Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ING Groep AEX:INGA.NL, NL0011821202

  • 15,030 18 apr 2024 12:22
  • +0,104 (+0,70%) Dagrange 14,946 - 15,064
  • 1.959.773 Gem. (3M) 11,2M

ING - 2021

12.302 Posts
Pagina: «« 1 ... 471 472 473 474 475 ... 616 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 26 juli 2021 12:36
    Het enige wat er nog mankeert aan de huidige beurs is dat de banken een all time high neerzetten met all time low rentes..... dat is zo ongeveer het enige wat de ECB nog niet heeft weten te bewerkstelligen.

    Italie en Griekeland die lenen voor onder de 1% is ook mogelijk, dus waarom ook niet?
  2. [verwijderd] 26 juli 2021 14:18
    quote:

    KCNIB schreef op 26 juli 2021 10:40:

    [...]

    @Kassa, op tijd uitgestapt bij Prosus?
    Ik wel - zit nog wel een plukje in porto van mijn zoon maar die heeft nog een leven voor zich.
    Ik was er al uit op 105 met mijn "main" investering. Daarna wat ritjes, negatief en positief, per saldo iets negatief dus de winst op het 105 pakket staat nog.
  3. forum rang 7 KCNIB 26 juli 2021 14:21
    quote:

    kassa! schreef op 26 juli 2021 14:18:

    [...]

    Ik wel - zit nog wel een plukje in porto van mijn zoon maar die heeft nog een leven voor zich.
    Ik was er al uit op 105 met mijn "main" investering. Daarna wat ritjes, negatief en positief, per saldo iets negatief dus de winst op het 105 pakket staat nog.
    Ik heb donderdag/vrijdag 22500 stuks ing gekocht maar winst is nog minimaal.
  4. [verwijderd] 26 juli 2021 14:25
    quote:

    Carl2-8 schreef op 26 juli 2021 11:17:

    [...]
    De oplossing ligt voorhanden en in de us is deze al toegepast.
    Een maandelijkse check voor alle inkomens onder de 5000eur per maand van 1500eur om de vaste kosten te betalen en klaar.
    Gewoon bijdrukken wat nodig is.
    Dat is het verschil tussen de VS en EU

    VS laat bedrijven omvallen maar steunt de werknemers, in EU steunen we bedrijven en indirect dus de werknemers.

    De economie in de VS is dynamischer dan die in de EU, altijd al geweest.

    Ik heb heel veel Amerikaanse collega's gehad. Geef mij Europa maar.

  5. [verwijderd] 26 juli 2021 14:42
    quote:

    KCNIB schreef op 26 juli 2021 14:21:

    [...]

    Ik heb donderdag/vrijdag 22500 stuks ing gekocht maar winst is nog minimaal.
    Heb geduld, als de FED/ECB er naast zitten mbt de inflatie zit er door rentestijgingen nog heel wat in het vat voor ING.
    Keerzijde is dat te hard op het rempedaal drukken een recessie ontstaat wat dan weer niet positief is voor banken.

    Het is lang geleden, maar in de jaren 70 zei de FED ook dat inflatie geen probleem was. 9 maanden na die uitspraak was de inflatie uit de fles en moest uiteindelijk de rente naar 20% om de inflatie te beteugelen. Gevolg was een diepe recessie.
  6. PSING 26 juli 2021 16:16
    Shit wat is dit nou weer,

    Zit ik long en vol in ING met m'n aandelen, gaan ze voor de tweede kwartaalcijfers op 6 aug als een speer........

    Dit maak ik maar 1 keer per kwartaal mee, zou dat een trend zijn.....!!!!!!!

    Waar je van kan profiteren, naast het hoge dividend???

    Maar dan moet je wel nu gaan kopen!!!!!!!

    TINA
  7. forum rang 4 Marietje 26 juli 2021 16:20
    quote:

    Carl2-8 schreef op 26 juli 2021 15:59:

    De commodore64 staat deze week op 10,30-10,80 bengelen ingesteld en wordt stevig getest;)))
    Mooi dagje alles groen en zouden er nog shorts uitstaan op ing?
    Weinig denk
    Dat ouwe ding heb z'n beste tijd gehad, volgens mij ben jij de laatste shorter ...)))
  8. forum rang 9 Ron-tron system 26 juli 2021 16:42
    quote:

    Marietje schreef op 26 juli 2021 16:20:

    [...]

    Dat ouwe ding heb z'n beste tijd gehad, volgens mij ben jij de laatste shorter ...)))
    Ik denk ook dat hij een service of een opdate nodig heeft:))
    Ik heb geen echte positie in ing dus nee ik ben geen ing shorter momenteel.
    Ik zat 1kst short en 500sjaakies long en vanmorgen heb ik die 1kst tegengezet dus zit ik nu long 500st onder de streep maar dat noem ik geen positie.
    In shell daar zit ik vol long en dat was even leuk als ing vandaag:)
    Natuurlijk zie ik ing niet graag stijgen voor dat flesje en ook wil ik wel een positie in ing maar aan mijn droomprijs en niet meer.
    Verwachtte wel dat ing tot 10,80eur kon gaan deze week ook aangegeven int weekend maar hoger bv 11eur dat zou totaal buiten mijn verwachting zijn.
    Geniet er van zou ik zeggen;)
  9. PSING 26 juli 2021 17:06
    Carl,

    Ik denk voor de kwartaal cijfers al door de 11,65 en daarna op een bizar hoge netto winst van 1,63 mrd door naar de 12,65. De rest van het jaar richting het dividend nog hoger.

    Misschien ben ik nu in een winnende over optimistische stemming, met een roze bril? ;-))))

    Aan de andere kant heeft ING nu meer winst, dan ze hadden toen je ze nog mocht kopen op 45 euro rond het jaar 2000. Dus wat is de limiet, als er toch inflatie komt en een hogere reele rente??

    N.B. Omdat ik redeneer en hoop op eigen kracht, zonder computer, geen garanties.
    Maar wat zou het toch mooi zijn.......

    T.I.N.A.
  10. forum rang 6 Take a sisi 26 juli 2021 21:16
    quote:

    PSING schreef op 26 juli 2021 11:13:

    Take a Sisi,

    Heb altijd met heel veel voldoening, plezier en uitdaging, en vriendschap, gewerkt.

    Maar ben uit het calvinistische gedachte goed ontsnapt, leven is meer dan werken.

    Nu geniet ik op het water van m'n vrijheid, en de gein van beleggen.

    Op naar de kwartaal cijfers, die moeten zo positief verrassend mooi zijn.

    Ik schat, netto winst op 1,63 miljard voor tweede kwartaal, er valt heel veel voorziening vrij.......

    Ik ben Voor nog meer dividend, daarom kies ik ING

    We gaan het zien :-))

    ook leuk ;-) ben ik machtig , deviatie - variatie - windrichting/drift - stroming , en dobberen maar .

    Zit je offshore met de wind in de zeilen of zit je inshore , in ieder geval veel plezier en een behouden vaart .

    Mooie hobby en met vandaag vast een prima dagje geweest .
  11. forum rang 4 Marietje 26 juli 2021 21:30
    Het heeft er alle schijn van, dat we morgen de 11 achter ons gaan laten, dan kunnen we zo richting de cijfers naar de 12.

    Ik ga ervan uit, dat ING op 6 augustus bij de bekendmaking van de cijfers tegelijkertijd ook meedeelt, dat ze na 30 september een euro dividend gaan uitkeren, dus dan zal de 13 wel in beeld komen, zo eind augustus ...)))

    Als dan ook nog de obligatiemarkt in elkaar crasht, en daar kan je op wachten, staan we zo op 14
  12. forum rang 9 Ron-tron system 26 juli 2021 21:50
    quote:

    Marietje schreef op 26 juli 2021 21:30:

    Het heeft er alle schijn van, dat we morgen de 11 achter ons gaan laten, dan kunnen we zo richting de cijfers naar de 12.

    Ik ga ervan uit, dat ING op 6 augustus bij de bekendmaking van de cijfers tegelijkertijd ook meedeelt, dat ze na 30 september een euro dividend gaan uitkeren, dus dan zal de 13 wel in beeld komen, zo eind augustus ...)))

    Als dan ook nog de obligatiemarkt in elkaar crasht, en daar kan je op wachten, staan we zo op 14
    Obligatiemarkt in elkaar crasht?
    Wat gebeurt er dan?een crash zoals in feb’20 naar 0,50% rente.
    Moet je eens uitleggen sjaakkio.

    Voor mij mag er nog max 6% bij(shell)en dan ben ik uitverkocht long.
    Dan staat ing 11,55eur dat is mogelijk maar het lijkt allemaal veel te makkelijk te gaan en niet vergeten als de fed van het woord tapering enkel de eerste 3 letters uitspreekt deze week tap dus is het 180’ draaien met het sentiment en zit iedereen int netje.

  13. forum rang 4 Marietje 26 juli 2021 22:01
    Dat zal ik even uitleggen, door de steeds verder oplopende inflatie en het moment dat de FED gedwongen zal worden om hun opkoopprogramma te verminderen zal de prijs van een obligatie gaan dalen en , je raadt het al, de rente gaan stijgen.
    Ik ga er van uit dat de 10yUS rente binnen een paar maanden op 2% staat en dan volgt Europa vanzelf.

    Jij gooit alles op een hoop, er zijn een aantal aandelen, vooral banken, die dat best kunnen hebben, wat denk je, de rente gaat stijgen en banken massaal worden verkocht , man man man
12.302 Posts
Pagina: «« 1 ... 471 472 473 474 475 ... 616 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Misplaatste reactie op cijfers ING Groep

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links