Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Coronavirus echt gevaar?

59.684 Posts
Pagina: «« 1 ... 1443 1444 1445 1446 1447 ... 2985 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 14 april 2021 15:24
    quote:

    rationeel schreef op 14 april 2021 15:04:

    We komen in de grootste crisis sinds de jaren 30 terecht.

    Veroorzaakt door de politiek.

    Weten jullie wat dat betekent?

    Wanneer mensen massaal niet meer te eten hebben?

    Ik vraag me dan wel af of dit klopt wat je zegt.
    Komen we inderdaad in die crisis?

    Ik denk persoonlijk van niet.
    Gewoon kijkend naar mijn werk, mijn klanten e.d., iedereen draait momenteel op volle toeren! Tenzij je in de horeco, reis- of evenementenbranche zit, want dan sta je praktisch stil.

    Dat mensen niet meer te eten hebben gaat dus niet gebeuren, of beter gezegd, niet nu. Misschien een kleine groep, maar de grote zwijgende massa, daar gaat het wel goed mee (eventueel relatief gezien).

    Die crisis komt er misschien wel, maar dat zal dan wellicht meer een sociale maatschappelijke crisis worden.
    Onze maatschappij is momenteel tot op het bot verdeeld. Dat zie je ook hier op het forum.
    Ik denk dat de pleuris pas echt gaat uitbreken als zaken als vaccinatie verplicht gaan worden.
    Want dat gaat de samenleving pas echt splijten. Gelijke behandeling komt dan op losse schroeven te staan. Want alleen met vaccinatie bewijs mag je dan nog bepaalde zaken doen.
    Dan gaan we hier Chinese taferelen krijgen... brrrr...moet er niet aan denken!
  2. forum rang 10 luchtschip 14 april 2021 15:44
    quote:

    Fred Flinstone schreef op 14 april 2021 11:45:

    [...]

    Stuur maar wat info over berichten dat het virus NIET muteert door vaccinaties, want nogmaals DAT was het punt.

    Het virus komt in een lichaam en vermenigvuldigt zich binnen dat lichaam.
    Het virus kopieert dan zijn RNA structuur.
    Heel soms gaat er iets fout bij het kopiëren van het RNA. Er ontstaat dan een variant. Meestal zijn deze varianten niet levensvatbaar vanwege de foute kopie. Heel soms is de variant wel levensvatbaar en ontwikkelt er zich een nieuwe variant, die het menselijk lichaam kan aanvallen.

    Hoe meer mensen er besmet raken, des te groter is de kans dat er een fout optreedt bij het vermenigvuldigen van het virus.

    Het natuurlijk afweer systeem zorgt ervoor dat het virus vernietigd wordt en dan heeft bij die mens het virus geen kans zich te vermenigvuldigen. Dat vermindert ook de kans op het ontstaan van nieuwe varianten.

    Bij sommige mensen reageert het afweersysteem niet snel genoeg en heeft het virus een bepaalde tijd zich te vermenigvuldigen. En is er de kans dat door besmetting het virus een ander lichaam vindt waar het zich kan vermenigvuldigen. En dus er mogelijk weer nieuwe varianten ontstaan.

    Door vaccinatie wordt het het aantal mensen verhoogd, die het virus vernietigen met hun afweersysteem.

    Hoe meer mensen het virus met hun eigen lichaam vernietigen des te minder heeft het virus de kans zich te verspreiden, te vermenigvuldigen en daarbij varianten te ontwikkelen.

    Zolang er nog mensen zijn die niet gevaccineerd zijn, waarbij het virus zich kan vermenigvuldigen, ontstaan varianten.

    Het is dus zaak te zorgen dat de groep die het virus zich in hun lichaam laat vermenigvuldigen en verspreidt, zo klein mogelijk te maken.
    Dit wordt bereikt door vaccinaties..

    Dus in het kort als antwoord op jouw vraag :

    Stuur maar wat info over berichten dat het virus NIET muteert door vaccinaties, want nogmaals DAT was het punt.

    Mutaties ontstaan bij het zich vermenigvuldigen van het virus.
    Vaccinaties steunen het menselijk afweersysteem om het virus te vernietigen.
    Een virus wat vernietigd wordt, vermenigvuldigd zich niet en de kans op mutaties wordt tot nul gereduceerd.

    Door vaccinaties heeft het virus geen kans te muteren.
    Maar bij niet gevaccineerden bestaat deze kans wel. Dus zolang er nog niet gevaccineerden zijn kan vaccinatie het ontstaan van mutaties niet voorkomen.

    Wanneer slechts een deel wordt gevaccineerd ontstaan er natuurlijk wel mutaties bij mensen die niet gevaccineerd zijn.

    Het is dus zaak de groep niet-gevaccineerden zo klein mogelijk te maken om het vormen van mutaties tegen te gaan.

    Nog even als toevoeging :

    Wanneer je verwijst naar Israel met een hoge vaccinatie graad, moet je in acht nemen dat de Britse variant, die daar heerst van buiten af is gekomen.
    Vaccinatie van de bevolking helpt wel degelijk tegen het vormen van mutaties. Echter wanneer er een mutant wordt binnengebracht vanuit het buitenland, dan is dat een ander verhaal.

    Het is daarom zaak de gehele wereld en met name de brandhaarden te vaccineren om het ontstaan van nieuwe mutaties uit te schakelen.

  3. forum rang 10 luchtschip 14 april 2021 15:58
    quote:

    Fred Flinstone schreef op 14 april 2021 11:50:

    [...]

    Begrijpelijk. En alle begrip daarvoor.
    En precies waar ik voor pleit. Een eigen goed overwogen afweging met een onderbouwing.
    Bewust van de risico's en bewust van de eventuele voordelen.

    Graag spreek ik u en vele andere die ook geprikt zijn over 5 jaar nog eens. Als dan blijkt dat het bij de "paar" trombose gevallen gebleven is, dan is er een grote kans dat ik ook een afspraak zal maken voor een vaccinatie.

    ;)
    Graag spreek ik U en anderen die niet geprikt zijn over 5 jaar nog eens.
    Als dan blijkt dat U besmet bent geraakt door het virus en ernstig ziek geworden bent met ziekenhuis en/of IC opname, dan is er grote kans dat ik blij ben de vaccinatie genomen te hebben.

    Waarschijnlijk had U dan op Uw ziekbed gezegd : Had ik mij maar laten vaccineren.

    Let wel,
    Ik gun U een gezond keven en wens U toe niet besmet te raken met het virus.

    De kans op een vervelende bijwerking door het vaccin is vele malen kleiner dan de kans op ernstige kwalen, wanneer u besmet raakt door het virus.

    Het beschermt Uzelf en bovendien voorkomt U tot de gelukkigen te beheren, die iemand anders zou kunnen besmetten.

    Misschien het overwegen waard, de voor en nadelen tegen elkaar af te wegen?

    Ieder mens is maar een radertje in het gehele systeem.
    Echter door solidariteit is de kans op het verslaan van het virus vele malen groter.

    Het is maar wie je als leidraad neemt.
    Volg je de standpunten van VirusWaanzin, met een dubieuze agenda, om alle voordelen van vaccinatie en wetenschappelijke benadering van tafel te vegen.

    Of volg je de wetenschap, die op basis van ontwikkelde kennis en ervaring, het virus tracht te bestrijden, waarbij deze vertrouwt op ondersteuning door het volk.
  4. [verwijderd] 14 april 2021 15:58
    quote:

    Fred Flinstone schreef op 14 april 2021 15:25:

    [...]

    nee??
    Er zijn dus 10000000000 virussen?

    En niet 1000000000 virusdeeltjes?

    Dus wat je zegt is eigenlijk, we hebben dan ook 10000000000 verschillende vaccins nodig.

    misschien je antwoord even herzien?
    Vanzelfsprekend bedoel ik individuele virussen en niet soorten virussen.
    Iedereen staat het vrij over "virusdeeltjes" te praten, maar verlang a.u.b. niet dat een ander dit doet.

    Linguïstische trucjes om de discussie te verwarren. Verklaar liever aan Josti waarom vaccins tot mutaties leiden.

  5. forum rang 8 het zwaard 14 april 2021 16:06
    De Russische president Vladimir Poetin heeft zijn tweede dosis van het vaccin tegen COVID-19 gekregen en hij roept iedereen op om "zijn voorbeeld te volgen".

    "Ik wil meedelen dat ik net, vlak voor het betreden van deze zaal, mijn tweede prik heb laten zetten en ik ben er zeker van dat alles goed verlopen is", verklaarde hij tijdens een videoconferentie met het Russisch Geografisch Genootschap die uitgezonden werd op televisie. "Volg mijn voorbeeld", voegde hij toe.

    Net zoals na zijn eerste dosis op 23 maart heeft het 68-jarige staatshoofd niet gezegd welk vaccin hij ontvangen heeft. Er zijn in Rusland drie vaccins ontwikkeld waarvan er een, Spoetnik-V, op dit ogenblik op grote schaal verspreid wordt. Er werd geen enkele foto verspreid van de vaccinatie.

    Verschillende wereldleiders zijn al gevaccineerd tegen COVID-19, onder wie Amerikaans president Joe Biden, paus Franciscus en koningin Elizabeth. Een aantal onder hen deed dat voor de camera's om anderen aan te sporen zich ook te laten vaccineren maar de woordvoerder van het Kremlin legde uit dat Poetin dit weigerde omdat "hij geen dansende aap wil spelen".

    Ondanks het verkondigde succes van Spoetnik-V, dat goedgekeurd is in ongeveer 70 landen, heeft Rusland moeite met zijn bevolking te vaccineren. Een belangrijk deel blijft wantrouwig. Eind maart bevestigde Poetin dat 6,3 miljoen Russen minstens een dosis van het vaccin gekregen hadden. Hij voorspelde dat tegen het einde van de zomer 70 procent van de Russische bevolking gevaccineeerd zou zijn.
  6. forum rang 10 luchtschip 14 april 2021 16:06
    quote:

    josti5 schreef op 14 april 2021 12:51:

    Kan dat vreselijke OMT eindelijk eens de snater dicht houden?

    Nu dit weer:

    OMT kritisch over proefevenementen. 106

    Een normaal mens wordt er horendol van!

    Gelukkig dat jij dan niet normaal bent en er niet horendol van wordt.

    Dan kun je gelukkig nog verstandige postings blijven plaatsen.

    Heb jij het niveau nog nooit bereikt, waarbij er beslissingen genomen worden, waarbij de voor en nadelen tegen elkaar worden afgewogen ?
  7. forum rang 10 luchtschip 14 april 2021 16:12
    quote:

    josti5 schreef op 14 april 2021 13:05:

    Tsjongejonge, wát een land...

    NOS Teletekst 111

    "Vrijwel zeker" geen 1700 IC-bedden


    Het opschalen van de IC-afdelingen
    naar 1700 bedden is vrijwel zeker niet
    haalbaar.De Inspectie Gezondheidszorg
    en Jeugd (IGJ) schrijft dat aan de
    minister voor Medische Zorg Van Ark.

    Rond 800 coronapatiënten liggen nu op
    de intensive care.Daarnaast liggen er
    ruim 450 mensen om andere redenen op de
    IC,waarmee de druk op de IC-afdelingen
    nog altijd hoog is.

    Bestuurders en zorgverleners geven bij
    de IGJ aan dat de huidige opschaling
    naar 1550 IC-bedden al zeer moeilijk is
    en leidt tot een drastische afschaling
    van de gewone zorg.Verdere uitbreiding
    van de IC-zorg is dan ook niet logisch.
    Tsjongejonge, wat een poster.

    Eerst vertellen dat er in de Haarlemmermeer nauwelijks corona gevallen zijn, dus is er in heel Nederland niets aan de hand.

    En nu hoogst verontwaardigd zijn dat er niet genoeg IC capaciteit is.
  8. [verwijderd] 14 april 2021 16:18
    quote:

    luchtschip schreef op 14 april 2021 15:58:

    [...]

    Graag spreek ik U en anderen die niet geprikt zijn over 5 jaar nog eens.
    Als dan blijkt dat U besmet bent geraakt door het virus en ernstig ziek geworden bent met ziekenhuis en/of IC opname, dan is er grote kans dat ik blij ben de vaccinatie genomen te hebben.

    Waarschijnlijk had U dan op Uw ziekbed gezegd : Had ik mij maar laten vaccineren.

    Let wel,
    Ik gun U een gezond keven en wens U toe niet besmet te raken met het virus.

    De kans op een vervelende bijwerking door het vaccin is vele malen kleiner dan de kans op ernstige kwalen, wanneer u besmet raakt door het virus.

    Het beschermt Uzelf en bovendien voorkomt U tot de gelukkigen te beheren, die iemand anders zou kunnen besmetten.

    Misschien het overwegen waard, de voor en nadelen tegen elkaar af te wegen?

    Ieder mens is maar een radertje in het gehele systeem.
    Echter door solidariteit is de kans op het verslaan van het virus vele malen groter.

    Het is maar wie je als leidraad neemt.
    Volg je de standpunten van VirusWaanzin, met een dubieuze agenda, om alle voordelen van vaccinatie en wetenschappelijke benadering van tafel te vegen.

    Of volg je de wetenschap, die op basis van ontwikkelde kennis en ervaring, het virus tracht te bestrijden, waarbij deze vertrouwt op ondersteuning door het volk.
    Ja, u kunt best gelijk krijgen. Wie weet wordt ik wel doodziek. Maar misschien ook niet. Only time will tell. En zolang ik die tijd kan nemen vind ik het goed.

    Maar, u schijft dit alsof het een bewezen feit is:
    "De kans op een vervelende bijwerking door het vaccin is vele malen kleiner dan de kans op ernstige kwalen, wanneer u besmet raakt door het virus."
    Grappig dat u dit zo stellig kunt beweren.
    Heeft u een glazen bol die alle wijsheid in pacht heeft?
    Zou u er niet bij moeten schrijven : "voor zover nu bekend....[rest van uw verhaal]"

    Wie geeft me nu de garantie dat er niet een verhoogde kans op kanker is? Om maar iets te noemen. Asbest was immers ook altijd veilig geacht om mee te werken. Chroom5 was ook geen probleem om daarmee te werken.
    Maar door voortschrijdend inzicht denken we daar nu anders over.

    wat ik wil zeggen is, dat u dit niet stellig kunt beweren, omdat het simpelweg slechts aannames zijn die we momenteel maken. Maar toch beschouwd u dit als absolute waarheid.

    U heeft het tevens over dubieuze standpunten van viruswaarheid.
    Maar zo kan ik het hebben over de dubieuze standpunten van onze regering.
    Wie heeft er gelijk? Moeten we niet serieus naar beide partijen luisteren?

    Bedenk ook dat vele wetenschappers niet uw mening delen. Maar die worden niet in beeld gebracht. Want laten we wel eerlijk wezen, er heerst zeker een vorm van censuur ook hier in Nederland. En ik wil graag wetenschappers uit BEIDE kampen horen. En niet alleen de eenzijdige politiek correcte en politiek gestuurde wetenschappers.
  9. forum rang 10 luchtschip 14 april 2021 16:21
    quote:

    pacman schreef op 14 april 2021 13:06:

    you know, er zitten hier ook Corona Romeo's geloof het maar.
    Dat is een typische VirusWaanzin uitdrukking.

    VirusWaanzin is een Cult beweging met Wlllem Engel als de Cult leider.
    Iedereen volgt de uitspraken van de leider en ziet dat als de waarheid.
    Wanneer de leider verandert van mening dan volgt de Cult kudde deze mening.
    Er is totaal geen onderbouwing van deze mening en wanneer zij dit wel doen is het door "wetenschappers" bepaalde "waarheden" laten verkondigen.

    Iedereen die zich niet wens te conformeren aan deze Cult gedachte krijgt een stempel.
    Een van de stempels is dat zij een Romeo zijn.

    Kom maar met argumentaties in plaats van mensen in een bepaalde negatieve hoek te zetten.

  10. forum rang 7 jowi 14 april 2021 16:24
    Beste Josti,

    Een hoeveel covid patiënten zijn er vanuit Haarlemmermeer al verplaatst naar andere regio's in het land.

    Het wordt tijd dat de andere regio's in dit land de capaciteit voor zich zelf behouden
    i.p.v. beschikbaar te stellen voor de ongelovige uit de Randstad.

    Kan me nog goed herinneren dat er bij de 1e golf niet spontaan IC capaciteit beschikbaar werd gesteld voor de COVID patiënten uit Brabant.
  11. forum rang 9 josti5 14 april 2021 16:25
    quote:

    luchtschip schreef op 14 april 2021 16:12:

    [...]

    Tsjongejonge, wat een poster.

    Eerst vertellen dat er in de Haarlemmermeer nauwelijks corona gevallen zijn, dus is er in heel Nederland niets aan de hand.

    En nu hoogst verontwaardigd zijn dat er niet genoeg IC capaciteit is.
    En maar denigrerend doen...

    Je leutert trouwens over twee totaal verschillende dingen, en legt mij bovendien dingen in de mond, die ik niet heb gezegd.

    Dat er na een vol jaar nog stééds geen landelijke IC-opschaling heeft plaatsgevonden terwijl het hele land juist vanwege de 'overbelaste zorg' op slot blijft zitten, is gewoon godgeklaagd.

    Haarlemmermeer, ca. 150.000 inwoners, periode 31 maart tot en met 13 april:

    780 positieve tests, 3 ziekenhuisopnames, 1 overleden.
    Het gaat al ruim een jaar vrijwel nergens over, alhier.
    En tóch zitten we, net als de rest van Nederland, al ruim een jaar op slot.

    Ook dát is godgeklaagd.
  12. [verwijderd] 14 april 2021 16:25
    quote:

    gokker schreef op 14 april 2021 15:58:

    [...]

    Vanzelfsprekend bedoel ik individuele virussen en niet soorten virussen.
    Iedereen staat het vrij over "virusdeeltjes" te praten, maar verlang a.u.b. niet dat een ander dit doet.

    Linguïstische trucjes om de discussie te verwarren. Verklaar liever aan Josti waarom vaccins tot mutaties leiden.

    tja, ik weet het inmiddels. U zult nooit en te nimmer ook maar enigszins toegeven dat u er zelfs maar een klein beetje naast zat.
    Liever alles tot het oneindige toe blijven verdraaien.

    "individuele virussen" hoe verzint u het?!?!
    Zelfs uw zo gerespecteerde overheid ( en de hele wetenschappelijke wereld) heeft het gewoon over virusdeeltjes.
    coronadashboard.rijksoverheid.nl/land...

    "Individuele virussen" kun je alleen maar interpreteren als soorten virussen.
    "Virusdeeltjes" is gewoon de gebruikte definitie voor alle virsudeeltjes van 1 bepaald virus. En dus niet individuele virussen. Dus dat is allerminst vanzelfsprekend en gewoon pertinent onjuist.
  13. [verwijderd] 14 april 2021 16:27
    quote:

    luchtschip schreef op 14 april 2021 16:21:

    [...]

    Dat is een typische VirusWaanzin uitdrukking.

    VirusWaanzin is een Cult beweging met Wlllem Engel als de Cult leider.
    Iedereen volgt de uitspraken van de leider en ziet dat als de waarheid.
    Wanneer de leider verandert van mening dan volgt de Cult kudde deze mening.
    Er is totaal geen onderbouwing van deze mening en wanneer zij dit wel doen is het door "wetenschappers" bepaalde "waarheden" laten verkondigen.

    Iedereen die zich niet wens te conformeren aan deze Cult gedachte krijgt een stempel.
    Een van de stempels is dat zij een Romeo zijn.

    Kom maar met argumentaties in plaats van mensen in een bepaalde negatieve hoek te zetten.

    Geestelijk verzorgende
    Naast politici en radicale moslims houden NCTV-analisten via nepaccounts als dat van Harry van Duinen sinds vorig jaar ook actievoerders tegen coronamaatregelen in de gaten, zoals Willem Engel van Viruswaarheid en Tinus Koops van Nederland in Opstand.

    Zo mag het niet, de overheid moet zich altijd kenbaar maken, waarschuwde een jurist al eens in een vergadering. Ook haar waarschuwing werd genegeerd.
  14. [verwijderd] 14 april 2021 16:28
    quote:

    luchtschip schreef op 14 april 2021 16:21:

    [...]

    Dat is een typische VirusWaanzin uitdrukking.

    VirusWaanzin is een Cult beweging met Wlllem Engel als de Cult leider.
    Iedereen volgt de uitspraken van de leider en ziet dat als de waarheid.
    Wanneer de leider verandert van mening dan volgt de Cult kudde deze mening.
    Er is totaal geen onderbouwing van deze mening en wanneer zij dit wel doen is het door "wetenschappers" bepaalde "waarheden" laten verkondigen.

    Iedereen die zich niet wens te conformeren aan deze Cult gedachte krijgt een stempel.
    Een van de stempels is dat zij een Romeo zijn.

    Kom maar met argumentaties in plaats van mensen in een bepaalde negatieve hoek te zetten.

    Hahahaha Hilarisch dat u dit zo schrijft.

    vervang in uw tekst "Viruswaarheid" met "overheid" en "Willem Engel" met "Mark Rutte" en dan is uw eigen tekst volledig op toepassing voor u!!!

    Dat is een typische OVERHEIDS uitdrukking.

    DE OVERHEID is een Cult beweging met MARK RUTTE als de Cult leider.
    Iedereen volgt de uitspraken van de leider en ziet dat als de waarheid.
    Wanneer de leider verandert van mening dan volgt de Cult kudde deze mening.
    Er is totaal geen onderbouwing van deze mening en wanneer zij dit wel doen is het door "wetenschappers" bepaalde "waarheden" laten verkondigen.

    Iedereen die zich niet wens te conformeren aan deze Cult gedachte krijgt een stempel.
    Een van de stempels is dat zij een Romeo zijn.


    En ik blijf er maar op hameren hoe eenzijdig u de zaken zelf ook bekijkt.
    De andere constant maar belachelijk loopt te maken en alles behalve tolerant bent.
    Totaal gebrek aan empathisch vermogen.
  15. forum rang 9 josti5 14 april 2021 16:33
    quote:

    jowi schreef op 14 april 2021 16:24:

    Beste Josti,

    Een hoeveel covid patiënten zijn er vanuit Haarlemmermeer al verplaatst naar andere regio's in het land.

    Het wordt tijd dat de andere regio's in dit land de capaciteit voor zich zelf behouden
    i.p.v. beschikbaar te stellen voor de ongelovige uit de Randstad.

    Kan me nog goed herinneren dat er bij de 1e golf niet spontaan IC capaciteit beschikbaar werd gesteld voor de COVID patiënten uit Brabant.
    Geen idee, jowi, net zo min als wij van veel andere zaken geen idee hebben, zoals:

    *Hoeveel van de besmetten zijn vals positief?
    *Hoeveel van de besmetten zijn daadwerkelijk ziek thuis?

    Dat zijn sowieso belangrijke dingen om te weten, maar we krijgen het niet te horen.

    Overigens stelt de hele regio qua ziekenhuisopnames en doden nauwelijks iets voor, dus zal het met de verplaatsingen wel meevallen.
  16. forum rang 10 luchtschip 14 april 2021 16:34
    quote:

    josti5 schreef op 14 april 2021 14:00:

    [...]

    Nee, want je schreef dit:

    'Vaccineren voorkomt wel heel veel mutaties want als mensen sneller van de besmetting af zijn kan het virus minder vaak muteren. Het is zo'n idioot verhaal dat vaccineren niet helpt tegen'

    Je legt dus een verband met vaccineren en mutaties.
    natuurlijk is er een verband tussen vaccineren en mutaties.

    Wanneer iedereen gevaccineerd is, vernietigt iedereen het virus bij besmetting.

    Het virus kan zich zelf dan niet meer vermenigvuldigen.

    er ontstaan dan geen nieuwe virus lichaampjes meer, dus ook geen mutaties.

    Wanneer je deze elementaire basis kennis niet bezit, hebben jouw bijdrages geen enkele toegevoegde waarde.
  17. forum rang 9 josti5 14 april 2021 16:37
    quote:

    luchtschip schreef op 14 april 2021 16:34:

    [...]

    natuurlijk is er een verband tussen vaccineren en mutaties.

    Wanneer iedereen gevaccineerd is, vernietigt iedereen het virus bij besmetting.

    Het virus kan zich zelf dan niet meer vermenigvuldigen.

    er ontstaan dan geen nieuwe virus lichaampjes meer, dus ook geen mutaties.

    Wanneer je deze elementaire basis kennis niet bezit, hebben jouw bijdrages geen enkele toegevoegde waarde.
    Dream on...
59.684 Posts
Pagina: «« 1 ... 1443 1444 1445 1446 1447 ... 2985 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0655 +0,11%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.714,20 -0,69%
Gold spot 2.392,50 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.282,01 -2,05%

Stijgers

WDP
+3,12%
Kendrion
+2,92%
EBUSCO...
+2,67%
Vopak
+2,61%
NX FIL...
+2,17%

Dalers

JUST E...
-5,11%
TomTom
-4,68%
Fugro
-4,30%
ASMI
-4,00%
BESI
-3,64%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links