Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Forum van Democratie: opkomst en ondergang van Baudet

3.660 Posts
Pagina: «« 1 ... 139 140 141 142 143 ... 183 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Dirk de Dijker 16 mei 2022 09:42
    Een forum over Baudet is wat mij betreft verspilling van MB's op de server van IEX.
    Rechts is prima, m.n. voor wat betreft economie en controle van immigratie e.d. Ik dacht een aantal jaar geleden dat Baudet wel wat noten op zijn zang had maar hij heeft het wat mij betreft volledig verbruid (overigens heb ik nooit op hem gestemd). Denk o.m. aan kritiek op Corona beleid en nu ontpopt hij zich als een soort nieuwe Gerhard Schroder met een 'Ostpolitik' wens (wellicht ook ambitie om directeur bij een Russisch oliebedrijf te worden?). Allerlei ongefundeerde kritiek op de VS van het niveau van, 'ja je zag toch op TV dat ze zelf de twin towers lieten instorten'. Beneden alle peil en wat mij betreft geen discussie meer waard.

    Als je zegt: 'Putin is right' heb je als politicus m.i. geen bestaansrecht. Misschien opnieuw naar geschiedenisles sturen? Als je al vind dat we 'in 1945 net zo goed door de Russen bevrijd hadden kunnen worden', dan nog is de Sovjet unie in 1991 uiteen gevallen in een aantal soevereine staten. Invloedssfeer kan je niet afdwingen. Als het westen meer te bieden heeft en landen willen met het westen te maken hebben? Dit was eventueel anders geweest als inderdaad Oekraine direct had meegegeven en Russische vlaggen gehesen en de Russen juichend hadden onthaald. Maar wat gebeurt er? De gemiddelde Oekrainer vecht zich liever dood. Conclusie: er klopt niets van wat Poetin en Lavrov hebben gezegd over Oekraine en ze hebben in een soort Russisch droomwereldje geleefd. Ik zou ze graag eens willen vragen wanneer ze voor het laatst iets hebben gezegd dat feitelijk klopt. Kijk wat Rusland nou feitelijk bereikt heeft sinds 1945. Economie zou groot als de Benelux. Haal het gas en de olie eraf en de Russische economie is vergelijkbaar met die van Antarctica.

    Als je dan nu nog positieve dingen gaat zeggen over Poetin.....? Als hoogopgeleid persoon.....?
  2. [verwijderd] 16 mei 2022 10:25
    Misschien heeft het NOS Journaal twijfels over wie de daders waren, @arnoldkarskens
    ? Oh wacht…

    twitter.com/thierrybaudet/status/1436...

    Thierry Baudet: ‘9/11 was een false flag operation’

    Het is overigens niet de eerste keer dat Baudet zijn twijfels over de aanslagen op het World Trade center uitte. In zijn eigen Forum-show vertelde hij in juli van vorig jaar al dat 9/11 ‘niet zo gegaan kan zijn, zoals het verhaal is’.

    Bron: Panorama
  3. Dirk de Dijker 16 mei 2022 10:49
    Sorry hoor maar ik vind het echt banaal om een dergelijke uitleg uberhaupt in overweging te nemen. Zijn de vliegtuigen niet gekaapt? Heeft Osama de aanslagen niet opgeeist? Hebben ze niet uiteindelijk Osama alsnog te pakken gekregen met een heleboel moeite en de hele missie in Afghanistan?

    Dit doet je soms bijna twijfelen of de vrijheid van meningsuiting wel zo handig is. Iemand kan ongestraft de idiootste theorien bedenken en rondbazuinen zonder erop aangesproken te worden. En een hele hoop ontevreden burgermannetjes (net als destijds de NSB) die voor zoete koek slikken.

    De enige beweegreden die ik kan bedenken is dat iemand die dit gelooft om onduidelijke redenen een ontzettende hekel heeft aan de VS, en allerlei gebeurtenissen zo probeert te draaien om de VS in kwaad daglicht te zetten. Zelfs als daarvoor nodig is om het goed te praten dat Oekraine aan gort wordt geschoten.
  4. MegaTelstar 16 mei 2022 11:02
    quote:

    Dirk de Dijker schreef op 16 mei 2022 09:42:

    Als je dan nu nog positieve dingen gaat zeggen over Poetin.....? Als hoogopgeleid persoon.....?
    Een duimpje van mij Dirk en helemaal met jouw betoog eens. Helaas is het leger één-hersencel volgelingen nog steeds aanzienlijk, doch hoe meer onzin B. verkoopt, hoe meer er alsnog afhaken bij FvD. En terecht. Ik was het bij de oprichting aardig eens met de toenmalige programmapunten maar nu is B. afgedaald naar et alleen maar tegen de schenen schoppen en opruiende theorieën verkondigen die verre van de praktische werkelijkheid staan, erger nog kant noch wal slaan. Opheffen die partij doen B. zelf wel of anders met een andere leider terug naar de wekelijkheid ergo terug naar de oorspronkelijke uitgangspunten.
    groet SuperTelstar
  5. [verwijderd] 16 mei 2022 11:32
    quote:

    Dirk de Dijker schreef op 16 mei 2022 10:49:

    Dit doet je soms bijna twijfelen of de vrijheid van meningsuiting wel zo handig is. Iemand kan ongestraft de idiootste theorien bedenken en rondbazuinen zonder erop aangesproken te worden. En een hele hoop ontevreden burgermannetjes (net als destijds de NSB) die voor zoete koek slikken.
    Democratie is volgens mij het minst slechte systeem. Maar verzin maar een beter manier van regeren, je kunt het niet iedereen naar t zin maken.
  6. [verwijderd] 16 mei 2022 11:51
    @thierrybaudet

    Komende woensdag 18 mei: screening in het Europees Parlement van de documentaire #2000mules over verkiezingsfraude in de Verenigde Staten. Aansluitend paneldiscussie met oa @MJRLdeGraaff .
    #FVD-ers kunnen hier GRATIS bij aanwezig zijn.
    Aanmelden: eventbrite.com/e/341268692847


    Dit is een recent filmpje van Dinesh Joseph D'Souza, een vooraanstaande complotdenker en een bron van inspiratie voor de heer Bodet.

    en.wikipedia.org/wiki/Dinesh_D%27Souza
  7. [verwijderd] 16 mei 2022 18:01
    quote:

    Dirk de Dijker schreef op 16 mei 2022 09:42:

    Een forum over Baudet is wat mij betreft verspilling van MB's op de server van IEX.
    Rechts is prima, m.n. voor wat betreft economie en controle van immigratie e.d. Ik dacht een aantal jaar geleden dat Baudet wel wat noten op zijn zang had maar hij heeft het wat mij betreft volledig verbruid (overigens heb ik nooit op hem gestemd). Denk o.m. aan kritiek op Corona beleid en nu ontpopt hij zich als een soort nieuwe Gerhard Schroder met een 'Ostpolitik' wens (wellicht ook ambitie om directeur bij een Russisch oliebedrijf te worden?). Allerlei ongefundeerde kritiek op de VS van het niveau van, 'ja je zag toch op TV dat ze zelf de twin towers lieten instorten'. Beneden alle peil en wat mij betreft geen discussie meer waard.

    Als je zegt: 'Putin is right' heb je als politicus m.i. geen bestaansrecht. Misschien opnieuw naar geschiedenisles sturen? Als je al vind dat we 'in 1945 net zo goed door de Russen bevrijd hadden kunnen worden', dan nog is de Sovjet unie in 1991 uiteen gevallen in een aantal soevereine staten. Invloedssfeer kan je niet afdwingen. Als het westen meer te bieden heeft en landen willen met het westen te maken hebben? Dit was eventueel anders geweest als inderdaad Oekraine direct had meegegeven en Russische vlaggen gehesen en de Russen juichend hadden onthaald. Maar wat gebeurt er? De gemiddelde Oekrainer vecht zich liever dood. Conclusie: er klopt niets van wat Poetin en Lavrov hebben gezegd over Oekraine en ze hebben in een soort Russisch droomwereldje geleefd. Ik zou ze graag eens willen vragen wanneer ze voor het laatst iets hebben gezegd dat feitelijk klopt. Kijk wat Rusland nou feitelijk bereikt heeft sinds 1945. Economie zou groot als de Benelux. Haal het gas en de olie eraf en de Russische economie is vergelijkbaar met die van Antarctica.

    Als je dan nu nog positieve dingen gaat zeggen over Poetin.....? Als hoogopgeleid persoon.....?
    Thierry Baudet is geen intellectueel maar een comediant en hij heeft John Cleese How to Irritate People bestudeerd. Lijkt mij een logische verklaring voor zijn irritante gedrag. John Cleese is natuurlijk veel beter dan Thierry Baudet
  8. forum rang 7 hirshi 16 mei 2022 18:32
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 16 mei 2022 08:54:

    [...]

    De FvD is net zo'n bedrieger en leugenaar als Poetin.
    De FvD is geen persoon maar een partij.

    Baudet is een profiteur van ons belastinggeld.

    De schadeloosstelling van 'gewone' Tweede Kamerleden bedraagt sinds 1 januari 2022 8.599,89 euro bruto per maand. Daarnaast krijgen Tweede Kamerleden 8 procent vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,3 procent conform de regeling voor rijksambtenaren. In totaal komt dat neer op ruim 120 duizend euro per jaar.

    Hij verschijnt zelden in de Tweede Kamer en heeft de pretentie daarboven te staan.
  9. [verwijderd] 16 mei 2022 19:41
    quote:

    hirshi schreef op 16 mei 2022 18:32:

    [...]

    De FvD is geen persoon maar een partij.

    Baudet is een profiteur van ons belastinggeld.

    De schadeloosstelling van 'gewone' Tweede Kamerleden bedraagt sinds 1 januari 2022 8.599,89 euro bruto per maand. Daarnaast krijgen Tweede Kamerleden 8 procent vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,3 procent conform de regeling voor rijksambtenaren. In totaal komt dat neer op ruim 120 duizend euro per jaar.

    Hij verschijnt zelden in de Tweede Kamer en heeft de pretentie daarboven te staan.
    Je vergeet te vermelden de neveninkomsten van boeken en spreekbeurten die Baudet heeft ondergebracht in een BV. Baudet weigert trouwens de nevenactiviteiten in een openbaar register te vermelden wat tweede kamerleden verplicht zijn te doen. Schande deze profiteur en hopelijk bij de volgende verkiezingen wordt Baudet afgestraft voor zijn wangedrag
  10. forum rang 10 DeZwarteRidder 16 mei 2022 19:43
    quote:

    hirshi schreef op 16 mei 2022 18:32:

    [...]De FvD is geen persoon maar een partij.
    Baudet is een profiteur van ons belastinggeld.
    De schadeloosstelling van 'gewone' Tweede Kamerleden bedraagt sinds 1 januari 2022 8.599,89 euro bruto per maand. Daarnaast krijgen Tweede Kamerleden 8 procent vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,3 procent conform de regeling voor rijksambtenaren. In totaal komt dat neer op ruim 120 duizend euro per jaar.
    Hij verschijnt zelden in de Tweede Kamer en heeft de pretentie daarboven te staan.
    Ik draai het liever om: De FvD is geen partij, maar een persoon, die alleen aan z'n eigen belangen denkt.
  11. [verwijderd] 17 mei 2022 01:51
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 16 mei 2022 19:43:

    [...]

    Ik draai het liever om: De FvD is geen partij, maar een persoon, die alleen aan z'n eigen belangen denkt.
    Baudet is gewoon eem ordinaire zakkenvuller die alleen maar aan zijn eigen belangen denkt. Als Poetin de oorlog verliest dan zul je van Baudet niets meer over horen. Baudet was ook de grote afwezige op de 9 mei viering in Moskou
  12. [verwijderd] 17 mei 2022 08:43
    quote:

    johan20090 schreef op 17 mei 2022 01:51:

    [...]

    Baudet is gewoon eem ordinaire zakkenvuller die alleen maar aan zijn eigen belangen denkt. Als Poetin de oorlog verliest dan zul je van Baudet niets meer over horen. Baudet was ook de grote afwezige op de 9 mei viering in Moskou
    Gróte afwezige???
  13. forum rang 10 luchtschip 17 mei 2022 09:05
    quote:

    gokker schreef op 17 mei 2022 08:43:

    [...]

    Gróte afwezige???
    Misschien hiervandaan

    Nieuwspaal :

    Baudet grote afwezige bij viering Dag van de Overwinning in Rusland

    [....]

    Maar opvallender was de afwezigheid van forum voor democratie-voorman Thierry Baudet. Van het gezicht van Putin was de teleurstelling duidelijk af te lezen

    "De dag van de overwinning is een belangrijk evenement in Rusland. Het is gebruikelijk dat bevriende politici daarbij aanwezig zijn. Daarom is het zo opmerkelijk dat Baudet er niet bij was. Andere bondgenoten van Poetin waren er gewoon wel ", zegt Rusland deskundige Tjeerd Omslag

    nieuwspaal.nl/baudet-grote-afwezige-b...

    Zal wel een sarcastisch artikel zijn evenals de andere artikelen op deze website
  14. forum rang 10 DeZwarteRidder 19 mei 2022 09:48
    18 mei 2022 14:57 Laatste update: 18 uur geleden

    Thierry Baudet wordt vader. Zijn vrouw Davide Heijmans is 21 weken zwanger van hun eerste kind.

    In een video van het tijdschrift Weekend die de Forum voor Democratie-politicus op zijn Twitter-account deelt, vertellen zijn vrouw en hij over de zwangerschap. "Het is echt zoiets geweldigs en moois om mee te maken", aldus Baudet.

    Baudet en Heijmans ontmoetten elkaar in 2016, verloofden zich twee jaar later en trouwden in november 2021.
  15. [verwijderd] 21 mei 2022 14:40
    Column Thierry Baudet - Tom-Jan Meeus (NRC): columnist van de onderbuik

    Op dinsdag 17 mei j.l. schreef Tom-Jan Meeus, gevierd commentator van politiek Den Haag, auteur, winnaar van journalistieke prijzen en columnist van NRC Handelsblad, een artikel waarin hij het standpunt van Forum voor Democratie over de oorlog in Oekraïne hekelt. Met de gebruikelijke stromannen en vileine steken onder water - zoals we ze ook bij zijn collega's tegenkomen - zet hij ons weg als een stelletje ontspoorde gekken met onnavolgbare, absurde ideeën.

    www.dagelijksestandaard.nl/opinie/col...
  16. forum rang 10 DeZwarteRidder 21 mei 2022 16:01
    Nederland telt meer narcisten dan ooit: het gaat vaak al fout in de kindertijd

    Expert:

    Nooit waren er in Nederland zoveel narcisten als nu. En dat ziet hoogleraar klinische psychologie Jan Derksen (69) ook niet snel ten goede keren. ‘Zonder dat we het hebben opgemerkt, is er een nieuw type mens ontstaan.’
    Chris van Mersbergen > 21-05-22, 15:00

    De artiest die zijn vriendin mishandelt en daar onbekommerd een album over vol rapt. De vrouw die haar zorgen over de oorlog in Oekraïne deelt via een Instagram-selfie in de zon, glas rosé in de hand. De man die het hoogste woord heeft op een verjaardagsfeestje, en daarbij vooral over zichzelf praat.

    Lees Meer in het AD
  17. Frilo 21 mei 2022 17:45
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 21 mei 2022 16:01:

    Nederland telt meer narcisten dan ooit: het gaat vaak al fout in de kindertijd

    Expert:

    Nooit waren er in Nederland zoveel narcisten als nu. En dat ziet hoogleraar klinische psychologie Jan Derksen (69) ook niet snel ten goede keren. ‘Zonder dat we het hebben opgemerkt, is er een nieuw type mens ontstaan.’
    Chris van Mersbergen > 21-05-22, 15:00

    De artiest die zijn vriendin mishandelt en daar onbekommerd een album over vol rapt. De vrouw die haar zorgen over de oorlog in Oekraïne deelt via een Instagram-selfie in de zon, glas rosé in de hand. De man die het hoogste woord heeft op een verjaardagsfeestje, en daarbij vooral over zichzelf praat.

    Lees Meer in het AD
    Sorry, maar je lijkt steeds meer op een sprekende pop.
3.660 Posts
Pagina: «« 1 ... 139 140 141 142 143 ... 183 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 865,36 +0,00%
EUR/USD 1,0637 -0,32%
FTSE 100 7.877,05 +0,37%
Germany40^ 17.751,90 -0,48%
Gold spot 2.374,99 -0,18%
NY-Nasdaq Composite 15.601,50 -0,52%

Stijgers

VIVORY...
+11,51%
JUST E...
+5,71%
Air Fr...
+4,18%
FASTNED
+3,00%
RANDST...
+2,65%

Dalers

Pharming
-9,63%
ASMI
-6,10%
Avantium
-6,01%
PostNL
-5,84%
TomTom
-3,31%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links