Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Fugro AEX:FUR.NL, NL00150003E1

  • 23,020 23 apr 2024 17:35
  • -0,360 (-1,54%) Dagrange 22,860 - 23,400
  • 307.410 Gem. (3M) 382,2K

Fugro - 2021 jaardraadje (voor iedereen)

17.762 Posts
Pagina: «« 1 ... 268 269 270 271 272 ... 889 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Jalen 16 april 2021 07:43
    quote:

    Bergonzi schreef op 15 april 2021 17:38:

    Je zag exact om 15.30 dat de koers scherp daalde, met dank aan de yankees dus. Zelfde beeld bij AMG, ING, CGG om 15.30 (zitten allemaal in mn PF). Ook zonder short te gaan zijn koersen dus eenvoudig te manipuleren.
    Een groot deel van de beurs zakte gisteren in. Hopelijk vandaag weer omhoog.
  2. Gotta 16 april 2021 07:47
    quote:

    PANGEA schreef op 16 april 2021 07:10:

    Belachelijk deze koers onder de €9 met deze olieprijzen.
    Wordt gewoon bewust laag gehouden lijkt wel. Elastiek wordt zo steeds strakker gespannen. Kan niet anders dan dat de koers straks als een katapult wordt afgeschoten, misschien wel vlak voor de cijfers al
    Dat gevoel heb ik dus ook. De grootste twijfelaars met een redelijke winst zijn er ondertussen uitgeschud.
    De koers rondom de jaarcijfers in feb was natuurlijk ook uiterst teleurstellend.
    In mijn optiek staat Fugro er nu vele malen beter bij. Dat moet dus eens in de koers terug te vinden zijn....
  3. forum rang 5 Henkie 1960 16 april 2021 18:34
    Ja,wat valt mij deze week tegen,niks de koers op ,eigen kracht omhoog.Nu maar hopen dat de olieprijs en Shell omhoog gaan,en woensdag de Amerikaanse olievoorraden weer afnemen.Een koop advies komt denk ik jammer genoeg na de cijfers.Oke over een week weten we meer.En Rob,u begrijpt mijn tweede vraag niet, expiratie is het niet iedere dag,en ik weet nog lang niet alles.Bergonzi ?
  4. forum rang 6 Bergonzi_deleted 16 april 2021 19:18
    quote:

    Henkie 1960 schreef op 16 april 2021 18:34:

    Ja,wat valt mij deze week tegen,niks de koers op ,eigen kracht omhoog.Nu maar hopen dat de olieprijs en Shell omhoog gaan,en woensdag de Amerikaanse olievoorraden weer afnemen.Een koop advies komt denk ik jammer genoeg na de cijfers.Oke over een week weten we meer.En Rob,u begrijpt mijn tweede vraag niet, expiratie is het niet iedere dag,en ik weet nog lang niet alles.Bergonzi ?

    Ik heb geen idee Henkie, de koersbewegingen zijn even een raadsel, net als die van CGG, die had al veel hoger moeten staan. Gelukkig zit ik ook stevig in ING die de kar trekt dit jaar.
    Ik denk dat we gewoon de kwartaalcijfers volgende week moeten afwachten, tot die tijd blijft het gissen waar we staan.
  5. forum rang 6 Bergonzi_deleted 17 april 2021 14:11
    Lastige vraag Henkie, maar omdat je ziet dat koersen soms verdacht synchroon bewegen lijkt het erop dat het niet specifiek om Fugro gaat maar dat de aandelenmarkt in zijn totaliteit wordt aangestuurd. De grootste krachten lijken dan toch steeds vanuit Amerika te komen.
    Je kunt misschien ook zo redeneren: als een koers wordt gedrukt is er impliciet ook potentie omhoog..:-)
  6. forum rang 7 ff_relativeren 17 april 2021 19:40
    quote:

    Henkie 1960 schreef op 17 april 2021 19:13:

    Is er ook iemand die iets kan bedenken waarom de cijfers van Fugro niet goed kunnen zijn.
    Ik zal een voorzichtige poging doen @ Henkie 1960. De afronding van de verkoop van Seabed wordt pas halverwege het jaar verwacht, dus geen positieve wending in de Q1 cijfers. De vorige cijfers lieten zien dat de toename in netto verliezen voor de helft aan de Seabed divisie te wijten is -en de andere helft was naar mijn eigenwijze mening een status quo van de verliezen in de kwartalen ervoor.

    Ergo, er was nog onvoldoende turnaround in het schip dat Fugro heet. Ik denk derhalve, dat je over de Q1 cijfers geen wonderen moet verwachten. Daar is het nog te vroeg voor.
  7. forum rang 5 Henkie 1960 17 april 2021 20:46
    Figaro zal door de transformatie een ander bedrijf worden,de koers zal daardoor heus wel stijgen, dividend gaat terugkeren,daarom denk ik dat voor velen het een leuk LT aandeel is.Daarom koop ik steeds bij.Natuurlijk heb ik ook Shell,die blijf ik ook gewoon houden,voor het dividend.
17.762 Posts
Pagina: «« 1 ... 268 269 270 271 272 ... 889 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Fugro is het schoolvoorbeeld van een geslaagde turnaround

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links