Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel MOREFIELD GROUP AEX:MORE.NL, CWN814651014

  • 0,490 18 apr 2024 13:50
  • -0,006 (-1,21%) Dagrange 0,490 - 0,515
  • 22.535 Gem. (3M) 16K

Mooie huls hier voor doorstart van het failiette Hulpmiddelcentrum.

38 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 15 juni 2020 10:23
    quote:

    bik schreef op 14 juni 2020 13:49:

    Als dit baasje denkt het spul aan 0,03 aan te kunnen schaffen,is zijn realiteitszin wel fors aangetast. Denk,dat we nu binnen enkele weken de 1.25 gaan zien. Ga morgen weer met gepaste afstand het wachthok met Cor-Ona vrije slagboom heropenen.!!! Gruss Gott.
    Bik, denk je echt dat dit nog wat wordt ??
  2. forum rang 4 bik 17 juni 2020 12:06
    Ik ben er echt niet voor om U te overtuigen,wat een potentie zo een notering als Morefield in zich herbergt. De praktijk van vele jaren,leert echter,dat bij groen licht voor een reverse listing [Inbreng van een nieuw beursfonds] van dit soort lege hulzen de koers door het dak gaat . Zal 1 voorbeeld geven: Easy2Pay N.V.: 0,20 - 2.50. Vooruit nog 1 dan: Fornix: 0,30 - 1.00.Nog 1? Manager Share: 0,30 - 3.00. En nog vele anderen. Bijna alles onder de bezielende leiding van: Ds. P.P.de Vries.Als ik die koper was van die 20K,zou ik de aandelen uit de laat kopen. Morgen kan het te laat zijn. Zelf heb ik er geen voordeel van nu. Ik ben slechts een baken voor velen in het donker. GR.
38 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links