Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Lightwave Logic

6.495 Posts
Pagina: «« 1 ... 94 95 96 97 98 ... 325 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Blessed123 19 mei 2022 20:40
    quote:

    Gossie schreef op 19 mei 2022 11:33:

    Wel beangstigend, wat hij vertelt over de mogelijke toekomst ivm data en informatie enz.
    Ik vind dat persoonlijk geen goede zaak. Daar zijn zoveel nadelen aan verbonden.
    Leuk artikel. Dat soort ontwikkelingen zijn geen ver van ons bed-show meer. Organisaties als de Club van Rome, World Economic Forum, Bilderberg Conference etc. schetsen allemaal een data gedreven maatschappij. Alles draait in de toekomst om data. Data die we gebruiken, delen of aanleveren. In en buiten ons lichaam. De maatschappij van straks zal nog maar weinig op die van nu lijken. Data is onze next level van welvaart, welzijn en welbevinden. Dat heeft dus ook gevolgen voor onze sociale, maatschappelijke, geopolitieke en economische structuren. Kijk anders eens op de site van WEF. Daar lees je de meest recentelijke ontwikkelingen.
  2. MrJack 20 mei 2022 00:25
    quote:

    Blessed123 schreef op 19 mei 2022 20:40:

    [...]

    Leuk artikel. Dat soort ontwikkelingen zijn geen ver van ons bed-show meer. Organisaties als de Club van Rome, World Economic Forum, Bilderberg Conference etc. schetsen allemaal een data gedreven maatschappij. Alles draait in de toekomst om data. Data die we gebruiken, delen of aanleveren. In en buiten ons lichaam. De maatschappij van straks zal nog maar weinig op die van nu lijken. Data is onze next level van welvaart, welzijn en welbevinden. Dat heeft dus ook gevolgen voor onze sociale, maatschappelijke, geopolitieke en economische structuren. Kijk anders eens op de site van WEF. Daar lees je de meest recentelijke ontwikkelingen.
    Ik weet nu net niet of je Klausje wel kunt vertrouwen.
  3. [verwijderd] 20 mei 2022 09:11
    quote:

    MrJack schreef op 20 mei 2022 00:25:

    [...]
    Ik weet nu net niet of je Klausje wel kunt vertrouwen.
    Inderdaad. Die mens is onbetrouwbaar in mijn opinie.

    Ik wil het ook niet weten.
    Dat heeft niets meer met welvaart te maken of welbevinden maar alles met controle en andere belangen.
    Afschuwelijk, die evolutie.

    Lebby geeft ook duidelijk aan dat je goed moet leren filteren hierin.

  4. Eddie Merksplas 20 mei 2022 14:13
    Ik zit zelf ook niet te wachten op nog meer macht en controle van hogerop. Wanneer de digitale euro er komt zal dit uiteindelijk onze vrijheden gaan beperken. De CST was een voorsmaakje en het grootste deel van de bevolking had er geen probleem mee: de gehoorzame burgers kregen lekkers, de rest boe-geroep, de sfeer werd snel gezet. De digitale euro zal mooi verkocht worden en de vele voordelen zullen in de verf gezet worden, tot ze de spelregels gaan aanpassen.. Remember zonnepanelen - digitale meter.. Lebby en zijn ontwikkelingen hebben niets met dit beleid te maken en ik kijk vooral naar de vele mooie toepassingen. De deal mag nu wel snel gaan komen, ik heb juist een nieuwe koersfiets besteld en zonder deal kan ik hem niet afhalen.. ;-)
  5. Blessed123 20 mei 2022 14:20
    quote:

    MrJack schreef op 20 mei 2022 00:25:

    [...]
    Ik weet nu net niet of je Klausje wel kunt vertrouwen.
    We moeten sowieso niemand vertrouwen. Punt is dat zijn organisatie invloedrijk en toonaangevend is. Dus met of zònder onze instemming is de trend min of meer gezet. Daar hebben wij als individu niet zoveel op in te brengen. Ik had het ook enkel als voorbeeld bedoeld om te laten zien dat we afstevenen op een data gedreven maatschappij en ‘iets’ zal die databehoefte technisch mogelijk moeten maken. LWLG zou daar een rol in kunnen spelen, maar ook andere tot nu toe onbekende start ups zullen daaraan bijdragen.
  6. Blessed123 20 mei 2022 14:35
    quote:

    Gossie schreef op 20 mei 2022 09:11:

    [...]

    Inderdaad. Die mens is onbetrouwbaar in mijn opinie.

    Ik wil het ook niet weten.
    Dat heeft niets meer met welvaart te maken of welbevinden maar alles met controle en andere belangen.
    Afschuwelijk, die evolutie.

    Lebby geeft ook duidelijk aan dat je goed moet leren filteren hierin.

    Vergeet niet dat onze welvaart voor een heel groot deel gebaseerd is op manipulatie en bedrog. Lees anders eens wat info over het ontstaan van centrale banken. Via exclusiviteit bedongen zij ooit het recht van geldcreatie. En dat terwijl de eerste centrale banken gewoon particulier bezit waren. Kijk wat nu hun invloed is geworden. Zij bepalen onze generieke welvaart en welbevinden. Inflatie doelstellingen, monetaire rente, en overheidsfinancieringen bepalen of wij ons rijk of arm ‘voelen’. Portee van dit alles is dat we ergens wel iets van kunnen vinden, maar als we er niets tegen kunnen doen, dan is het wat het is. Zolang regeringen en makke schapen in parlementen akkoord gaan met bepaalde ontwikkelingen is daar voor ons niets tegen te doen. Hoe afschuwelijk jij en ik dat ook vinden. We maken integraal onderdeel uit van een ontwikkeling die niet tegen te houden is.
6.495 Posts
Pagina: «« 1 ... 94 95 96 97 98 ... 325 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,02 -0,09%
EUR/USD 1,0702 +0,00%
FTSE 100 8.040,38 -0,06%
Germany40^ 18.097,40 -0,22%
Gold spot 2.320,11 -0,08%
NY-Nasdaq Composite 15.696,64 +1,59%

Stijgers

VIVORY...
+24,31%
ASMI
+10,99%
BESI
+4,08%
NX FIL...
+3,85%
TomTom
+3,80%

Dalers

ALLFUN...
-11,00%
ING
-5,96%
Flow T...
-2,94%
WDP
-2,89%
RELX
-2,04%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links