Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,881 19 apr 2024 17:35
  • +0,013 (+1,50%) Dagrange 0,869 - 0,889
  • 8.926.686 Gem. (3M) 6,9M

Radio Pharming !

43.705 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 2186 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 25 april 2018 21:29
    quote:

    Loisje schreef op 24 april 2018 22:51:

    Alles afgeluisterd wat gisteren geplaatst is ,zit heerlijke muziek bij, jammer dat ik niet weet hoe ik een YouTube item kan plaatsen. Haha, die Loes, maar ik wens jullie nog een fijne avond voor nu welterusten en gezond weer op, bedankt Ferry
    Heerlijk eerste nummer van Frank Boeijen ik luister straks verder, ik houd van allerlei muziek behalve heavy metal, ik was 10 september nog in Ziggo Dome bij een concert van Neil Diamond samen met mijn zoon, die man heeft nog een dijk van een stem, heel jammer dat hij door ziekte moest stoppen
  2. [verwijderd] 25 april 2018 21:41
    quote:

    Loisje schreef op 25 april 2018 21:29:

    [...]

    Heerlijk eerste nummer van Frank Boeijen ik luister straks verder, ik houd van allerlei muziek behalve heavy metal, ik was 10 september nog in Ziggo Dome bij een concert van Neil Diamond samen met mijn zoon, die man heeft nog een dijk van een stem, heel jammer dat hij door ziekte moest stoppen
    Heb jarenlang een persoonlijke top 100 gemaakt...Neil altijd op één....mijn lijflied!!
    Bedankt voor het luisteren!

    www.youtube.com/watch?v=EAtwg1BwKek
  3. [verwijderd] 25 april 2018 21:47
    Komt in 1971 uit het album Other Voices, het eerste album dat de groep uitbrengt na de dood van leadzanger Jim Morrison. De zang wordt vanaf dan overgenomen door Ray Manzarek (toetsenist) en Robby Krieger (gitarist).
    (bron wiki)

    Nummer werd in 1974 door Radio Veronica(toen nog zeezender) gebruikt in de campagne Veronica moet aan land.

    www.youtube.com/watch?v=XIWPG7Plr78
  4. [verwijderd] 25 april 2018 22:21
    quote:

    Ferry 1960 schreef op 25 april 2018 21:59:

    Net voor ik ga maffen komt er nog een verzoekje binnen vanuit het Binnenhof in Den Haag.. :-)

    www.youtube.com/watch?v=MdoyRkMLA0A
    Ik ga zo vrolijk slapen welterusten straks Ferry en Neil is fantastisch, mijn man hield van zijn muziek maar ook soul muziek uit the States, helaas maar 46 jaar geworden, daarom ging ik met mijn zoon want hij hoorde als kind Neil veel
  5. [verwijderd] 25 april 2018 22:42
    quote:

    Loisje schreef op 25 april 2018 22:21:

    [...]

    Ik ga zo vrolijk slapen welterusten straks Ferry en Neil is fantastisch, mijn man hield van zijn muziek maar ook soul muziek uit the States, helaas maar 46 jaar geworden, daarom ging ik met mijn zoon want hij hoorde als kind Neil veel
    Minder leuk om te lezen Loisje,maar leeftijd zegt niet alles,ken mensen die 80 zijn geworden die niet geleefd hebben, en mensen die maar 40 zijn geworden en intens geleefd hebben.Hoop dat je man tot de laatst genoemde categorie heeft behoord.
  6. [verwijderd] 25 april 2018 23:00
    quote:

    Ferry 1960 schreef op 25 april 2018 22:42:

    [...]
    Minder leuk om te lezen Loisje,maar leeftijd zegt niet alles,ken mensen die 80 zijn geworden die niet geleefd hebben, en mensen die maar 40 zijn geworden en intens geleefd hebben.Hoop dat je man tot de laatst genoemde categorie heeft behoord.
    Hij heeft van zijn 35ste tot zijn 46ste intens genoten van het leven en wij hebben veel van de wereld gezien. Ferry muziek is een grote emotie het raakt je hart en in feite kan ik alleen huilen als ik een goede plaat hoor, of ik nu auto rijd of whateverr er zijn mensen die dat gevoel niet hebben, die missen veel.
  7. [verwijderd] 26 april 2018 13:06
    Goedemiddag Ferry, ik ga nu op weg naar Haarlem naar mijn dochter en blijf daar slapen, dus dat wordt geen radio luisteren etc maar gezellig met m'n kind en partner eten en morgen Haarlem in misschien scoor ik nog n mooie LP, boven genoeg maar je weet t nooit.
    Maak er wat van en fijne dagen, vrijdagavond ben ik weer thuis. Groetjes Loes
  8. [verwijderd] 26 april 2018 19:29
    quote:

    Loisje schreef op 26 april 2018 13:06:

    Goedemiddag Ferry, ik ga nu op weg naar Haarlem naar mijn dochter en blijf daar slapen, dus dat wordt geen radio luisteren etc maar gezellig met m'n kind en partner eten en morgen Haarlem in misschien scoor ik nog n mooie LP, boven genoeg maar je weet t nooit.
    Maak er wat van en fijne dagen, vrijdagavond ben ik weer thuis. Groetjes Loes
    LP is weer helemaal in opkomst,succes met het snuffelen!(net zo leuk als het kopen zelf trouwens.) Wens je fijne dagen!
    Zelf ben ik meer een singleman :-) Heb er zo'n 5000,meest uit de 60 en 70 jaren.
43.705 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 2186 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links