Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Ahold Delhaize Koninklijke AEX:AD.NL, NL0011794037

  • 27,070 18 apr 2024 11:28
  • +0,110 (+0,41%) Dagrange 26,820 - 27,120
  • 599.293 Gem. (3M) 2M

Ahold Delhaize 2021

10.841 Posts
Pagina: «« 1 ... 460 461 462 463 464 ... 543 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 SMV01 21 juni 2021 12:08
    quote:

    Tippie schreef op 21 juni 2021 11:22:

    [...]

    Dividendbelegger : je moet eerst even nadenken voordat je begint te schrijven !
    Achja de ene keer prijst hij je de hemel in en de andere keer ben je niets waard..
    Ik probeer altijd maar zo neutraal mogelijk te reageren maar wordt er soms wel een beetje flauw van..

    On topic: vandaag de weerstand en de support geraakt. Patroon wordt verder gevormd, ziet er goed uit!
  2. forum rang 5 Gaasp 21 juni 2021 12:14
    En weer een overnamebod, nu op Morrison

    Morrisons shares leap after takeover approach rebuffed
    06/21/2021 | 09:15am BST

    * Shares in Tesco and Sainsbury's rise on hopes sector in play

    LONDON, June 21 (Reuters) - Shares in Morrisons surged as much as 33% on Monday on hopes that U.S. private equity firm Clayton, Dubilier & Rice (CD&R) might raise its proposed offer for the British supermarket group or flush out interest from other suitors.

    Morrisons, Britain's fourth-largest grocer by sales behind market leader Tesco, Sainsbury's and Asda, on Saturday said it had rejected a proposed cash offer from CD&R.

    The company said the offer of 230 pence per share, equating to 5.52 billion pounds ($7.62 billion), "significantly undervalued" the group and its future prospects.

    Morrisons shares were up 56.35 pence at 234.7 pence by 0726 GMT.

    Under British takeover rules CD&R has until July 17 to announce a firm intention to make an offer.

    Rivals Tesco and Sainsbury's rose 2.4% and 4.2% respectively on hopes that the whole sector could be in play, analysts said.

    Including net debt of 3.17 billion pounds, CD&R's offer gives Morrisons an enterprise value of 8.7 billion pounds.

    Analysts expect CD&R to assess investor reaction before deciding on its next move. Silchester is Morrisons' largest investor with a 15% stake, Refinitiv data shows.

    Silchester declined to comment on Monday.

    Morrisons has a partnership agreement with Amazon and there has long been speculation that the online shopping giant could emerge as a possible bidder.

    SECTOR IN FOCUS

    CD&R's approach underlines private equity's growing appetite for UK supermarket assets, attracted by their cash generation and freehold assets.

    Zuber and Mohsin Issa in February joined forces with private equity firm TDR Capital to purchase a majority stake in Asda from Walmart in a deal valuing the UK supermarket group at 6.8 billion pounds.

    In April Czech billionaire Daniel Kretinsky raised his stake in Sainsbury's to almost 10%, fuelling bid speculation.

    Industry executives and some sector analysts believe the stock market has failed to recognise the inherent value in Britain's listed supermarket groups.

    They argue that if equity markets do not value them appropriately, acquirers will.

    "There's a sense of value investors want a very binary story about knuckling down, keeping capex to a minimum and just becoming a cash machine," one senior supermarket executive told Reuters.

    Shares in both Morrisons and Tesco closed on Friday below their pre-pandemic levels.

    While sales have soared at all British supermarket groups during the coronavirus crisis, their profits have fallen because of the huge extra costs incurred. ($1 = 0.7243 pounds)

    (Reporting by James Davey Additional reporting by Simon Jessop Editing by David Goodman )

    © Reuters 2021
  3. forum rang 6 Koffiezondersuiker 21 juni 2021 12:15
    ontzettend kinderachtig, incasseren is voor jou nogal lastig.
    Het aandeel komt niet van zijn plek af en de weerstand is al tig keer geraakt, dus om nou te zeggen dat het er allemaal 'goed uit ziet' vind ik overdreven.

    De markt heeft er toch wel erg veel moeite mee om dit aandeel hoger te zetten.
    Heel veel kotsen het aandeel uit, anders was die uitbraak allang een feit geweest.
  4. forum rang 5 SMV01 21 juni 2021 12:20
    quote:

    Dividendbelegger schreef op 21 juni 2021 12:15:

    ontzettend kinderachtig, incasseren is voor jou nogal lastig.
    Het aandeel komt niet van zijn plek af en de weerstand is al voor tig keer geraakt, dus om nou te zeggen dat het er allemaal 'goed uit ziet' vind ik overdreven.

    De markt heeft er toch wel erg veel moeite mee om dit aandeel hoger te zetten.
    Heel veel kotsen het aandeel uit, anders was die uitbraak allang een feit geweest.
    Ik heb geen moeite met kritiek, het moet alleen wel onderbouwd zijn.
    Je roept maar wat en daarom heb ik verder ook geen zin om hier op te reageren.

    Veel succes met je beleggingen!
  5. forum rang 4 hjs64 21 juni 2021 14:13
    quote:

    Dividendbelegger schreef op 21 juni 2021 12:15:

    De markt heeft er toch wel erg veel moeite mee om dit aandeel hoger te zetten.
    Heel veel kotsen het aandeel uit, anders was die uitbraak allang een feit geweest.
    Beste dividendbelegger, kijk nu eens naar de feiten, AD is sinds begin mei gestegen van ca 22,50 naar 24,50, volgens mij is dat zo'n 9% en behoort daarmee tot de top van mijn aandelen over deze periode. Maar ja, dan moet je natuurlijk wel gewoon de aandelen gekocht hebben en op de plank hebben gelegd.
  6. forum rang 4 Marietje 21 juni 2021 16:53
    quote:

    hjs64 schreef op 21 juni 2021 14:13:

    [...]
    Beste dividendbelegger, kijk nu eens naar de feiten, AD is sinds begin mei gestegen van ca 22,50 naar 24,50, volgens mij is dat zo'n 9% en behoort daarmee tot de top van mijn aandelen over deze periode. Maar ja, dan moet je natuurlijk wel gewoon de aandelen gekocht hebben en op de plank hebben gelegd.
    Precies, ik heb ze een tijdje geleden dan voor 24,30 gekocht ( en 40 cent dividend ontvangen ) , dus kost me 23,90 en ben dik tevreden, maar zit ook niet iedere dag te koekeloeren of ie een dubbeltje zakt of stijgt, als ie over een paar maanden op 25 of 26 staat vind ik het prima.
  7. forum rang 5 SMV01 22 juni 2021 13:00
    quote:

    Goudmijn64 schreef op 22 juni 2021 08:24:

    Het lijkt mij vandaag een uitgelezen kans voor AD om door de 25 euro te geraken.
    Het zou helemaal mooi zijn als het slot vanmiddag ook op 25,xx ligt.

    Ik ben benieuwd.
    De weerstand is nog pittig maar hij veert in ieder geval (nog) niet terug naar de lagere regionen.

    ibb.co/ZcsCVvq

    Rode lijn is weerstand.
    Groene lijn is sterke support
    Gestippelde groene lijn is zwakkere support

    Succes!
  8. forum rang 6 Goudmijn64 22 juni 2021 13:23
    quote:

    SMV01 schreef op 22 juni 2021 13:00:

    [...]
    De weerstand is nog pittig maar hij veert in ieder geval (nog) niet terug naar de lagere regionen.

    ibb.co/ZcsCVvq

    Rode lijn is weerstand.
    Groene lijn is sterke support
    Gestippelde groene lijn is zwakkere support

    Succes!
    dank voor de grafiek.
    top

    Voorbeurs zag het er voor de brede aex positief uit, helaas zakte het al voor opening wat weg.

    Wellicht dat er een echte trigger moet komen om die 25 euro te gaan bereiken en dus de rode weerstandslijn te doorbreken,

  9. forum rang 10 bp5ah 22 juni 2021 14:01
    quote:

    BeSure68 schreef op 22 juni 2021 13:56:

    Het volume is te laag om lekker door te breken. Ik begin nu aan mijn derde ritje Short. Eens kijken of ik weer € 0,35 kan oprapen ...
    Gaat een keer uitbreken en dan zit je scheef €24.885 voor de derde keer recent en dat was tevens de hoogste stand van dit jaar.

    Alles boven 24,885 is uitbraakmodus.
  10. BeSure68 22 juni 2021 14:09
    Blijkbaar heeft iemand een belang om het onder de € 24,90 te houden. Ik begrijp het niet, optie-expiratie is geweest, geen grote optie- of turbo-posities, geen cijfers. Ik hoef niet alles te snappen, maak er gewoon gebruik van. Zal wel voorzichtig zijn, want de uitbraak ligt op de loer.
  11. forum rang 10 bp5ah 22 juni 2021 14:10
    quote:

    BeSure68 schreef op 22 juni 2021 14:09:

    Blijkbaar heeft iemand een belang om het onder de € 24,90 te houden. Ik begrijp het niet, optie-expiratie is geweest, geen grote optie- of turbo-posities, geen cijfers. Ik hoef niet alles te snappen, maak er gewoon gebruik van. Zal wel voorzichtig zijn, want de uitbraak ligt op de loer.
    't tikt flink geregiseerd iig de laatste tijd.
  12. forum rang 6 Koffiezondersuiker 22 juni 2021 14:56
    Bonus bij de Appie wordt ook steeds meer versoberd, zo ook met de beurskoers. Smeken voor een dubbeltje boven het 24,81 Fibo-level waar we al een kleine 2 weken op wachten. Tenenkrommend dit.

    Kom er maar in.. Ik weet dat jullie me hebben gemist.

    Laat die beweging komen, flínk, naar onder mag ook, dat weten we waar we aan toe zijn.
10.841 Posts
Pagina: «« 1 ... 460 461 462 463 464 ... 543 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Ahold Delhaize op overnamejacht in de VS

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links