Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PostNL Koninklijke AEX:PNL.NL, NL0009739416

  • 1,231 16 apr 2024 17:35
  • -0,029 (-2,30%) Dagrange 1,231 - 1,250
  • 1.572.298 Gem. (3M) 2,2M

PostNL - juni 2020

1.518 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 76 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 pietje-2005 1 juni 2020 08:26
    Heb indertijd, in maart, een deel van mijn Postnl'etjes verkocht en met o.a. Shell weer goed wat terugverdiend van mijn chronische verlies.
    Nu ben ik benieuwd of al die zogenaamde positieve ontwikkelingen v.w.b. extra werk door meer online, ook extra winst opbrengen; neem aan dat er ook extra kosten zijn, nu ?
    Is trouwens buitenland-dossier al gesloten, of sleept dat nog voort ?
    Hopen dat we verder omhoog knallen, zoals de trend recent is ;-)
    Succes
  2. nvt 1 juni 2020 16:29
    quote:

    GMMRG schreef op 1 juni 2020 15:56:

    Iedere echte belegger weet dat de beurs geopend is op dit soort feestdagen.
    Je hebt hier niet zoveel echte beleggers.Allemaal centenneukers die denken voor weinig geld veel aandelen te kopen en dat je daarmee rendement kan scoren.Volksaandelen,pennystocks,geen flikker waard.Pink.
  3. PGV 1 juni 2020 17:34
    quote:

    pink schreef op 1 juni 2020 16:29:

    [...]
    Je hebt hier niet zoveel echte beleggers.Allemaal centenneukers die denken voor weinig geld veel aandelen te kopen en dat je daarmee rendement kan scoren.Volksaandelen,pennystocks,geen flikker waard.Pink.
    Echt onzin, je kan met behoorlijke aantallen goed met dit aandeel scoren, ook al is het met 4 a 5 cent.
  4. forum rang 6 gpjf 1 juni 2020 17:47
    Het zou wel eens een interessante maand kunnen zijn. Dit kwartaal is er hoe je het ook wendt of keert meer omzet gedraaid. Kosten zijn uiteraard gestegen om diverse redenen maar per saldo houdt men meer over. Het vervelende is steeds bij deze toko dat het management graag van deze positieve zaken gebruikt maakt om de negatieve resultaten veroorzaakt door hun foute besluiten, te camoufleren. Toch stijgt mijn hoop ( vertrouwen heb ik niet in dit management) dat de stijgende online verkopen deels structureel zijn en er eerder dan verwacht , dividend in beeld komt. Ik reken dan op forse koersstijgingen . Kortom laten we blij zijn als men bij de presentatie van Q2 enig enthousiasme toont bij de betere dan verwachte ontwikkeling
  5. forum rang 4 BW2017 1 juni 2020 18:02
    quote:

    gpjf schreef op 1 juni 2020 17:47:

    Het zou wel eens een interessante maand kunnen zijn. Dit kwartaal is er hoe je het ook wendt of keert meer omzet gedraaid. Kosten zijn uiteraard gestegen om diverse redenen maar per saldo houdt men meer over. Het vervelende is steeds bij deze toko dat het management graag van deze positieve zaken gebruikt maakt om de negatieve resultaten veroorzaakt door hun foute besluiten, te camoufleren. Toch stijgt mijn hoop ( vertrouwen heb ik niet in dit management) dat de stijgende online verkopen deels structureel zijn en er eerder dan verwacht , dividend in beeld komt. Ik reken dan op forse koersstijgingen . Kortom laten we blij zijn als men bij de presentatie van Q2 enig enthousiasme toont bij de betere dan verwachte ontwikkeling
    Precies.

    Ik hou me ook vast aan de drukte , en dat het structureel is.
    Postnl geeft nog steeds aan op de site hoe druk het is, en bol.com sinds deze week ook weer opnieuw. ( was even verdwenen )
1.518 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 76 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Het is water naar de zee dragen: prognose PostNL valt vies tegen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links