Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Corona aandelen

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 23 maart 2020 00:31
    Ordina, goede cashpositie, overname kandidaat, ICT bijft belangrijk en doorgaan. Dividend. Koers flink afgestraft, mooi instapmoment.

    KPN - Belangrijker dan ooit voor thuiswerken

    Ahold - Benieuwd naar resultaten, supermarkten hier goed bezocht, blijft wel lopen en profiteren waarschijnlijk ook met Bol.com (Ik bestel er iedergeval meer dan gemiddeld nu)

    Unilever - Zal wel overleven

    PostNL - Sprak vrijdag pakketbezorger, er is 3x zoveel werk als kerst, aandeel flink afgestraft, er komt wellicht verbod op short gaan wat gunstig kan uitpakken voor dit aandeel wat totaal niet heeft geprofiteerd van groei afgelopen 12 jaar. Gokje maar ook kans.
  2. [verwijderd] 23 maart 2020 00:49
    Royal Dutch Shell - Too big to fall. Laagste koers sinds 1995. Oliprijzen schommelen, nu relatief aan de lage kant. Kan verder zakken maar ook stijgen. Ik volg Buffet en stap laag in. Leuk dividend dat voorlopig veilig lijkt. Mooi aandeel voor 5 - 15 jaar. Gaat zeker weer pieken, veiige investering.

    Facebook - Heeft genoeg middelen om een flinke crisis te doorstaan, al het personeel kreeg recent een corona cadeautje van 1000$. Zal ook kunnen profiteren van isolatie. Veel mensen brengen nog meer tijd online door... was al goed opweg, interessant om te volgen
  3. Dimmu Borgir 6 mei 2020 14:31
    Disney zit in het oog van de storm en wordt op alle vlak hard getroffen. Behalve bij Disney+ dan dat vrijwel gratis weggegeven wordt. De kwartaalresultaten gisteren spraken al boekdelen en het volhend kwartaal zal nog dramatischer zijn. Toch geeft het aandeel na dat nieuws amper een krimp. Hoe is dat te verklaren?
  4. Sacman 24 mei 2020 09:12
    Hoe komt het dat mijn putopties abn niet verkocht raken....ik krijg iedere keer in het optiespel de melding: wanneer er voldoende liquiditeit wordt de order verwerkt. Maar tot op heden verkoopt het spel er geen. Zelf denk ik dat er miss geen kopers zijn op dit moment op de echte markten.
    Kan dat kloppen ik hoop dat iemand me kan helpen want ik loop anders vast in dit spek. Groet youri
11 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 865,35 -1,07%
EUR/USD 1,0666 -0,04%
FTSE 100 7.847,99 +0,35%
Germany40^ 17.771,70 +0,01%
Gold spot 2.366,15 +0,22%
NY-Nasdaq Composite 15.683,37 -1,15%

Stijgers

B&S Gr...
+8,35%
PostNL
+7,07%
Fugro
+4,29%
Van La...
+1,90%
Sif Ho...
+1,51%

Dalers

TomTom
-14,98%
VIVORY...
-10,98%
Alfen ...
-7,35%
ASML
-6,68%
FASTNED
-5,86%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links