Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Verastem, Inc. (VSTM)

162 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 9 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 trab33 8 maart 2019 16:58
    voor degenen die een risicoloze belegging willen en toch voor pharma kiezen is dit 1tje om u tegen te zeggen
    vstm heeft onlangs een goedgekeurd product dat uitstekend werkt en waar veel van te verwachten valt ,het aandeel is geshort van 10 naar 2.78 momenteel maar zal binnen het jaar zeker boven de 10 uitkomen
    volgende week komen de cijfers uit waaruit zal blijken dat de verkoop van het medicijn boven alle verwachtingen is
    waarom is dit volgens mij een koopje ?
    -goed gevulde pijplijn
    -goedgekeurd medicijn
    -ze hebben genoeg cash in huis om zelfstandig groot te worden
    -ze hebben momenteel een cash van 3.5 per aandeel (dus noteert flink onder de marketcap )
    -ze hebben een deal met cspc voor azie en yakult voor Japan waarbij ze nog 200 miljoen in de nabije toekomst op de rekening kunnen schrijven + een mooi percentage van de verkopen
    - er zit nog een deal voor Europa aan te komen

    zou zeggen verdiep er u eens en bedank mij later
  2. forum rang 7 trab33 12 maart 2019 14:34
    maar hier wel denk ik , aandeel is geshort van 10 naar 3 op onwetendheid ,denk bij deze jaarcijfers dat de cashburn dito verkoopcijfers zullen meevallen alsook de totale cash die ze hebben zal hoger lggen dan de marktwaarde wat je toch zelden ziet bij een pharmabedrijf met een goedgekeurd medicijn
    Voornaamste is het toekomstperspectief waar we hopelijk iets meer te weten zullen komen
  3. forum rang 7 trab33 12 maart 2019 21:31
    cijfers zijn comform verwachtingen , verkopen konden iets beter maar wetende dat ze de laatste maanden enorm veel verkopers in dienst hebben genomen zouden we volgend kwartaal pas de vruchten kunnen plukken
    cashburn is wel een flink stuk beter dan verwacht
    met de cash zit het heel goed en hebben ze de komende jaren geen problemen (met 3.33$ per aandeel noteert vstm nog onder de cash waarde )
    met nog 230 miljoen aan milestones payments in het verschiet zit vstm wel goed voor de toekomst
  4. forum rang 7 trab33 13 maart 2019 15:07
    eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik nog kon bijkopen aan 2.7 , toch gelukt
    heb er genoeg nu om op de plank te leggen
    wacht nog 2 kwartalen af en kijk dan wat ik ermee ga doen maar denk dat als de komende kwartalen de cashburn t.o.v. de inkomsten meevalt (dus geen noodzaak aan een emissie ) ik deze ga bijhouden tot bij een eventuele overname
  5. forum rang 7 trab33 13 maart 2019 20:57
    je zoekt je gelijk , ik heb deze toppic 2 dagen geleden gestart en toen stond de koers onder de 2,78 en raadde iedereen aan om dit eens beter onder de loep te nemen omdat er hier enorm veel potentieel is
    wat shorters met de koers doen kan niemand voorspellen ,feit is dat 85 % van de aandelen in vaste handen zijn en dat dit opgebouwd was van 50% naar 85 onder een dalende koers van 10 naar 3
    de koers noteert onder de cash positie terwijl het bedrijf een medicijn juist op de markt heeft waar enorm veel potentie in zit
    doe er je voordeel mee
    of niet
  6. forum rang 10 DeZwarteRidder 13 maart 2019 21:03
    quote:

    trab33 schreef op 13 maart 2019 20:57:

    je zoekt je gelijk , ik heb deze toppic 2 dagen geleden gestart en toen stond de koers onder de 2,78 en raadde iedereen aan om dit eens beter onder de loep te nemen omdat er hier enorm veel potentieel is
    wat shorters met de koers doen kan niemand voorspellen ,feit is dat 85 % van de aandelen in vaste handen zijn en dat dit opgebouwd was van 50% naar 85 onder een dalende koers van 10 naar 3
    de koers noteert onder de cash positie terwijl het bedrijf een medicijn juist op de markt heeft waar enorm veel potentie in zit
    doe er je voordeel mee
    of niet
    Bij de introductie van een geneesmiddel gaat het heel vaak alsnog fout.
  7. forum rang 7 trab33 20 maart 2019 09:56
    update , koers 3.41
    insiders hebben deze week 33.000 aandelen gekocht aan 3,21
    ze krijgen een buy rating van 11 ratings firms met een gemiddelde van 15 $
    i globe capital heeft een belang genomen van 4.2 miljoen aandelen ,institutionele beleggers hebben nu samen een belang boven de 80% van de aandelen ,lijkt wel of ze de volledige free float opkopen

162 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 9 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 865,36 +0,00%
EUR/USD 1,0641 -0,29%
FTSE 100 7.877,05 +0,37%
Germany40^ 17.751,90 -0,48%
Gold spot 2.379,20 +0,77%
NY-Nasdaq Composite 15.601,50 -0,52%

Stijgers

VIVORY...
+11,51%
JUST E...
+5,71%
Air Fr...
+4,18%
FASTNED
+3,00%
RANDST...
+2,65%

Dalers

Pharming
-9,63%
ASMI
-6,10%
Avantium
-6,01%
PostNL
-5,84%
TomTom
-3,31%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links