Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Pulmatrix Inc.

696 Posts
Pagina: «« 1 ... 25 26 27 28 29 ... 35 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 trab33 27 mei 2021 17:52
    quote:

    waarom niet schreef op 27 mei 2021 17:40:

    [...]
    Ach ja , uiteraaard.
    Was bijna vergeten dat je altijd aandelen die je niet meer hebt begint in een negatief daglicht te stellen.....

    had ik er zo niet over gedacht had ik ze gehouden ,dat noemt men consequent zijn . Is dit de juiste beslissing ? Weten we pas binnen een paar weken ,maanden .Deze namiddag dacht ik nog econocom bij te kopen maar i.p.v. dat te doen heb ik besloten om toch maar te verkopen . Is dit impulsief ? Gedeeltelijk wel maar langs de andere kant dacht ik mijn snelle winst te verzilveren omdat de cijfers pas half jullie komen en ik toch nog een correctie verwacht.
    Mijn aankopen en verkopen hebben meestal een achterliggende reden en die geef ik meestal mee . Wat jij of andere forumgenoten er van vinden kan mij geen bal schelen , hoop wel dat sommigen er iets aan hebben
  2. forum rang 7 trab33 27 mei 2021 18:07
    quote:

    €URO-Trader schreef op 27 mei 2021 17:49:

    [...]tjsa, dat ga je geen dag volhouden trab. In dat geval is het verstandig om 20% te spreiden over potentiële aandelen. 80% aanhouden en bij 10% daling 10% aankopen. Blijft het leuk, Pulm staat laag en kan niet ver vallen. Qua bpost verstandig, rek is eruit omhoog. Vraag me wel af hoe groot jouw trades zijn, werk je met tientjes of met duizendjes. Succes dan.
    voor degenen die mij kennen weten dat ik nooit half in een aandeel geloof , het is "all or nothing" . Bij twijfel gaan ze de deur uit . Axsm daar geloof ik wel nog in ,econocom en bpost ook trouwens maar ik verwacht een algemene correctie . Vandaar deze beslissing.
    Maar traden ga ik zeker nog doen
  3. DRTVR 27 mei 2021 18:13
    quote:

    trab33 schreef op 27 mei 2021 17:29:

    [...]
    heb vandaag mijn laatste aandelen bpost ,econocom en pulm verkocht ,,ook Axsm verkocht met een flink verlies . Zit momenteel 100 % cash .
    Heb er gewoon geen goed gevoel bij en de aandelen die ik nog had kon ik de winsten compenseren met de verliezen . Ga het proberen wat van aan de zijlijn te bekijken , zal heel moeilijk worden maar volg toch mijn gevoel.
    I.i.g. was het een boerenjaar , zou graag terug wat opnemen na een flinke correctie . Of deze voor de deur staat weet ik niet maar zit er toch klaar voor.
    Je vergeet je Eurobiokes te vermelden ;-)
  4. forum rang 6 waarom niet 27 mei 2021 19:14
    quote:

    trab33 schreef op 27 mei 2021 18:07:

    [...]
    voor degenen die mij kennen weten dat ik nooit half in een aandeel geloof , het is "all or nothing" . Bij twijfel gaan ze de deur uit . Axsm daar geloof ik wel nog in ,econocom en bpost ook trouwens maar ik verwacht een algemene correctie . Vandaar deze beslissing.
    Maar traden ga ik zeker nog doen
    Niemand kent je want je roept iedere dag iets anders.
    Prima hoor , je doet maar.
  5. forum rang 4 Prijsman 27 mei 2021 20:46
    quote:

    €URO-Trader schreef op 27 mei 2021 17:21:

    Rond mijn GAK het gros eruit, nu nog een deel. Je moet wat. Vandaag even de portefeuille herschikt. Qua Pulm kan ik er niet veel van zeggen. Cash in huis maar kost ook wat. Ga meer geld richting Baudax Bio sturen, mits ee koers verder daalt bij dit bedrijf. Al het slechte nieuws heeft men in de koers verwerkt, nu afwachten.
    Daar heb ik mij ook nog wat van op de plank gelegd. Doen het de laatste dagen weer aardig als jet het vergelijkt met 2 weekies terug. Ik zit voor alsnog grotendeels in de groeiaandelen. Heb her en der wat gokjes lopen en nog een verwaarloosbaar deel in Novacyt voor het gevoel ;-).
  6. forum rang 6 mercurius-adept 27 mei 2021 21:18
    27 mei: Pulmatrix announced new $100M shelf-offering today, of which $20M is directly issued and sold under the At The Market Offering Agreement with H.C. Wainwright & Co., LLC....

    "Investors will be relying on the judgment of our management, who will have broad discretion regarding the application of the proceeds of this offering."

    -->ik denk ook wel aan Cipla-deal als korte termijn verklaring.
    Maar zo'n carte-blanche en ATM-deal......verdienen misschien ook wel wat scepsime...pff hmmm hmmm

    hmm
  7. forum rang 7 trab33 27 mei 2021 21:42
    quote:

    Bruyne schreef op 27 mei 2021 21:02:

    @Trab je had beter je VSTM’s gehouden? Ben je soms niet te ongeduldig? Kijk ook eens naar FBIO en IMMP. Veel potentie. Ook korte ritjes.
    neen hoor ,snelle winsten gaan er snel uit . Maar anderzijds neem ik ook snel mijn verlies . Zit gewoon in mijn systeem ingebakken .
    Wat ik wel soms doe is zoals bij novacyt en bpost was bij 15 tot 25 % winst mijn aantal verdubbelen met een ondergrens van 5 a 10 % . Dus als de koers dan daalde zou ik verkocht hebben maar heb bij deze 2 het geluk gehad dat de koers doorsteeg en zo heb ik meermaals bijgekocht bij deze 2 en mooie rendementen behaald .
    Maar door te traden behaalde ik dit jaar mijn mooiste rendement ooit en zal dit waarschijnlijk nooit meer evenaren gewoon omdat ik deze risico's niet meer zal en hoef te nemen .
    Sommigen doen het door te blijven zitten en hopen op "de sky is the limit " en anderen doen het al traden ....Moet wel zeggen dat traden enorm veel tijd in beslag neemt en eigenlijk niet gezond is ;)
  8. Jos61 27 mei 2021 22:28
    Mijn gedachte: Aandelen uitgeven op deze manier werkt niet als de koers dalende is, dan zou uitgeven van nieuwe aandelen de koers verder doen dalen, wie gaat die nieuwe aandelen dan nog kopen. Krijg je een neerwaardse spiraal.
    Ze hebben dus wel belang bij een betere koers. Zullen deze mogelijkheden vooral benutten na goed nieuws. Of eerst de koers opdrijven als ze weer geld nodig hebben.
    Oftewel, zo een ATM is niet handig als er meer slecht nieuws komt, juist wel om gebruik te maken van goed nieuws. Wellicht kunnen we nu ook wat meer goed nieuws gaan verwachten.
    Afhankelijk van op welke termijn ze geld nodig gaan hebben natuurlijk.
  9. forum rang 6 waarom niet 27 mei 2021 22:33
    quote:

    Jos61 schreef op 27 mei 2021 22:28:

    Mijn gedachte: Aandelen uitgeven op deze manier werkt niet als de koers dalende is, dan zou uitgeven van nieuwe aandelen de koers verder doen dalen, wie gaat die nieuwe aandelen dan nog kopen. Krijg je een neerwaardse spiraal.
    Ze hebben dus wel belang bij een betere koers. Zullen deze mogelijkheden vooral benutten na goed nieuws. Of eerst de koers opdrijven als ze weer geld nodig hebben.
    Oftewel, zo een ATM is niet handig als er meer slecht nieuws komt, juist wel om gebruik te maken van goed nieuws. Wellicht kunnen we nu ook wat meer goed nieuws gaan verwachten.
    Afhankelijk van op welke termijn ze geld nodig gaan hebben natuurlijk.
    Dat lijkt mij een logische gedachte , vandaag heb ik vast een kleine portie bijgekocht.
    Hink nog op één been om er wellicht nog een groot aantal bij te nemen.
  10. forum rang 4 Prijsman 28 mei 2021 09:09
    quote:

    waarom niet schreef op 27 mei 2021 22:33:

    [...]
    Dat lijkt mij een logische gedachte , vandaag heb ik vast een kleine portie bijgekocht.
    Hink nog op één been om er wellicht nog een groot aantal bij te nemen.
    Ik ga er vandaag eens wat op de plank leggen. Groot aantal in de zin voor een aandeel als "Pulm Matrix" of groot deel in zijnde portfolio. Lijkt me het eerste? ;-).
  11. forum rang 6 waarom niet 28 mei 2021 09:30
    quote:

    Prijsman schreef op 28 mei 2021 09:09:

    [...]

    Ik ga er vandaag eens wat op de plank leggen. Groot aantal in de zin voor een aandeel als "Pulm Matrix" of groot deel in zijnde portfolio. Lijkt me het eerste? ;-).
    Ik heb er 148K inmiddels en als we op deze koersen blijven koop ik nog steeds bij.
  12. forum rang 4 Prijsman 28 mei 2021 09:38
    quote:

    waarom niet schreef op 28 mei 2021 09:30:

    [...]
    Ik heb er 148K inmiddels en als we op deze koersen blijven koop ik nog steeds bij.
    Dat is een prima aantal;-). Ben je op de hoogte overigens wat bij Bayer AG speelt betreft de CSA. Gisteren een koersdreun gekregen betreft nieuws uit USA, LT denk ik dat het allemaal wel goedkomt. Blijft een risico betreft bedrijven die in rechtzaken verwikkeld zijn, blijft echter wel leuk om bij te houden.
  13. forum rang 6 waarom niet 28 mei 2021 09:43
    quote:

    Prijsman schreef op 28 mei 2021 09:38:

    [...]

    Dat is een prima aantal;-). Ben je op de hoogte overigens wat bij Bayer AG speelt betreft de CSA. Gisteren een koersdreun gekregen betreft nieuws uit USA, LT denk ik dat het allemaal wel goedkomt. Blijft een risico betreft bedrijven die in rechtzaken verwikkeld zijn, blijft echter wel leuk om bij te houden.
    Je kunt niet alles hebben he?
    Ik zie het gewoon als een zeer grote kans , pulm , zeker op deze koersen.
    Wellicht duurt het allemaal nog lang maar dat is geen probleem.
  14. forum rang 4 Riding the Tiger 28 mei 2021 10:14
    De enige zekerheid die je hebt met aandelen is dat ze naar 0 kunnen gaan....

    Deze is alleszins goed op weg als je het totaalplaatje bekijkt... 90 cent te gaan.

    Grappig hoe je jezelf wijs kunt maken dat alles goed gaat... Slechts 5% van alle biotech start ups is
    succesvol. Maar je zou eens bij de 5% kunnen zijn. Statistisch meer kans dan de lotto te winnen, dat wel....
  15. forum rang 6 waarom niet 28 mei 2021 10:22
    quote:

    Riding the Tiger schreef op 28 mei 2021 10:14:

    De enige zekerheid die je hebt met aandelen is dat ze naar 0 kunnen gaan....

    Deze is alleszins goed op weg als je het totaalplaatje bekijkt... 90 cent te gaan.

    Grappig hoe je jezelf wijs kunt maken dat alles goed gaat... Slechts 5% van alle biotech start ups is
    succesvol. Maar je zou eens bij de 5% kunnen zijn. Statistisch meer kans dan de lotto te winnen, dat wel....
    Dan snap je het spelletje niet.
    Succesvol of niet is niet aan de orde nu.
    Het enige dat ze allemaal doen is geld ophalen.
    En dat geld ophalen aan een zo hoog mogelijke prijs , dus de pump komt er wel weer , en dan op tijd eruit.
696 Posts
Pagina: «« 1 ... 25 26 27 28 29 ... 35 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 865,36 +0,00%
EUR/USD 1,0644 -0,26%
FTSE 100 7.877,05 +0,37%
Germany40^ 17.751,90 -0,48%
Gold spot 2.380,65 +0,05%
NY-Nasdaq Composite 15.601,50 -0,52%

Stijgers

VIVORY...
+11,51%
JUST E...
+5,71%
Air Fr...
+4,18%
FASTNED
+3,00%
RANDST...
+2,65%

Dalers

Pharming
-9,63%
ASMI
-6,10%
Avantium
-6,01%
PostNL
-5,84%
TomTom
-3,31%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links