Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ArcelorMittal AEX:MT.NL, LU1598757687

  • 23,800 18 apr 2024 17:35
  • +0,290 (+1,23%) Dagrange 23,560 - 23,960
  • 2.676.573 Gem. (3M) 2,4M

Arcelor Mittal - juli op naar de 12

625 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 32 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. snuf13 2 juli 2020 17:50
    quote:

    Archie Steelman schreef op 2 juli 2020 17:38:

    Met een slotstand van 9,834 na eindveiling hebben we, ondanks dat we de aangetikte 10 niet hebben kunnen vasthouden, toch een mooie dag gehad vandaag.
    Misschien gaan we morgen wel over de 10
    Prettige avond
    Ik ga eens negatief doen, dat doe ik bijna nooit. Maar ik geloof zelf niet zo in sprookjes. AM is meegelopen op
    een alsmaar omhoog gaande AEX. En die periode gaat straks duidelijk de andere kant uit.

    Dus mijn verwachting is morgen toch een aardige daling, offfffffff.... in yankenland moet het sprookjesbos
    open gaan.
  2. [verwijderd] 2 juli 2020 17:58
    quote:

    snuf13 schreef op 2 juli 2020 17:50:

    [...]

    Ik ga eens negatief doen, d3at doe ik bijna nooit. Maar ik geloof zelf niet zo in sprookjes. AM is meegelopen op
    een alsmaar omhoog gaande AEX. En die periode gaat straks duidelijk de andere kant uit.

    Dus mijn verwachting is morgen toch een aardige daling, offfffffff.... in yankenland moet het sprookjesbos
    open gaan.
    We gaan het weer meemaken gr Smurf, en jij als Smurf zijnde moet toch wel in sprookjes geloven, het kan natuurlijk alle kanten op.....
  3. snuf13 2 juli 2020 18:10
    quote:

    Stokely schreef op 2 juli 2020 17:58:

    [...]
    We gaan het weer meemaken gr Smurf, en jij als Smurf zijnde moet toch wel in sprookjes geloven, het kan natuurlijk alle kanten op.....
    Kijk je wel eens tv? Het wordt echt allemaal beter. Koersen zullen verder omhoog spuiten. Grote smurf
    Trump, zal, in navolging van, de enorme goede corona berichten, de poorten naar het lopende geld hoger
    Prefereren boven het zieke menszijn. Immers, hier in Nederland, hebben we ook wat smurfen rondlopen.

    Maak de borst maar nat!!!!!
  4. [verwijderd] 2 juli 2020 19:14
    quote:

    snuf13 schreef op 2 juli 2020 18:10:

    [...]

    Kijk je wel eens tv? Het wordt echt allemaal beter. Koersen zullen verder omhoog spuiten. Grote smurf
    Trump, zal, in navolging van, de enorme goede corona berichten, de poorten naar het lopende geld hoger
    Prefereren boven het zieke menszijn. Immers, hier in Nederland, hebben we ook wat smurfen rondlopen.

    Maak de borst maar nat!!!!!
    Ha ha
  5. forum rang 10 voda 3 juli 2020 07:07
    Beursupdate: AEX op Wall Street

    (ABM FN-Dow Jones) Op Wall Street zijn donderdag zeven van de negen AEX-genoteerde fondsen ten opzichte van het slot in Amsterdam lager gesloten.

    Aegon (-1,93%)
    ArcelorMittal (-1,10%)
    ASML (-0,19%)
    Galapagos (+0,59%)
    ING Groep (-1,62%)
    Philips (-0,28%)
    RELX (+0,22%)
    Royal Dutch Shell (-0,92%)
    Unilever (-0,62%)

    Euro/dollar: 1,1238

    Op basis van de bovenstaande koersuitslagen zou de AEX index, die sloot op 570,75 punten, zijn geëindigd op 567,50 punten.

    Door: ABM Financial News.
    info@abmfn.nl
    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
  6. forum rang 10 voda 3 juli 2020 07:55
    ArcelorMittal wil miljarden investeren in India - media

    FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS
    ArcelorMittal
    9,834 0,00 0,00 % Euronext Amsterdam

    (ABM FN-Dow Jones) ArcelorMittal is van plan om 200 miljard roepies, omgerekend circa 2,4 miljard euro, te investeren in een capaciteitsuitbreiding en in de infrastructuur in de Indiase staat Gujarat. Dit meldde The Economic Times donderdag op basis van uitspraken van topman Lakshmi Mittal.

    De investering zal worden gebruikt voor een ruimtelijke herindeling en het verbeteren van het haven- en spoornetwerk, zo liet Mittal volgens de Indiase krant weten in een videoconferentie met minister Vijay Rupani van Gujarat.

    Ook wil ArcelorMittal 50 miljard roepies investeren om de capaciteit van een staalfabriek van Essar uit te breiden tot 8,6 miljoen ton per jaar.

    Door: ABM Financial News.
    info@abmfn.nl
    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
625 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 32 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Herstel in zicht voor ArcelorMittal

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links