Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Pulmatrix Inc.

696 Posts
Pagina: «« 1 ... 30 31 32 33 34 35 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Jos61 21 december 2021 20:28
    Dumpen ze direct zeg je, maar bij opening waren ze nog maar iets van 51 ct. Of bedoel je dat de emissie al gebeurt was en ze al gedumpt waren voordat het nieuws naar buiten kwam?

    Het blijft moeilijk te bevatten, gewaardeerd aan de helft van de cash, met toch een paar interessante producten in ontwikkeling, cipla ziet er kennelijk toch ook wel toekomst in, en aan de market cap te zien zou je denken dat het een lege huls is wat nooit wat wordt...
  2. Jos61 21 december 2021 21:52
    Nog een overweging, wat hebben ze aan de shelf offering als ze zo slordig omspringen met de koers. Als ze nog een keer 20 miljoen op willen halen om maar een bedrag te noemen, dat is toch nauwelijks meer te doen nu? Al zouden ze
    Hetzelfde systeem toepassen, dan moet een hedgefund voor meer dan 20 miljoen aan aandelen 'dumpen', dat lukt niet, als ze halverwege zijn is er helemaal niks meer over van de koers.
    Ik zou zeggen er moet wel een katalysator komen anders was die shelf offering voor niks.
    Of zit ik te wishfull thinken....
  3. forum rang 6 waarom niet 21 december 2021 22:27
    Alles kan , ik denk dat de directeur er daar alleen maar zit in zelf een riant salaris op te strijken en de rest boeit niet.
    De domme aandeelhouder betaald.
    Ik weet niet hoe lang je het aandeel al hebt maar ik zat er al in voor de pump naar de 3 dollar regionen.
    Er was ook tien geen katalysator en gewoon in scène gezet door hedgefunds.
    Dat zelfde spelletje zullen ze naar alle verwachting weer gaan doen.
    Je zag enkele weken geleden ook ineens die stijging naar 1 dollar , ook nergens op gebaseerd.
    Ik zeg , wegwezen als je de kans krijgt want dit is geen bedrijf voor aandeelhouders, dat is wel duidelijk.
    Ik hoop zelf dat de toko verkocht wordt en dat dit erachter zit nu maar kan net zo goed een andere reden hebben.
    Maar nogmaals , als ik de kans krijg met mijn resterende aandelen zonder kleerscheuren uit te stappen doe ik dat direct.
    Als er een katalysator aan zat te komen op ander vlak , waarom zouden ze de offering dan op de laagste prijs ooit doen , slaat helemaal nergens op als je het mij vraagt.
  4. Jos61 22 december 2021 16:14
    Was ingestapt in de aanloop van de 3 dollar pump, ook weer uit, toen ze afgleden rond 1.60 weer eens ingestapt en daarna regelmatig wat bijgekocht. Nooit gedacht dat we bij 44ct zouden belanden. We gaan het zien, vind dit apart op de helft van de cash.
    Reden van de offering zou kunnen zijn stemrecht, om er met zekerheid een rs doorheen te krijgen, maar of we daar blij mee moeten zijn... zie liever een pump om de rs te voorkomen.
  5. Mr Cash 1 februari 2022 23:55
    quote:

    Concrete schreef op 1 februari 2022 16:46:

    Er zit weer muziek in
    Ik had bijgekocht op 0,43 maar toch nog iets te vroeg. De schade is wel tot nu toe beperkt gebleven gelukkig.

    Het vertrouwen is helemaal weg bij de aandeelhouders maar hopelijk gaan ze toch inzien dat de huidige koers toch wel erg laag is voor dit aandeel.
  6. Jos61 2 februari 2022 19:27
    Ik blijf het fascinerend vinden dat zo een ini mini klein bedrijfje met een market cap van 25 miljoen en 30 man personeel zoveel emoties losmaakt op het amerikaanse forum. Daar liggen ze elkaar heel de dag allerlei verwensingen naar het hoofd te smijten, elke dag een wedstrijd tussen de voor en tegenstanders.
    Hoezo denk ik dan, wat motiveert hen...
  7. forum rang 6 Concrete 2 februari 2022 21:04
    quote:

    Jos61 schreef op 2 februari 2022 19:27:

    Ik blijf het fascinerend vinden dat zo een ini mini klein bedrijfje met een market cap van 25 miljoen en 30 man personeel zoveel emoties losmaakt op het amerikaanse forum. Daar liggen ze elkaar heel de dag allerlei verwensingen naar het hoofd te smijten, elke dag een wedstrijd tussen de voor en tegenstanders.
    Hoezo denk ik dan, wat motiveert hen...
    Klopt, lijkt wel in scene gezet. heb er nu 15000 maar mijn gevoel zegt toch nog bij te kopen, verdubbeling moet er makkelijk in kunnen zitten.
  8. Mr Cash 2 februari 2022 21:14
    quote:

    Jos61 schreef op 2 februari 2022 19:27:

    Ik blijf het fascinerend vinden dat zo een ini mini klein bedrijfje met een market cap van 25 miljoen en 30 man personeel zoveel emoties losmaakt op het amerikaanse forum. Daar liggen ze elkaar heel de dag allerlei verwensingen naar het hoofd te smijten, elke dag een wedstrijd tussen de voor en tegenstanders.
    Hoezo denk ik dan, wat motiveert hen...
    Bedoel je op Stocktwits?

    Want het viel mij ook al op dat daar best veel gereageerd wordt met veel emoties en een hoop onzin. Maar ik ging er vanuit dat dat gebruikelijk was op de Amerikaanse fora.
  9. M c M 8 februari 2022 05:16
    quote:

    trab33 schreef op 17 december 2021 17:55:

    dat is toch wel redelijk hoog , zelf heb ik ook nog een pluk gekocht zopas aan 0.47 . Benieuwd wanneer dit nog eens de hoogte gaat ingestuwd worden . Of je die 0.95 nog gaat zien weet ik niet maar 0.6 a 0.7 denk ik wel.
    Als de gegevens van de emissie vrijgegeven worden zal het toch wel duidelijk zijn dat ze meer dan genoeg cash bezitten t.o.v. de koers die ze momenteel staan .
    Abeo vandaag ook zo'n opdoffer klein ritje gemaakt van 0.275 naar 0.298 ,,,,,durf gewoon niet te blijven zitten
    Inmiddels wederom in de 36 centen. Forum met zowel Trab, Waarom niet als ook Dzr nu aanwezig (en geïnvesteerd). Wat denken jullie hiervan op KT en LT?
696 Posts
Pagina: «« 1 ... 30 31 32 33 34 35 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0655 +0,11%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.714,20 -0,69%
Gold spot 2.392,50 +0,55%
NY-Nasdaq Composite 15.282,01 -2,05%

Stijgers

WDP
+3,12%
Kendrion
+2,92%
EBUSCO...
+2,67%
Vopak
+2,61%
NX FIL...
+2,17%

Dalers

JUST E...
-5,11%
TomTom
-4,68%
Fugro
-4,30%
ASMI
-4,00%
BESI
-3,64%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links