Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Coronavirus echt gevaar?

59.685 Posts
Pagina: «« 1 ... 1804 1805 1806 1807 1808 ... 2985 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 4 augustus 2021 12:41
    quote:

    Turbo Mckwek schreef op 4 augustus 2021 12:38:

    [...]

    of jij Kleintje.

    Waarom is het bij jou ALTIJD de ander die "fout" zit?
    Waarom laat jij nooit ruimte voor twijfel?
    Waarom is alles altijd zo zwart/wit?

    Waarom altijd die vooringenomenheid van WIJ zijn goed en ZIJ zijn fout?
    Ik lees gewoon wat je schrijft en weet wat er is gezegd over vaccins en het effect ervan, dan constateer ik dat je een heel vreemd beeld hebt van de werkelijkheid. Dat vaccins besmetting niet voorkomen is van begin af aan verteld en dat er herhalingen nodig kunnen zijn is ook van begin af aan de boodschap geweest.
  2. [verwijderd] 4 augustus 2021 12:46
    quote:

    esprit se schreef op 4 augustus 2021 12:36:

    *****
    Ik hoor bij nogal wat gevaxxte kennissen dat ze geen zin hebben in nog eens een (3e) inenting en dan wellicht nog een 4e.......
    En dan jaarlijks....!
    Ze zijn er klaar mee en beginnen te twijfelen aan de juistheid van het gehele beleid van de Covidoverheid.
    De beperking van vrijheid van meningsuiting en flagrante schending van het recht op integriteit m.b.t. je eigen lichaam begint ook hen op te vallen ....de bedenkingen nemen toe.
    We staan m.i. nu op het punt dat de men niet meer gedwee volgt maar kritischer wordt, met name wat er m.b.t. de door (vooral Duitse overheid) opgeroepen angst heeft plaatsgevonden.
    Het is een hoopvol teken en was ook te verwachten na deze periode van massieve pressie en onwaarheden.
    Die indruk neem ik ook waar, "dit is het, dit blijft het, meer gaan we niet doen" als Moeder Natuur daar andere ideeen over heeft dan is dat dan maar zo!

    Afgelopen weekend in Amsterdam weer een andere (aangemelde) optocht door Amsterdam: gele paraplus, wappies, vrijgevochten figuren en heel veel borden met "Oprutte"

    Ik krijg de indruk dat ze steeds meer hun gelijk gaan vragen EN hun gelijk gaan krijgen.
    De NL politiek is niet meer leidend(nooit geweest natuurlijk), ze zullen meer sturend en adviserend gaan opereren, geboden of verboden zullen vanaf nu genegeerd gaan worden.
  3. [verwijderd] 4 augustus 2021 12:46
    quote:

    pacman schreef op 4 augustus 2021 12:40:

    [...]

    jij word steeds gekker sorry dat ik het zeg, maar ga je nu ook nog naar de Hoeveelheid Virusdeeltje kijken...we hadden het over Onderliggend falen waar een persoon nog niks van afweet/wist totdat hij ziek werd en er Coro geconstateerd word, nogmaals anders lag iedereen in het ziekenhuis/IC ( 8 Miljard/4.4 Miljoen )
    De hoeveelheid virusdeeltjes kan ook bepalen hoe ziek iemand wordt. Vandaar dat veel artsen en verpleegkundigen erg ziek zijn geworden na behandeling van covid-19 patiënten ondanks dat ze gezond zijn. Ook fanatieke sporters zijn erg ziek geworden, waarschijnlijk door de omstandigheden waaronder ze besmet waren. Tot slot zijn er ondertussen genen bekend die een verhoogd risico kunnen geven, ik wordt niet steeds gekker maar weet blijkbaar wel wat er allemaal speelt en waardoor gezonde mensen op de IC kunnen komen.

    www.nature.com/articles/s41586-020-28...
  4. forum rang 6 De Libertariër 4 augustus 2021 13:37
    quote:

    Kleintje66 schreef op 4 augustus 2021 12:41:

    [...]

    Ik lees gewoon wat je schrijft en weet wat er is gezegd over vaccins en het effect ervan, dan constateer ik dat je een heel vreemd beeld hebt van de werkelijkheid. Dat vaccins besmetting niet voorkomen is van begin af aan verteld en dat er herhalingen nodig kunnen zijn is ook van begin af aan de boodschap geweest.
    Nou, dit is absolute larie koek!!

    Er is vanaf het begin NOOIT gesproken over een jaarlijkse prik.

    De campagne was, laat je vaccineren, dan laten we je weer vrij.
    En niet, ga elk jaar 3x een prik halen, en dan laten we je MISSCHIEN vrij.
  5. forum rang 10 luchtschip 4 augustus 2021 13:48

    Noodkreet van een arts in Louisiana, US
    Alleen U kunt helpen weer ruimte te scheppen in de ziekenhuizen.
    Draag een mondkapje en art U vaccineren, zodat wij weer ruimte krijgen patiënten aan te nemen.

    This is powerful.

    "We're no longer able to provide adequate care to anyone. ... These are the darkest days of the pandemic."

    video 4:16 minuut

    twitter.com/SophieSRapp/status/142270...

    A must watch. The cascading effects of COVID shatter the ENTIRE health system. People will die from other causes because they can’t get care. So very tragic, and avoidable.
  6. [verwijderd] 4 augustus 2021 13:55
    quote:

    Turbo Mckwek schreef op 4 augustus 2021 13:37:

    [...]

    Nou, dit is absolute larie koek!!

    Er is vanaf het begin NOOIT gesproken over een jaarlijkse prik.

    De campagne was, laat je vaccineren, dan laten we je weer vrij.
    En niet, ga elk jaar 3x een prik halen, en dan laten we je MISSCHIEN vrij.
    In februari was dat al bekend:
    www.euronews.com/2021/02/25/pfizer-st...
  7. forum rang 6 leonardus65 4 augustus 2021 14:06
    quote:

    esprit se schreef op 4 augustus 2021 12:36:

    *****
    Ik hoor bij nogal wat gevaxxte kennissen dat ze geen zin hebben in nog eens een (3e) inenting en dan wellicht nog een 4e.......
    En dan zijn er plannen voor een jaarlijks vaccinatie....!
    Ze zijn er klaar mee en beginnen te twijfelen aan de juistheid van het gehele beleid van de Covidoverheid.
    De beperking van vrijheid van meningsuiting en flagrante schending van het recht op integriteit m.b.t. je eigen lichaam begint ook hen op te vallen ....de bedenkingen nemen toe.
    We staan m.i. nu op het punt dat de men niet meer gedwee volgt maar kritischer wordt, met name wat er m.b.t. de door (vooral Duitse overheid) opgeroepen angst heeft plaatsgevonden.
    Het is een hoopvol teken en was ook te verwachten na deze periode van massieve pressie en onwaarheden.
    Hangt gewoon af waar je woont, Randstad, Groningen, Limburg, Vlaanderen of Wallonië... En hangt ook van je kennissenkring af. Ik ken werkelijk niemand die twijfelt over zijn eventuele derde prik. En ik ken persoolijk in België maar 1 persoon die zich niet wil vaccineren. Haar goed recht natuurlijk.
    www.telegraaf.nl/nieuws/1535579817/on...
    BERLIJN - In de strijd tegen de vierde coronagolf wil de Duitse regering dat ongevaccineerden „nergens meer naar binnen mogen.” Volgens de Duitse krant Bild staat dat in de coronaplannen van Berlijn voor de herfst en winter. Het dagblad spreekt over snoeiharde maatregelen.
  8. [verwijderd] 4 augustus 2021 14:07
    Oktober 2020:
    Een coronavaccin en de wereld is gered? Nee, zo simpel is dat niet

    De gezondheidsadviseur van de Amerikaanse regering, Anthony Fauci, zei vorige week dat 2021 echt niet het jaar is waarin alles weer normaal wordt. De verwachtingen van een vaccin zijn te hoog. Het zal het begin van het einde kunnen zijn van het Covid-tijdperk, meer niet.

    www.trouw.nl/zorg/een-coronavaccin-en...
  9. forum rang 6 leonardus65 4 augustus 2021 14:12
    quote:

    Turbo Mckwek schreef op 4 augustus 2021 13:37:

    [...]

    Nou, dit is absolute larie koek!!

    Er is vanaf het begin NOOIT gesproken over een jaarlijkse prik.

    De campagne was, laat je vaccineren, dan laten we je weer vrij.
    En niet, ga elk jaar 3x een prik halen, en dan laten we je MISSCHIEN vrij.
    Kan zijn dat JIJ dat niet meegekregen hebt, maar als je het toen een beetje opgelet had wist je dat toch wel. En wat maakt het uit, jij en jouw familie laten zich niet vaccineren. Danheb je toch geen last van die derde(eventueel vierde) spuit. Het zullen vooral de ouderen en kwetsbaren zijn die eerst aan de beurt zijn. En uiteraard de zorgmedewerkers (daar zou het wel eens jaarlijks kunnen worden)
  10. Boodschappert 4 augustus 2021 14:13
    quote:

    Kleintje66 schreef op 4 augustus 2021 13:55:

    [...]

    In februari was dat al bekend:
    www.euronews.com/2021/02/25/pfizer-st...

    Dansen met Jansen. Doe je plicht. Doe je het niet voor jezelf doe het dan voor elkaar. Haal die prik dat is de enige manier om uit deze situatie te komen, etc.

    Dat is een beetje het beeld wat is blijven hangen bij de meeste mensen. Bovenstaand berichtje hebben de meesten dan waarschijnlijk net even gemist. Helaas.
  11. [verwijderd] 4 augustus 2021 14:20
    quote:

    Boodschappert schreef op 4 augustus 2021 14:13:

    [...]

    Dansen met Jansen. Doe je plicht. Doe je het niet voor jezelf doe het dan voor elkaar. Haal die prik dat is de enige manier om uit deze situatie te komen, etc.

    Dat is een beetje het beeld wat is blijven hangen bij de meeste mensen. Bovenstaand berichtje hebben de meesten dan waarschijnlijk net even gemist. Helaas.
    Veel mensen horen wat ze willen horen.
  12. [verwijderd] 4 augustus 2021 14:22
    quote:

    luchtschip schreef op 4 augustus 2021 13:48:

    Noodkreet van een arts in Louisiana, US
    Alleen U kunt helpen weer ruimte te scheppen in de ziekenhuizen.
    Draag een mondkapje en art U vaccineren, zodat wij weer ruimte krijgen patiënten aan te nemen.

    This is powerful.

    "We're no longer able to provide adequate care to anyone. ... These are the darkest days of the pandemic."

    video 4:16 minuut

    twitter.com/SophieSRapp/status/142270...

    A must watch. The cascading effects of COVID shatter the ENTIRE health system. People will die from other causes because they can’t get care. So very tragic, and avoidable.
    NOODKREET Horeca en andere Ondernemers, Gooi de Zaak open jullie zijn totaal verkeerd bezig!!!
  13. forum rang 6 De Libertariër 4 augustus 2021 14:48
    quote:

    Kleintje66 schreef op 4 augustus 2021 13:55:

    [...]

    In februari was dat al bekend:
    www.euronews.com/2021/02/25/pfizer-st...

    Ja, dus?
    Waarschijnlijk was het al eerder bekend.

    Maar hoeveel Nederlanders, denk jij, waren hiervan op de hoogte?

    En nogmaals, hoe luidde de campagne?
    "Laat je prikken, dan krijg je je vrijheid weer terug."
    Maar dat is is achteraf niet zo gebleken.
    Want de vrijheid is nog niet terug. En het blijft niet bij 1 prikje. En het blijft ook niet bij de risico groep.

    Het zou me niks verbazen als de "pas sanitair" nog maar jaarlijks geldig blijft en deze alleen verlengd wordt als je je elk jaar weer opnieuw laat prikken.
    En wat hier eerder al geschreven werd, steeds meer mensen die daar moeite mee gaan krijgen.

    Alleen de gedachte is toch compleet idioot!
    De hele wereld, elk jaar blijven prikken. Anders krijgen we corona nooit de wereld uit.
    Nou, ik kan je op een briefje geven, dat gaat NOOIT lukken! Daar is de wereld helaas te groot en te onvoorspelbaar voor.
  14. VERWIJDERD 4 augustus 2021 14:51
    MIT Scientist: Covid Vaccines May Cause Diseases in '10 to 15 years' (Exclusive Video) - RAIR
    Dr. Seneff “anticipates that there will be long-term damage that won’t instantly be linked to the vaccine. Developments, such as an increase in auto-immune and neurodegenerative diseases, which may take 10 to 15 years before manifesting themselves.” “We are in for a big surprise down the road,” she predicts.
    rairfoundation.com/mit-scientist-covi...
  15. forum rang 6 De Libertariër 4 augustus 2021 14:58
    quote:

    leonardus65 schreef op 4 augustus 2021 14:12:

    [...]

    Kan zijn dat JIJ dat niet meegekregen hebt, maar als je het toen een beetje opgelet had wist je dat toch wel. En wat maakt het uit, jij en jouw familie laten zich niet vaccineren. Danheb je toch geen last van die derde(eventueel vierde) spuit. Het zullen vooral de ouderen en kwetsbaren zijn die eerst aan de beurt zijn. En uiteraard de zorgmedewerkers (daar zou het wel eens jaarlijks kunnen worden)
    grappig dat je weer invulling gaat geven over mijn leven.
    Ben je (zijn "jullie") wel goed in he?

    En WEER zit je er compleet naast!
    Ja WEER!!
    Want het enige wat "jullie" kunnen is jullie mening opleggen aan "ons", met de vooringenomenheid dat jullie precies weten hoe het zit en hoe "wij" leven.

    Ik ben de enige thuis (naast mijn 6 jarige dochter) die niet gevaccineerd is.
    Mijn dochter van 12 en mijn vrouw hebben zich netjes zoals het hoort laten indoctrineren door de MSM, en nee, ik heb ze niet op andere gedachte gebracht of proberen te brengen.
    Want het is HUN keus. Niet die van mij.
    Kijk, ik wil graag mensen hun eigen beslissing laten maken ipv het allemaal op te dringen, wat menigeen hier wel doet.

    Maar vrijheid is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend. Sociale dwang, dat is waartoe onze maatschappij afgedaalt is.
59.685 Posts
Pagina: «« 1 ... 1804 1805 1806 1807 1808 ... 2985 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,79 +0,96%
EUR/USD 1,0701 +0,46%
FTSE 100 8.044,81 +0,26%
Germany40^ 18.161,70 +1,68%
Gold spot 2.322,02 -0,22%
NY-Nasdaq Composite 15.696,64 +1,59%

Stijgers

VIVORY...
+26,32%
BAM
+4,73%
PROSUS
+3,52%
ASMI
+3,14%
JUST E...
+3,10%

Dalers

RANDST...
-7,22%
Akzo N...
-6,93%
FASTNED
-4,65%
NSI
-3,89%
Arcelo...
-2,65%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links