Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Immutep De nieuwe australische Galapagos ??

582 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 30 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 9 december 2020 23:23
    ah, er is een draadje Immutep.... zat bij een ander draadje over "waar beleggen jullie nog meer in"

    maar, mooi nieuws mensen :-)
    hoop op een GLSI stijging morgen... (ook op hetzelfde symposium aanwezig, ook goede cijfers mbt borstkanker medicijn/behandeling, ging van 5 dollar naar 130 dollar ongeveer...)

    zal ons wel niet gebeuren, maar iets moois mag best.
    eerst morgen maar even kijken hoeveel AUD-tjes Immutep doet :-)

    slaap lekker
  2. forum rang 4 nb 10 december 2020 08:29
    quote:

    Moneycollector schreef op 10 december 2020 08:26:

    Zelfde hier. Heb dit aandeel al voor de spanning en dit soort mooie nieuws berichten. Dan smaakt de koffie ineens een stuk lekkerder :) Benieuwd naar vandaag!
    ik ook, ik zit zowel met een plukkie bij nasdaq als australie. Dat kwam zo uit.
    Altijd beheersbaar klein. Dan jeuken mijn vingers niet zo
  3. [verwijderd] 10 december 2020 09:53
    quote:

    Habsnurker schreef op 2 december 2020 21:44:

    Een veelbelovende update van de CEO!

    Marc Voigt: "Yeah. 2020 is almost over, not for us. We will have data, actually, middle of December, at the so-called San Antonio Breast Cancer Conference. It's among the best breast cancer conferences in the world, so a very relevant place to be. We have a spotlight presentation from our big AIPAC clinical trial, where we reported some data end of March. So, this will come in the remainder of this year, maybe the one or the other update regarding our other programs as well. And then in the next year, there's quite a lot to expect. From our partners, for instance, GlaxoSmithKline, you know that we have an exclusive worldwide licensing arrangement there, they expect clinical proof of concept in first half of 2021. We will report data from Eftilagimod, our lead program, start of new clinical trials, more data from the existing clinical trials, also we hope for updates from Novartis and also our preclinical asset IMP-761 should move forward. So, there's really a lot to expect, actually, more than we had already in 2020."

    Het hele interview: www.google.com/amp/s/www.finnewsnetwo...
    zit hier in sinds juli, toen dacht ik even snel wat te cashen, maar hoe meer ik lees, hoe langer ik wil blijven... mooie pijplijn, veel samenwerkingen met grote partijen.... en gisteren zeer goed nieuws... ja, Galapgosje in de dop... geduld hebben waarschijnlijk, maar dat weet je met dit soort bedrijven....

    Ik raad mensen aan de deze Immutep Investor Presentation te lezen: www.immutep.com/files/content/investo...

    uit dat interview met de CEO haal je ook dat met de emissie van November, er geld is tot eind 2022, dus hopelijk even geen "aandelen printen" komend jaar....

    nog een paar minuutjes dan gaat voorbeurs US weer open...ben benieuwd....

  4. [verwijderd] 10 december 2020 13:22
    Dag allen,

    Zelf een poos geleden ingestapt in dit mooie aandeel op 0,26 AUD via de ASX.
    De koers staat daar nu op 0,45 AUD, maar in mijn degiro staat ie nog steeds op 0,28..
    Iemand die me uit kan leggen waarom dit is?

    Las in dit forum dat hier bij meerdere beleggers verwarring over bestaat..

    Ik verwacht trouwens zeer snel de 1 AUD op de borden, zeker gezien het nieuws van deze week.
  5. Habsnurker 10 december 2020 13:24
    quote:

    Zorros schreef op 10 december 2020 13:22:

    Dag allen,

    Zelf een poos geleden ingestapt in dit mooie aandeel op 0,26 AUD via de ASX.
    De koers staat daar nu op 0,45 AUD, maar in mijn degiro staat ie nog steeds op 0,28..
    Iemand die me uit kan leggen waarom dit is?

    Las in dit forum dat hier bij meerdere beleggers verwarring over bestaat..

    Ik verwacht trouwens zeer snel de 1 AUD op de borden, zeker gezien het nieuws van deze week.
    Degiro heeft gewoon enkele uren vertraging met het verwerken van de Australische koers. Helemaal rechts in je portefeuille kan je zien wanneer deze voor het laatst 'ververst' is. Dat gebeurt bij de Australische beurs vaak aan het einde van de middag volgens mij!
  6. Pensioen planner 10 december 2020 14:51
    quote:

    Moneycollector schreef op 10 december 2020 10:30:

    En wat voor een vooropening! 90% :) Maar goed dat zegt niets. Gisteren bij Cinedigm een voorbeurs van 50% en zie waar we geëindigd zijn... dus om 22:00 vanavond weten we het zeker hoe de dag is verlopen. Als we het aandeel dan nog hebben..
    Ik zie zelfs +150% voorbij schieten in de voorbeurs, ben heel benieuwd waar we vanavond om 22:00 op staan. Wellicht gaan we op korte termijn nog hogere standen zien dan de 0.45 (AUSD).
    Koersdoel korte termijn van 0.60 was zo gek nog niet

    Maar ik zie hoger dan 1.00 AUSD ook zeker gebeuren binnenkort.
    Spannende tijden
  7. Habsnurker 10 december 2020 14:56
    quote:

    Pensioen planner schreef op 10 december 2020 14:51:

    [...]

    Ik zie zelfs +150% voorbij schieten in de voorbeurs, ben heel benieuwd waar we vanavond om 22:00 op staan. Wellicht gaan we op korte termijn nog hogere standen zien dan de 0.45 (AUSD).
    Koersdoel korte termijn van 0.60 was zo gek nog niet

    Maar ik zie hoger dan 1.00 AUSD ook zeker gebeuren binnenkort.
    Spannende tijden
    Heerlijk toch! Lekker achterover en kijken hoe vaak 'ie vandaag over de kop gaat. Dit is nog maar het begin. Ik durf bijna niet te denken aan hoe dit er over 3-5 jaar voorstaat, als alles gaat zoals verwacht met efti...

    Ik houd ze lekker vast in ieder geval!
  8. Pensioen planner 10 december 2020 15:01
    quote:

    Habsnurker schreef op 10 december 2020 14:56:

    [...]

    Heerlijk toch! Lekker achterover en kijken hoe vaak 'ie vandaag over de kop gaat. Dit is nog maar het begin. Ik durf bijna niet te denken aan hoe dit er over 3-5 jaar voorstaat, als alles gaat zoals verwacht met efti...

    Ik houd ze lekker vast in ieder geval!
    Voorbeurs +175%, hier nog één hoor. Ik denk er niet aan om te verkopen.
    Immutep heeft voor dit onderzoek de verkoop licenties voor de hele wereld nog in eigen beheer. Dit kan zomaar een game changer worden. Ik ben al heel benieuwd waar we over een maand staan. Laat staan over een jaar.........

    Ik verkoop helemaal niks!
  9. Moneycollector 10 december 2020 15:12
    Die twijfel heb ik dus nu wel, afhankelijk van de opening zo direct. Ik zie 200% voorbeurs langskomen nu. Winst nemen is bijzonder aantrekkelijk. Maar ik lees ook dat het vertrouwen in dit aandeel erg groot is. Mijn inleg eruit halen kan natuurlijk nooit kwaad, dan is het risico ook weg.
582 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 30 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,79 0,00%
EUR/USD 1,0702 -0,01%
FTSE 100 8.044,81 +0,26%
Germany40^ 18.161,70 +0,13%
Gold spot 2.327,84 +0,25%
NY-Nasdaq Composite 15.696,64 +1,59%

Stijgers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Dalers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links