Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,881 19 apr 2024 17:35
  • +0,013 (+1,50%) Dagrange 0,869 - 0,889
  • 8.926.686 Gem. (3M) 6,9M

Radio Pharming !

43.705 Posts
Pagina: «« 1 ... 1619 1620 1621 1622 1623 ... 2186 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Daan 008 17 juni 2021 22:05
    quote:

    loisje schreef op 17 juni 2021 18:27:

    Ik doe de tv aan, loop de tuin in om alle dorstige planten water te geven, heen en weer met de gieter ondertussen hoor ik wel dat Denemarken België begonnen is , loop naar binnen en zie dat de rood geklede voetballers een goal gemaakt hebben, laat ik.niu denken dat t de rode duivels waren, dus sorry Daan had even de pee erin totdat ik zag dat t Denemarken is, gelukkig voor die jongens .
    Enkele spelers tijdens de eerste helft die horen echt niet op het veld te staan.
    Ze lopen gewoon achter het gebeuren bij het verdedigen maar gaan ook niet eens vrij staan als de bal in de ploeg ligt om aanspeelbaar te worden, krijgen ze dan toch een bal aan hun voeten dan hebben ze geen overzicht om te weten waar de bal heen kan.
    De tweede helft met de nodige wissels dan zie je opeens wel het verschil en de kwaliteiten van bepaalde spelers boven water komen.

    Jeff Lynne's ELO
    Telephone Line

    youtu.be/XKElk9zTB04

  2. [verwijderd] 18 juni 2021 08:44
    quote:

    ariV schreef op 17 juni 2021 20:06:

    Dr sloot waarin ik zwem ligt dus aan het weiland, m’n vrouw wil er niet in zwemmen ivm het kroos. Toepasselijk liedje weer ff terug naar ccr

    Green river.
    m.youtube.com/watch?v=OAFrfw8kSj8
    Volgens mij is dit ook een quilty pleasure ari. ;-) Kijk es naar die dames en dan m.n. die blonde links vooraan. Op 't laatst komt ze er helemaal niet meer uit. Zó tenenkrommend dat het daardoor toch wel schattig is. En in die tijd kon dat allemaal gewoon.

    Hoe bevalt het bij de buren? Of mag je zelfs zoiets niet posten hier? Overigens kunnen ze toch niets ondernemen als je bij hen een andere nickname aanneemt?

    www.youtube.com/watch?v=PJwt2dxx9yg

    Joe Jackson "Steppin out"

    Bijna alle elpees van Joe Jackson in mijn bezit.

  3. [verwijderd] 18 juni 2021 10:38
    quote:

    Mar Paparazzi schreef op 18 juni 2021 08:44:

    [...]

    Volgens mij is dit ook een quilty pleasure ari. ;-) Kijk es naar die dames en dan m.n. die blonde links vooraan. Op 't laatst komt ze er helemaal niet meer uit. Zó tenenkrommend dat het daardoor toch wel schattig is. En in die tijd kon dat allemaal gewoon.

    Hoe bevalt het bij de buren? Of mag je zelfs zoiets niet posten hier? Overigens kunnen ze toch niets ondernemen als je bij hen een andere nickname aanneemt?

    www.youtube.com/watch?v=PJwt2dxx9yg

    Joe Jackson "Steppin out"

    Bijna alle elpees van Joe Jackson in mijn bezit.

    Hoi mar, inderdaad heb de cllip nog een keer bekeken is erg grappig.

    Bij de buren gaat t goed, wat rustiger dan hier. Moet nog ff m’n draai vinden, het is natuurlijk anders dan hier omdat er niet zoveel strijd is, is er ook minder om te verdedigen. Ook een draadje voor slap gelul en er is veel overzichtelijke info, welke ik rustig aan het doornemen ben. Zijn er nog een paar van hier deze week overgestapt zal geen namen noemen maar ook posters die veelvuldig op het maanddraadje waren.

    Heb uitdrukkelijk gevraagd of ik op dit draadje mag blijven posten en dat kan gewoon, net als andere draadjjes behoudens pharming. Daar was geen probleem mee dus dat kan ik gewoon blijven doen.

    Hier nog ff lekker nr. Voor in de ochtend, The black keys, gold om the ceiling.

    m.youtube.com/watch?v=6yCIDkFI7ew

43.705 Posts
Pagina: «« 1 ... 1619 1620 1621 1622 1623 ... 2186 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links