Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 3,900 25 apr 2024 17:35
  • -0,120 (-2,99%) Dagrange 3,874 - 4,036
  • 691.847 Gem. (3M) 1,4M

BAM oktober 2020

2.904 Posts
Pagina: «« 1 ... 123 124 125 126 127 ... 146 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. bikkelharde winst 28 oktober 2020 10:05
    quote:

    HenkdeV schreef op 28 oktober 2020 09:58:

    [...]

    Beurs2021 12 oktober 2020 12:22
    Gelovend in een turnaround is dit een mooi moment om bij te kopen; zelf op 1,188 binnen.
    Beurs2021 26 oktober 2020 15:58
    Boskalis Positie ingenomen en BAM voor een gratis geld-ritje.
    Koers die dag tussen 1,15 en 1,11
    Beurs2021 27 oktober 2020 16:32
    Inmiddels op 1,06 weer ingestapt voor een gratis geld-ritje.
    Beurs2021 28 oktober 2020 09:24
    Net ingestapt op 1,01 voor een gratis geld-ritje. Het momentum lijkt daarvoor goed.

    Waarom stel jij deze vraag niet aan Beurs2021, hij heeft hier veel meer ervaring mee dan ik.

    Vergeet niet de ontelbare gratis geld aankopen op 3.xx en 2.xx. Beurs 2021 is namelijk topbelegger en multi-miljonair. Daarom zit ie ook dag in dag uit op dit forum.
  2. Pathetic Grunneger 28 oktober 2020 10:08
    quote:

    bikkelharde winst schreef op 28 oktober 2020 10:05:

    [...]
    Vergeet niet de ontelbare gratis geld aankopen op 3.xx en 2.xx. Beurs 2021 is namelijk topbelegger en multi-miljonair. Daarom zit ie ook dag in dag uit op dit forum.
    Aan jou is het al meerdere keren uitgelegd; blijkbaar valt het kwartje niet.
  3. [verwijderd] 28 oktober 2020 10:11
    quote:

    HenkdeV schreef op 28 oktober 2020 10:05:

    [...]

    Blijft alleen Ed over (sorry Ed), ik heb recent bijgekocht en met een dubbeltje winst per aandeel weer verkocht. Keurig op BAM forum gemeld.
    Klopt, maar als ik dat zeg heb ik plots een "waarschuwing of ban" te pakken.
    Heel vreemd.
  4. sandman70 28 oktober 2020 10:19
    quote:

    sandman70 schreef op 27 oktober 2020 16:43:

    [...]

    Ik heb ook bam en rds
    Morgen beide de 10 en 1 testen denk ik.
    Dus morgen koop ik beide bij.
    Wat zei ik.
    Ik heb er wel een beetje kijk op.
    Ik beleg al meer dan 30 jaar.
    Toen ik net begon met beleggen deed ik dat met heel weinig geld. Je moet toch leergeld betalen en dan het liefst zo min mogelijk.
    Leuke hobby voor wat extra zakcentjes.
  5. covidstarter 28 oktober 2020 10:19
    quote:

    Lekkeband schreef op 28 oktober 2020 09:54:

    [...]

    Kunt u mij als ex. prof. Belegger uitleggen hoe het mogelijk is dat (met name op fora) mensen almaar kunnen bijkopen?
    Je stapt toch in een aandeel omdat je er de volste vertrouwen in hebt???
    Hoe kan men dan aldoor geld over hebben om bij te kopen??

    Overtuig me eens.

    Persoonlijk, is het als jonge belegger in zijn studeertijd aantrekkelijk om maximaal te lenen en dit te gebruiken als startkapitaal. Met een terugbetaaltermijn van 35 jaar tegen een jaarlijkse rente van 0-0,5% waar over deze termijn waarschijnlijk meer inflatie is moet het gek lopen waarbij je bij het aanhouden over dit tijdsbestek verlies lijdt. Tuurlijk blijft het geleend geld en zal het nadelig zijn bij het aanvragen van andere leningen in de toekomst. Echter zie ik de voordelen van het rente op rente effect van een dergelijk groot startkapitaal als groter in. Daarbij zie ik het als vrijwel onmogelijk om over zo'n lange tijd met verlies te moeten gaan verkopen.
    Dit maakt het voor mij op dit moment persoonlijk nog mogelijk maandelijks bij te leggen, maar ik gok een van de uitzonderingen te zijn.
  6. Pathetic Grunneger 28 oktober 2020 10:21
    quote:

    Lekkeband schreef op 28 oktober 2020 10:11:

    [...]

    Klopt, maar als ik dat zeg heb ik plots een "waarschuwing of ban" te pakken.
    Heel vreemd.

    Het heeft er alle schijn van dat er inderdaad met 2 maten gemeten wordt.
    .
    En het antwoord op jouw vraag is, dat naast een long positie, ritjes gemaakt kunnen worden. Een ritje is niet alleen kopen maar ook verkopen. Dat laatste miste in je vraag. Wanneer je iedere keer een paar procenten winst maakt op je ritje, is de exercitie geslaagd te noemen. Zelf heb ik afgelopen maand al 2x een ritje geincasseerd en er staan er nu nog 4 open, waarbij de laatste op 1,01 is gedaan. Wanneer het momentum van aankoop te vroeg blijkt te zijn, moet je wat langer wachten en raakt BAM in je portefeuille oververtegenwoordigd. Liquide achter de hand hebben is in die zin verstandig, dat je dat soort ritjes kunt maken.
  7. Pathetic Grunneger 28 oktober 2020 10:29
    Het melden van mijn ritjes op voorhand is om andere beleggers er op attent te maken dat dat ook een manier van beleggen is. Een hekel heb ik aan beleggers, die achteraf altijd winst gemaakt blijken te hebben. Na een grote stijging op de beurs lees je ineens "gisteren heb ik dat en dat en vandaag weer verzilverd". Als dat vaker voorkomt, is het een beetje onwaarschijnlijk toch ? Net als de beleggers, die aangeven altijd op het laagste punt te kopen en op het hoogste punt te verkopen.
  8. forum rang 8 HenkdeV 28 oktober 2020 10:47
    quote:

    Beurs2021 schreef op 28 oktober 2020 10:29:

    Het melden van mijn ritjes op voorhand is om andere beleggers er op attent te maken dat dat ook een manier van beleggen is. Een hekel heb ik aan beleggers, die achteraf altijd winst gemaakt blijken te hebben. Na een grote stijging op de beurs lees je ineens "gisteren heb ik dat en dat en vandaag weer verzilverd". Als dat vaker voorkomt, is het een beetje onwaarschijnlijk toch ? Net als de beleggers, die aangeven altijd op het laagste punt te kopen en op het hoogste punt te verkopen.
    Noem eens wat voorbeelden, mag ook van jouzelf zijn.
    Begin maar met BAM. Ben heel benieuwd.
  9. forum rang 7 innicksname 28 oktober 2020 10:56
    quote:

    €d_Modus Vivendi schreef op 28 oktober 2020 10:15:

    Ene Joosten is dwalend op de fiets gesignaleerd met een verf bus aan het stuur schuurpapier onder de snelbinder en een kwast gestoken in de borstzak. Zijn bedoeling is niet duidelijk.
    Eén probleem: hij is de navigatie nog aan het instellen. Schuren en schilderen moet dus nog even wachten.
  10. forum rang 7 innicksname 28 oktober 2020 10:58
    quote:

    HenkdeV schreef op 28 oktober 2020 10:47:

    [...]

    Noem eens wat voorbeelden, mag ook van jouzelf zijn.
    Begin maar met BAM. Ben heel benieuwd.
    @Beurs: je zou heel simpel een staatje (screendump) van je transacties kunnen plaatsen met aan- en verkoop en aantallen. Dat zou zelfs Henk kunnen waarderen. Maak je zwart wat je niet wil laten zien.
2.904 Posts
Pagina: «« 1 ... 123 124 125 126 127 ... 146 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

BAM: sterk slotkwartaal opsteker voor nieuwe strategie

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links