Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ForFarmers AEX:FFARM.NL, NL0011832811

  • 2,385 19 apr 2024 17:35
  • +0,005 (+0,21%) Dagrange 2,325 - 2,390
  • 131.489 Gem. (3M) 136,1K

ForFarmers 2021

823 Posts
Pagina: «« 1 ... 7 8 9 10 11 ... 42 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Tordan 12 maart 2021 08:40
    quote:

    EQ140 schreef op 11 maart 2021 14:45:

    Alleen het dividend is goed, de cijfers vind ik niet goed. Terug lopende omzet, netto winst niet om over naar huis te schrijven en de vooruitzichten op korte termijn niet beter. Ben het dus niet eens met Nico Inberg.
    Had een vrij grote positie, maar gisteren goed verkocht. Grondstoffenprijzen, geven ze zelf ook aan, stijgen knetterhard en kunnen ze niet direct doorberekenen. Q1 wordt erg magertjes vrees ik.
  2. forum rang 6 Krentenmenten 15 maart 2021 07:27
    quote:

    lucky14 schreef op 12 maart 2021 08:40:

    [...]

    Had een vrij grote positie, maar gisteren goed verkocht. Grondstoffenprijzen, geven ze zelf ook aan, stijgen knetterhard en kunnen ze niet direct doorberekenen. Q1 wordt erg magertjes vrees ik.
    grondstoffenprijzen worden 1 op 1 doorberekenend, zowel omhoog als omlaag.....
  3. forum rang 6 Krentenmenten 19 maart 2021 07:29
    quote:

    Rotterdamse Parel schreef op 18 maart 2021 23:36:

    Forfarmers zakt alweer “lekker” terug helaas. Wat denken jullie, gaan we nog een keer stijgen binnenkort?
    geeft 5% dividend rendement. Grote speler in een versnipperde markt. No worries, instappen zou ik zeggen.

    Disclaimer: ik heb er veel....
  4. alida1 19 maart 2021 08:23
    quote:

    Krentenmenten schreef op 19 maart 2021 07:29:

    [...] geeft 5% dividend rendement. Grote speler in een versnipperde markt. No worries, instappen zou ik zeggen.

    Disclaimer: ik heb er veel....
    ik heb er ook behoorlijk wat en gisteren weer bijgekocht op 5.89. Er zullen de komende jaren niet zoveel aandelen zijn waarop je inderdaad 5% dividend krijgt.
  5. forum rang 6 Krentenmenten 20 maart 2021 07:36
    Wat betreft de inkrimping veestapel, dat treft de kleine boeren. Zij kunnen die investeringen niet betalen om het milieu te ontlasten. We houden uitsluitend Sovjet-boerderijen 2.0 over.... Er wordt geldverdiend en gebeurd allemaal zonder personeel....

    Die koeien, varkens, schapen etc blijven eten en drinken en hebben daarnaast verzorging nodig. Forfarmers is daarvoor een uitstekende partner....

    Ik blijf het erg vinden de boeren de dupe zijn van deze verkiezingsuitslag. Helaas is dat ook democratie
  6. forum rang 9 objectief 20 maart 2021 08:21
    quote:

    Krentenmenten schreef op 20 maart 2021 07:36:

    Ik blijf het erg vinden de boeren de dupe zijn van deze verkiezingsuitslag. Helaas is dat ook democratie
    Het management kan me niet overtuigen, dat er veel toekomst in zit.
    De boeren hebben juist het grootste voordeel van deze verkiezingsuitslag; ze staan in de rij om tegen een forse vergoeding uitbetaald te worden. Elke kenner weet dat in diverse sectoren o.a. kalveren geen droog brood door de concurrentie te verdienen is.
    Andere bedrijven moeten gewoon stoppen zonder geld toe.
  7. forum rang 7 leek2018 20 maart 2021 09:02
    quote:

    Krentenmenten schreef op 20 maart 2021 07:36:

    Wat betreft de inkrimping veestapel, dat treft de kleine boeren. Zij kunnen die investeringen niet betalen om het milieu te ontlasten. We houden uitsluitend Sovjet-boerderijen 2.0 over.... Er wordt geldverdiend en gebeurd allemaal zonder personeel....

    Die koeien, varkens, schapen etc blijven eten en drinken en hebben daarnaast verzorging nodig. Forfarmers is daarvoor een uitstekende partner....

    Ik blijf het erg vinden de boeren de dupe zijn van deze verkiezingsuitslag. Helaas is dat ook democratie
    Inkrimping van de veestapel is zo abstract. Betreft het gemiddeld alle dieren of hoofdzakelijk varkens en/of kippen? Inkrimping in Nederland, geeft dat uitbreiding buiten Nederland? Wat gaat er gebeuren met het subsidiebeleid van de EU? Voor mij vragen of ik instap of niet?
  8. EQ140 21 maart 2021 17:40
    De tijd dat melk de witte motor was ligt ver achter ons. De politiek wil de veestapel inkrimpen ten voordelen van de natuur en huizenbouw en leefomgeving. Het is voornamelijk het mestoverschot wat de boeren niet kunnen oplossen. Mestvergisters zijn niet de oplossing naar mijn idee. De boeren moeten de hand in eigen boezem steken en zelf meer aan natuur/landschapsbeheer gaan doen maar daar is het al te laat voor vermoed ik. De politiek heeft al besloten, nog een geluk dat GroenLinks bakzijl heeft gehaald. De omzet van FF kunnen ze niet gemakkelijk gaan verhogen., het zal door uitbreiding naar andere gebieden moeten gebeuren
823 Posts
Pagina: «« 1 ... 7 8 9 10 11 ... 42 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Strategiewijziging ForFarmers werpt vruchten af

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links