Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Ik heb 2000E welke aandelen?

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 ffff 14 mei 2019 12:41
    quote:

    objectief schreef op 13 mei 2019 18:34:

    Gezien de huidige beurs kun je de vraag aan het eind van de maand beter opnieuw stellen!
    Dat dacht ik gisteravond ook. En van de weeromstuit wat aankooporders weggehaald.

    Maar zie vandaag: Het gaat dus precies 100 procent anders dan dat er gisteravond ingeschat was....

    Peter
  2. forum rang 4 bearishbull 14 mei 2019 13:01
    Hoog/laag. Wat is dat. ASML en dsm op 30 was ooit hoog. Een olieprijs van 20 was ooit hoog. Goud op 300 was ooit hoog. Amazon op 100 was ooit hoog....

    je moet kopen waar potentie in zit om te groeien. Of je moet kopen waar het bestuur aandeelhouder vriendelijk is en aandelen inkoopt. Goedkoop of duur kun je bijna niet van spreken op de beurs.

    Met 2000 euro.....Dat is relatief niet heel veel geld. Als je veel aandelen wilt kopen, dan verdrink je in de transactiekosten. Als je spreiding wilt zou ik een goede ETF ervan kopen. Is het wel om ietsje meer risico mee te nemen (gokken), dan kun je 1 a 2 aandelen ervoor uitzoeken. Bij meer zijn de transactiekosten imo te groot voor het relatief lage bedrag.

    Kijk niet naar laag of hoog. Als iets heel veel gedaald is afgelopen weken. Harder dan de rest, dan zal dat wel een goede reden hebben op debeurs.

    Een goed moment om te kopen. Dat is als de beurs wat gedaald is....mooie tijd dus nu imo. Kan het verder dalen? Tuurlijk, maar niets is risico vrij op de beurs.

  3. forum rang 10 rationeel 14 mei 2019 13:19
    Als je anderen moet vragen wat je moet doen, ben je nog niet klaar om iets te doen.

    Probeer eerst te leren.

    Wat ik je kan aanraden is, om je te gaan verdiepen in technische analyse. Dan leer je om grip te krijgen op de bewegingen van de aandelen.

    Als je echt interesse hebt in aandelen moet je de tijd nemen om te leren, en voorlopig je geld in je zak houden.
    Als je geen echte interesse hebt, begin er dan niet aan. En ga zeker niet af, op wat anderen beweren! Alleen maar leren:)

    Tot je zelf kunt beslissen, en weet wat je doet.
10 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,79 +0,96%
EUR/USD 1,0702 +0,47%
FTSE 100 8.044,81 +0,26%
Germany40^ 18.161,70 +0,13%
Gold spot 2.322,81 -0,19%
NY-Nasdaq Composite 15.696,64 +1,59%

Stijgers

VIVORY...
+26,32%
BAM
+4,73%
PROSUS
+3,52%
ASMI
+3,14%
JUST E...
+3,10%

Dalers

RANDST...
-7,22%
Akzo N...
-6,93%
FASTNED
-4,65%
NSI
-3,89%
Arcelo...
-2,65%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links