Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Genomic Vision

834 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 42 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Prijsman 26 oktober 2020 09:27
    quote:

    Ferdinand 62 schreef op 26 oktober 2020 09:23:

    Prijsman, ik weet ook niet wat de marges zijn en kan dus ook niet zien wat het gaat opleveren. Het enige wat ik wel weet is dat alle bedrijven die testen aanbieden omhoog schieten op de beurs. Natuurlijk blijft het dan ook altijd een gok, maar het kan wel werken. Ik maak in ieder geval dagelijks ritjes met dit aandeel. Voor de lange termijn weet ik het niet. Een nieuwe Novacyt zie ik het ook nog niet worden, maar potentie is er zeker.
    Ik ben al een tijd voornemens om ritjes op deze te maken. Ik doe het momenteel al op Novacyt (met een groot deel dat ik nog vasthoudt), echter is daar (een stuk) meer bekend.

    Genomic Vision, Novacyt, Theradiag alleen Omega Diagnostics moet nog volgen vandaag. Die laatste is bezig in Engeland en is nog koopwaardig. Liggen enkele deals op de plank echter dienen ze op te schalen. Of dat lukt is een tweede in de nabije toekomst.

    Ik ga vandaag eens GV en Theradiag in de gaten houden. Theradiag vind ik echter wel ietwat safer. Bedankt voor de info overigens.
  2. [verwijderd] 26 oktober 2020 10:27
    quote:

    Ferdinand 62 schreef op 26 oktober 2020 10:15:

    Ik heb zelf weer verkocht op € 1,28, misschien iets te vroeg, maar winst is winst. Eens kijken of ik nog goedkoper terug kan kopen.
    Haha, ben op 1.25 uitgestapt met 80% van m'n aandelen.
    Heb m'n inzet terug en ben benieuwd wat de overige 20% me gaat brengen!
  3. [verwijderd] 26 oktober 2020 10:34
    quote:

    Prijsman schreef op 26 oktober 2020 10:31:

    [...]

    De lage market cap zet je weg tegen de ...?

    Gelieve hier informatie te verstrekken en dit te onderbouwen, als dit mogelijk is.
    Zet ik weg tegen de paniek en chaos in de wereld momenteel. Aantallen blijven stijgen en testen wordt steeds belangrijker ook met het oog op de toekomst. Stel er komt een vaccin ergens Q1 of Q2 2021 dan zal er slechts een klein deel van de bevolking het vaccin krijgen. Iedereen dit dan ziek is en getest kan worden zal het vaccin ook krijgen, dus testen blijft belangrijk.

    Het sentiment is op dit moment belangrijker dan daadwerkelijke verkopen, desalniettemin heeft het bedrijf afgelopen weken ook nog een PR afgegeven met een deal. Dus alle seinen op groen voor dit aandeel, als aantallen snel terug gaan lopen zal deze koers ook iets teruglopen.

    Mijn mening, gebaseerd op sentiment, een PR, en gevoel
  4. forum rang 4 Prijsman 26 oktober 2020 10:39
    quote:

    Eis2020 schreef op 26 oktober 2020 10:34:

    [...]

    Zet ik weg tegen de paniek en chaos in de wereld momenteel. Aantallen blijven stijgen en testen wordt steeds belangrijker ook met het oog op de toekomst. Stel er komt een vaccin ergens Q1 of Q2 2021 dan zal er slechts een klein deel van de bevolking het vaccin krijgen. Iedereen dit dan ziek is en getest kan worden zal het vaccin ook krijgen, dus testen blijft belangrijk.

    Het sentiment is op dit moment belangrijker dan daadwerkelijke verkopen, desalniettemin heeft het bedrijf afgelopen weken ook nog een PR afgegeven met een deal. Dus alle seinen op groen voor dit aandeel, als aantallen snel terug gaan lopen zal deze koers ook iets teruglopen.

    Mijn mening, gebaseerd op sentiment, een PR, en gevoel
    Bedankt voor de toelichting. AB!

    Ik vind het momenteel zelf lastig om te handelen naar mijn gevoel. Vooral in deze heisa waarin we nu verkeren. De Fransen zijn nog erger op hun forum als je kijkt naar hun emotie. Hier was langere tijd geen draadje). Ik probeer her en der wat informatie te krijgen, maar voor nu, naast de deal, is het vooral sentiment. We gaan inmiddels richting de 40%.
834 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 42 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0655 +0,11%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.714,20 -0,13%
Gold spot 2.392,50 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.282,01 -2,05%

Stijgers

WDP
+3,12%
Kendrion
+2,92%
EBUSCO...
+2,67%
Vopak
+2,61%
NX FIL...
+2,17%

Dalers

JUST E...
-5,11%
TomTom
-4,68%
Fugro
-4,30%
ASMI
-4,00%
BESI
-3,64%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links