Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Acacia Pharma 2021

8.462 Posts
Pagina: «« 1 ... 249 250 251 252 253 ... 424 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Stalen Zenuwen 18 juni 2021 09:50
    Kijk. Heel simpel en to the point. De halfjaarcijfers 2021, die in aug/sep worden gepresenteerd, zullen tussen de $ 1,000.000 en $ 2,000.000 uitkomen volgens mijn berekeningen (zie eerdere posts). Ja de omzet is laag maar niet teleurstellend zoals sommigen beweren. Deze omzet is in lijn met de alle verwachtingen omdat Acacia pas in okt 2020 is begonnen, de gerealiseerde formularia is 120 sinds eind maart, de reguliere zorg volledig is uitgesteld. Dus no worries. In feb/maart 2022 worden pas de jaarcijfers over 2021 bekend gemaakt. Deze zullen volgens mijn berekening uitkomen op minimaal $ 9,000.000 (persoonlijk denk ik tussen de 15 en 20 miljoen) wat dus boven de verwachting is van Edison ($ 8,000.000 en volgend jaar ca $ 40,000.000). Sinds kort vindt er een versnelling van gerealiseerde formularia plaats (141 under review eind maart = nog eens 120 gerealiseerde formularia erbij in Q2 obv success rate 85%), uitgestelde zorg wordt nu ingehaald, reguliere zorg draait weer op volle toeren, eerste- en herhalingsbestelling moeten hierdoor toenemen en de coronacijfers worden elke dag beter en beter (bron CDC Covid Data Tracker). Deze mix zorgt voor versnelling van zowel gerealiseerde formularia als omzet. De koerstriggers tot feb/maart zijn mijn inziens de aankondiging van samenwerkingen in Europa en China ergens dit jaar, mogelijk een update tussendoor over aantal gerealiseerde formularia, Nasdaq listing, en een evt aankondiging dat APD403 fase 3 ingaat maar kost geld.
    Kortom, tijdens de presentatie van de jaarcijfers kunnen we pas ECHT weten welke kant het met Acacia opgaat zowel qua omzet, gerealiseerde formularia, geld in kas als evt hoe de nieuwe kapitaalronde er uitziet/heeft uitgezien.
  2. forum rang 4 Sirlander 18 juni 2021 09:57
    quote:

    Stalen Zenuwen schreef op 18 juni 2021 09:50:

    Kijk. Heel simpel en to the point. De halfjaarcijfers 2021, die in aug/sep worden gepresenteerd, zullen tussen de $ 1,000.000 en $ 2,000.000 uitkomen volgens mijn berekeningen (zie eerdere posts). Ja de omzet is laag maar niet teleurstellend zoals sommigen beweren. Deze omzet is in lijn met de alle verwachtingen omdat Acacia pas in okt 2020 is begonnen, de gerealiseerde formularia is 120 sinds eind maart, de reguliere zorg volledig is uitgesteld. Dus no worries. In feb/maart 2022 worden pas de jaarcijfers over 2021 bekend gemaakt. Deze zullen volgens mijn berekening uitkomen op minimaal $ 9,000.000 (persoonlijk denk ik tussen de 15 en 20 miljoen) wat dus boven de verwachting is van Edison ($ 8,000.000 en volgend jaar ca $ 40,000.000). Sinds kort vindt er een versnelling van gerealiseerde formularia plaats (141 under review eind maart = nog eens 120 gerealiseerde formularia erbij in Q2 obv success rate 85%), uitgestelde zorg wordt nu ingehaald, reguliere zorg draait weer op volle toeren, eerste- en herhalingsbestelling moeten hierdoor toenemen en de coronacijfers worden elke dag beter en beter (bron CDC Covid Data Tracker). Deze mix zorgt voor versnelling van zowel gerealiseerde formularia als omzet. De koerstriggers tot feb/maart zijn mijn inziens de aankondiging van samenwerkingen in Europa en China ergens dit jaar, mogelijk een update tussendoor over aantal gerealiseerde formularia, Nasdaq listing, en een evt aankondiging dat APD403 fase 3 ingaat maar kost geld.
    Kortom, tijdens de presentatie van de jaarcijfers kunnen we pas ECHT weten welke kant het met Acacia opgaat zowel qua omzet, gerealiseerde formularia, geld in kas en evt hoe de nieuwe kapitaalronde er uitziet/heeft uitgezien.
    Ondertussen weet heel de wereld dit.
    Bij iedere stijging wordt de koers terug ingedrukt.
    Liefst hebben ze hem tussen de 2 en 2,20.
    Als je de volumes en koersbewegingen ziet is het overduidelijk.

    Ik zal het van de daken beginnen schreeuwen, we worden overgenomen.
    Of er komt een emissie aan 1,5 (maar dat kan eigenlijk niet, kwestie van maar iets te zeggen).

  3. forum rang 4 Sirlander 18 juni 2021 10:01
    quote:

    €URO-Trader schreef op 18 juni 2021 09:58:

    Waarom koopt men dan niet fors in?
    Omdat iedere stijging de kop wordt ingedrukt!
    Ze wachten gewoon af tot de koers in een positieve trend komt, maar ze houden hem negatief.
    Grote partijen betalen liever iets meer in ruil voor zekerheid... (koersdoel 12, als ze aan 5 kopen doen ze nog een gouden zaak)
  4. Stalen Zenuwen 18 juni 2021 10:46
    quote:

    Sirlander schreef op 18 juni 2021 09:57:

    [...]
    Ondertussen weet heel de wereld dit.
    Bij iedere stijging wordt de koers terug ingedrukt.
    Liefst hebben ze hem tussen de 2 en 2,20.
    Als je de volumes en koersbewegingen ziet is het overduidelijk.

    Ik zal het van de daken beginnen schreeuwen, we worden overgenomen.
    Of er komt een emissie aan 1,5 (maar dat kan eigenlijk niet, kwestie van maar iets te zeggen).

    Mooi, doel bereikt..;)
    Ik denk dat Acacia uiteindelijk zeker wordt overgenomen mits er meer zekerheid komt qua omzet/formularia. In mijn beleving is een overname nu nog iets te vroeg en wil men op eigen kracht iets neerzetten, vandaar ook die aanstelling van Debra Hussain (aanname). Maar goed, ik laat mij graag positief verrassen net als bij Kiadis (kwam ook uit het niets).

    Daarbij ben ik ook benieuwd wat er uit die Jefferies Conference is gekomen en naar die confidential version. Als je naar de koersontwikkeling kijkt dan......we zullen het als kleine belegger nooit te weten komen!
  5. [verwijderd] 18 juni 2021 11:23
    quote:

    Sirlander schreef op 18 juni 2021 09:57:

    [...]
    Ondertussen weet heel de wereld dit.
    Bij iedere stijging wordt de koers terug ingedrukt.
    Liefst hebben ze hem tussen de 2 en 2,20.
    Als je de volumes en koersbewegingen ziet is het overduidelijk.

    Ik zal het van de daken beginnen schreeuwen, we worden overgenomen.
    Of er komt een emissie aan 1,5 (maar dat kan eigenlijk niet, kwestie van maar iets te zeggen).

    Ik ga zelf nooit rap meegaan in een overnamescenario omdat zoiets meestal rond wishful thinking draait.
    Maar hetgeen ik nu zie, de koers zakt veel te ver door gezien de fundamenten, kan het niet anders dan dat er zich iets afspeelt achter de schermen. Naar mijn mening wordt een overname voorbereid en zal die niet meer zo lang op zich laten wachten.
8.462 Posts
Pagina: «« 1 ... 249 250 251 252 253 ... 424 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,79 +0,96%
EUR/USD 1,0704 +0,48%
FTSE 100 8.044,81 +0,26%
Germany40^ 18.169,70 +1,73%
Gold spot 2.322,17 -0,22%
NY-Nasdaq Composite 15.451,31 +1,11%

Stijgers

VIVORY...
+26,32%
BAM
+4,73%
PROSUS
+3,52%
ASMI
+3,14%
JUST E...
+3,10%

Dalers

RANDST...
-7,22%
Akzo N...
-6,93%
FASTNED
-4,65%
NSI
-3,89%
Arcelo...
-2,65%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links