Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Vopak Koninklijke AEX:VPK.NL, NL0009432491

  • 38,360 23 apr 2024 17:35
  • +0,080 (+0,21%) Dagrange 38,060 - 38,360
  • 202.680 Gem. (3M) 185,7K

VOPAK 2021

4.189 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 ... 210 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. DKmx 8 juni 2021 18:33
    Ik ben er ook uitgestapt met zeer lichte winst zo rond 39.2, het herstel vanaf dieptepunt 37.5 is minder overtuigend dan gehoopt en heb geen zin in weer een harde val naar beneden zoals in april waardoor alles in 1 klap weer ongedaan wordt gemaakt. Uiteraard hoop ik dat dit herstel gewoon doorzet voor de mensen die nog long zitten, op naar de 40+ !
  2. forum rang 6 N audio 8 juni 2021 18:48
    Heel begrijpelijk. Zelf heb ik om precies die reden een long en trade positie bij de meeste aandelen in m'n porto. Zodat je niet meteen vastzit, wanneer het even tegenzit. Het long deel houd ik aan tot mijn koersdoel, de rest is om mee te handelen. Mocht er een terugtik komen, nu heb ik weer budget voor vopak. Vanmiddag rond 39 alvast een plukje teruggekocht. Meestal wanneer ik alles verkoop, ga ik de bietenbrug op, en grijp ik mis met terugkopen voor minder. Zo doet iedereen t op zijn eigen manier.
  3. [verwijderd] 9 juni 2021 10:36
    quote:

    N audio schreef op 8 juni 2021 18:48:

    Heel begrijpelijk. Zelf heb ik om precies die reden een long en trade positie bij de meeste aandelen in m'n porto. Zodat je niet meteen vastzit, wanneer het even tegenzit. Het long deel houd ik aan tot mijn koersdoel, de rest is om mee te handelen. Mocht er een terugtik komen, nu heb ik weer budget voor vopak. Vanmiddag rond 39 alvast een plukje teruggekocht. Meestal wanneer ik alles verkoop, ga ik de bietenbrug op, en grijp ik mis met terugkopen voor minder. Zo doet iedereen t op zijn eigen manier.
    Eens, zo heb ik ook vaste Longposities, maar schuif ik met een grote portie. Zo ben ik nu begonnen met de transitie Vopak --> ASR/. Ben nu ook bezig met dezelfde beweging bij JET naar Pharming.
    50% Long --> 25% Eruit tot 42 75% eruit tot 44
    50% Trade --> 25% eruit tot 39,5 75% tot 40,0

    Maar ja, tis beleggen. Er zijn meerdere prima oplossingen.
  4. forum rang 6 N audio 9 juni 2021 16:31
    ASR, daar zeg je zowat MF. Hou ik al een tijdje in de gaten, is de laatste tijd wel erg teruggezakt. Leuk divi, en wil daar eigenlijk ook instappen. Staat toch wel knap gunstig nu. Pharming heb ik ook, sttt. Tegen niemand zeggen...

    Ik overigens wel benieuwd wanneer hier bij Vopak de boel eens uit de startblokken komt. Paar maal even opgelopen, maar de omzetten blijven laag. Zomertijd...
  5. forum rang 6 mercurius-adept 10 juni 2021 10:07
    Bloomberg vandaag:

    The world’s biggest independent oil storage company Royal Vopak NV is partnering with battery startup Elestor BV to develop a battery that they think could to be one of the cheapest ways to store electricity in large quantities. It’s a role currently dominated by hydrocarbons, something that needs to change if the world is to curb its emissions.

    “Developing large-scale and low-cost electricity storage will become increasingly important,” said Marcel van de Kar, Vopak’s global director of new energies. “With this promising technology of Elestor, electricity can be stored in molecules on a large scale.”

    www.bloomberg.com/news/articles/2021-...
  6. [verwijderd] 10 juni 2021 12:52
    quote:

    N audio schreef op 10 juni 2021 12:17:

    Mooie vooruitzichten voor Vopak.
    Nu nog de aantallen omhoog...
    Ik verkoop 1000 stuks op .740

    Dan zie ik de koers..... ASR is even omhoog. Dus.... dan maar terug 1000x op .610

    Dat zal ze leren. Irritante manupulators.

    Het is natuurlijk on-mogelijk. Dat de reden dat iemand nu zo nodig 1000x .740 moet kopen dat er 30 minuten laten op klein volume de boel naar .600 gaat. Het is gewoon 0,3% dieverij.
  7. [verwijderd] 10 juni 2021 13:24
    Notitie

    39,540 @ 13u22
    Eigen Volume: 4500 VK 2500 AK totaal 7K = 6,5%

    Nu totaal 109K stuks. Kijken op hoeveel stuks de koers nu terug gaat naar .300-.400.
    Als dat volume laag is dan gooi ik er een grote order tegenaan. Als alle aandeelhouders hun aandelen zo zouden beschermen dan zou de koers zo stukken hoger staan.

    13u27 edit: 39,510
    Met dit tempo is het voor 15u terug op .300
  8. forum rang 6 N audio 10 juni 2021 13:43
    Klopt. Maar niet iedereen kan dat met zulke aantallen.
    Geduld is je belangrijkste wapen. Het piepelen kan immers niet eeuwig doorgaan.
    Maar begrijpen dat je er soms flauw van wordt, wanneer je de koers langzaam ziet inzakken met kleine aantallen?
    Ja dat begrijp ik. En soms kunnen we er ook gebruik van maken, door de boefjes te straffen door zelf een beetje handel te drijven.
    Zal ze leren!
4.189 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 ... 210 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Verrassend Vopak pakt flink uit voor aandeelhouders

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links