  • 28,410 19 apr 2024 09:56
  • -0,260 (-0,91%) Dagrange 28,320 - 28,605
  • 368.909 Gem. (3M) 3M

Prosus in 2021

14.404 Posts
Pagina: «« 1 ... 621 622 623 624 625 ... 721 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. W-Handelaar 26 september 2021 15:23
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 24 september 2021 22:40:

    [...]

    Ge-wel-dig
    Je post dus alleen maar voor de abtjes punt Verder heeft je post dus niks met Prosus te maken uitroepteken Ik heb zelf alle vertrouwen in een goede afloop na mijn vorige zeer correcte voorspelling van wat de koers van Prosus zou gaan doen deze week komma komt zondag een nieuwe voorspelling uitroeptekens
    Oh grote weledelachtelijke ik vind u ge minnetje wel minnetje dig komma ik wacht de hele zondag al op uw nieuwe fantastische voorspelling uitroepteken uitroepteken uitroepteken en wanneer kan ik in uw flat in China wonen vraagteken ik wil graag in de Prosusstraat 1 wonen punt waar kan ik me inschrijven vraagteken nou moet ik gaan hoor dus doei he
  2. W-Handelaar 26 september 2021 16:29
    quote:

    ceesvanvliet schreef op 26 september 2021 16:16:

    Als prosus op 62 staat boek ik een vlucht terug, totdan blijf ik op Rhodos.
    Vraag dan maar snel de Griekse nationaliteit aan. Anders moet je binnenkort naar zo'n kamp.

    Je staat bij mij wel hoog in de lijst met lolligste IEX leden. Proost
  3. Schuinsmarcheerder 26 september 2021 17:25
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 25 september 2021 10:08:

    [...]

    Koers van Prosus €150 ? Verwacht je dat echt? Je bent tegenovergestelde van Ceesje!
    Waar haal jij jou spul eigenlijk want dat moet wel heel sterk spul zijn!
    Gewoon uit zijn eigen achtertuintje, denk ik .............
  4. forum rang 8 Pedro (DD stijging vandaag!!!!!) 26 september 2021 20:41
    quote:

    W-Handelaar schreef op 26 september 2021 15:23:

    [...]

    Oh grote weledelachtelijke ik vind u ge minnetje wel minnetje dig komma ik wacht de hele zondag al op uw nieuwe fantastische voorspelling uitroepteken uitroepteken uitroepteken en wanneer kan ik in uw flat in China wonen vraagteken ik wil graag in de Prosusstraat 1 wonen punt waar kan ik me inschrijven vraagteken nou moet ik gaan hoor dus doei he
    Beste W-handelaar
    Voor komende week verwacht ik dat de koers van Prosus stijgt punt Het wordt weer een volatiel weekje maar daar kunnen wij wel tegen punt Zodra ik de flatgebouwen in China heb gekocht dan laat ik u komma mijn fan mijn volger komma het weten uitroepteken
  5. forum rang 6 Alrob2 26 september 2021 21:09
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 26 september 2021 20:41:

    [...]

    Beste W-handelaar
    Voor komende week verwacht ik dat de koers van Prosus stijgt punt Het wordt weer een volatiel weekje maar daar kunnen wij wel tegen punt Zodra ik de flatgebouwen in China heb gekocht dan laat ik u komma mijn fan mijn volger komma het weten uitroepteken
    Als ze die flatgebouwen maar niet opblazen, zoals ze daar wel eens doen.
  6. forum rang 8 Pedro (DD stijging vandaag!!!!!) 26 september 2021 21:17
    quote:

    Alrob2 schreef op 26 september 2021 21:09:

    [...]
    Als ze die flatgebouwen maar niet opblazen, zoals ze daar wel eens doen.
    Als een hele Prosus wijk van mij is dan zorg ik wel voor genoeg security uitroepteken En meneertje 11 weet dat ik hem totaal niet serieus neem dus hij weet dat hij me niets kan opleggen uitroepteken
  7. forum rang 4 Stephanus1987 26 september 2021 23:27
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 26 september 2021 21:17:

    [...]

    Als een hele Prosus wijk van mij is dan zorg ik wel voor genoeg security uitroepteken En meneertje 11 weet dat ik hem totaal niet serieus neem dus hij weet dat hij me niets kan opleggen uitroepteken
    Ik kan ook nog wel iemand bedenken die ik totaal niet serieus neem.

    Laten we hopen dat de koers alsmede dit draadje aankomende week weer hogere niveaus opzoekt.

    ontopic; China heeft wederom geld in het bankensysteem gepompt vandaag. En lokale overheden proberen gelden buiten faillisementsboedel te houden zodat projecten geen gevaar lopen. China zal de schade voor de interne markt zoveel mogelijk proberen te beperken. Enerzijds kan dit het vertrouwen voor buitenlandse investeerders schaden, zij kunnen achteraan sluiten. Anderzijds als de Chinese markt rustig blijft zie ik minder problemen qua exposure naar andere sectoren zoals Tech.
  8. forum rang 7 ff_relativeren 26 september 2021 23:47
    quote:

    Denlybie schreef op 26 september 2021 22:02:

    [...]
    Ik ga elk jaar naar Kreta... veel mooier eiland dan Rhodos..en geef mij maar raki
    Raki is harder van smaak en het is naar ik mij heb laten vertellen een Turkse drank.
    Ik meen mij te herinneren dat de bijnaam van Raki "Leeuwenmelk" is, of "Leeuwenbloed". 1 van beide.

    Ik drink graag een iets mildere versie, en dan kom ik al snel uit op de Marillen Schnapps uit het Europese Hooggebergte.
    Ben je toevallig in de oktobermaand in die regio, dan wordt er ook wel Zirben Schnapps geschonken. Vooral in de berghutten.
    Heb je meer een voorkeur voor een hardere smaak ? Dan is de Enzian Schnapps een poging waard.

    Voor wie niet houdt van harde smaken, maar meer voor de anijs-achtige smaken gaat -en toch iets anders wil drinken dan de hierboven genoemde Griekse Ouzo-, die kan een Pernod proberen, of de Italiaanse Sambucca. Puur uiteraard, geen ijsblokjes, geen koffiebonen.
  9. forum rang 4 eric_29 27 september 2021 05:54
    quote:

    ff_relativeren schreef op 26 september 2021 23:47:

    [...]
    Raki is harder van smaak en het is naar ik mij heb laten vertellen een Turkse drank.
    Ik meen mij te herinneren dat de bijnaam van Raki "Leeuwenmelk" is, of "Leeuwenbloed". 1 van beide.

    Ik drink graag een iets mildere versie, en dan kom ik al snel uit op de Marillen Schnapps uit het Europese Hooggebergte.
    Ben je toevallig in de oktobermaand in die regio, dan wordt er ook wel Zirben Schnapps geschonken. Vooral in de berghutten.
    Heb je meer een voorkeur voor een hardere smaak ? Dan is de Enzian Schnapps een poging waard.

    Voor wie niet houdt van harde smaken, maar meer voor de anijs-achtige smaken gaat -en toch iets anders wil drinken dan de hierboven genoemde Griekse Ouzo-, die kan een Pernod proberen, of de Italiaanse Sambucca. Puur uiteraard, geen ijsblokjes, geen koffiebonen.
    Wat off topic, maar ok...Een glas Pernod of Ricard, met wat water en ijsblokjes is de ultieme start van de dag:)
14.404 Posts
Pagina: «« 1 ... 621 622 623 624 625 ... 721 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Hindernissen voor Tencent tegenvaller voor Prosus

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links