Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Kabinet Rutte III, vertrouwen in de toekomst ???

53.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 2318 2319 2320 2321 2322 ... 2686 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 9 josti5 29 juli 2021 11:34
    quote:

    rationeel schreef op 29 juli 2021 10:39:

    [...]

    Dat hopen wij maar, JOSTI:)

    Hoe is het met je vrouw?
    Dank voor je belangstelling (knap, dat je dat bijhoudt) - niet goed, helaas.
    Zij ondergaat via het AvL een experimentele behandeling; doet mee aan een wetenschappelijk onderzoek (CAIRO 6, ingeloot in chemotak + HIPEC).
    Als alles 'goed' gaat, is zij de komende 8 maanden 'onder de pannen'.
    Nogal wat bijwerkingen van die chemo.
    Weer geen Italië en Portugal, dus, na een jaar corona...
    Wij zijn nu extra blij, al bijna 18 jaar 'met pensioen' te zijn.
    Stel je voor: werken tot bijna je 67e, en dan op je 70e dit...

    Hierbij laat ik het maar weer, op dit openbare forum.
  2. forum rang 7 JP Samosa 29 juli 2021 11:35
    quote:

    rationeel schreef op 29 juli 2021 10:55:

    Dag Rene:)

    We leven in vreemde tijden.

    Ik heb gisteren gekeken naar de rechtbank zitting, waar de rechter zich mag uitspreken over de rechtmatigheid van het verwijderen van een filmpje van YOUTUBE.

    Het is op het ogenblik schering en inslag, dat CONTENT die niet bevalt verwijderd wordt, onder het mom van niet voldoen aan "regels".

    Je zou verwachten dat een dergelijk onderwerp, dat gaat over de vrijheid van meningsuiting, HET, zo bevochten onderwerp van ONZE democratie, op een veelomvattende manier, door ONZE slimste, KENNIS hebbende, vertegenwoordigers van de rechterlijke macht, zo doorwrocht als maar mogelijk is, tegelijkertijd op een zo begrijpelijke manier, zodat voor ALLE Nederlanders duidelijkheid bestaat, wat het VRIJE woord mogen spreken inhoudt.

    Waar zijn op deze belangrijke onderdelen van de door ONS gegeven macht, de PERSONEN, die hun verantwoordelijkheid WAAR kunnen maken?
    Je praat wss zoals je schrijft. Met kapitalen, hoofdletters. Om je preekwoorden te benadrukken.

    Geschorst maar NIX GELEERD
  3. [verwijderd] 29 juli 2021 12:07
    quote:

    rationeel schreef op 29 juli 2021 10:55:

    Dag Rene:)

    Ik heb gisteren gekeken naar de rechtbank zitting, waar de rechter zich mag uitspreken over de rechtmatigheid van het verwijderen van een filmpje van YOUTUBE.

    Maar als je dan als Blckbx/van Hage een advocaat inschakelt die alleen maar hakkelt en uhhhhht dan wordt het sowieso niks natuurlijk.

    Jeroen Pols is juridisch en retorisch onvergelijkbaar veel beter, hors categorie, hoewel dat niet uitmaakt voor de uitkomst. In zijn laatste KG-procedure van vorige week, besloten de rechters alvast uitspraak te zullen doen over 6 weken. Op zich wel te begrijpen dat men die tijd nodig heeft: naast een stuk plakwerk uit eerdere vonnissen, zijn formuleringen vereist die plausibel klinken, fraai ogen, maar verzanden in een brij die of niet logisch is of zó ongeloofwaardig dat degene die er kennis van neemt in een doolhof belandt of in een andere wereld eigenlijk en uiteindelijk in een staat van moedeloosheid geraakt en uit arren moede maar weer de straat op gaat om aan een demonstratietje deel te nemen. Die demonstraties worden de laatste maanden trouwens met rust gelaten, opeens geen noodbevelen meer nodig, ook niet van de kant van Jorritsma, maar ja, die is dan ook van de busbaan af (heeft geen tijd meer, en/of is op vakantie in Friesland). Ergens in het weekend verwacht ik trouwens weer een mega-demo in Berlijn, we zullen zien.

    Niet of nauwelijks besproken hier: de paniek na de besmettingenexplosie alhier en over de R-waarde naar bijna 3 en over de Delta(-plus) variant. Althans dat was begin deze maand. Eind deze maand al weinig meer aan de hand, zo snel gaat dat. Als een bange wezel als Gijp in dat flutprogramma dit allemaal al te gortig begint te vinden, dan moet dat te denken geven.

    Next!!! Misschien de strijd op scholen (als ze weer open gaan en gaan beginnen) tussen de gevaccineerden en de ongevaccineerden? Nog meer rondrijdende busjes in het najaar. De eerste aanzetten tot herhaalboosters? De herintrede van rhino- en influenzavirussen? De hoaxbronnen lijken onuitputtelijk en verbaas je maar nergens over, het valt immers altijd te proberen en naar is gebleken behoorlijk succesvol.....
  4. forum rang 7 ffff 29 juli 2021 12:52
    Rene,

    Weer echt genoten van je posting.

    John/ Josti,

    Sterkte voor jullie beiden. Op onze leeftijd kan het er iedere dag ineens totaal anders uitzien. Geniet maar zoveel mogelijk.

    Rationeel,
    Je postings worden beter gelezen als je niet iedere keer zo'n tsunami aan postings op een draad gooit. Houd het bij het onderwerp, laat een ander ook eens aan het woord komen en probeer eens te voorkomen om tientallen postings achter elkaar in een draad te smijten.
    Fred,
    Door Arie krijg ik hoogstwaarschijnlijk een acute hartstilstand, dus dat kan ik nooit een prachtkerel vinden. Nog wel eens naar Hunter Douglas gekeken, Fred?

    Peter
  5. forum rang 10 rationeel 29 juli 2021 14:00

    LOL! Minister Tamara van Ark (VVD) gaat er tussenuit vanwege “nekpijn”

    www.dagelijksestandaard.nl/2021/07/lo...

    Dit is wel heel bijzonder. Minister Tamara van Ark heeft aangekondigd dat ze er een tijdlang tussenuit gaat omdat ze zich niet helemaal goed voelt. Ze heeft namelijk al langere tijd last van… nekpijn. En daarom moet ze nu “rust” nemen. In wat voor tijden leven we dat ministers dit zo kunnen doen?

    Toen ik deze aankondiging las van minister Van Ark was ik ronduit geschokt. Niet over het vreselijke leed van de vrouw – dat valt alleszins mee – maar omdat ministers in 2021 het blijkbaar normaal vinden om eruit te stappen vanwege zo’n reden.

    Tamara van Ark
    @tamaravanark
    De afgelopen tijd heb ik veel last van nekproblemen gehad. Op doktersadvies neem ik nu zes weken verplicht rust. Collega's @hugodejonge en @PaulBlokhuis nemen mijn portefeuille tot die tijd waar. Ik hoop in september genoeg hersteld te zijn om weer aan het werk te kunnen.

    “De afgelopen tijd heb ik veel last van nekproblemen gehad. Op dokteradvies neem ik nu zes weken verplicht rust,” schrijft Van Ark op hilarische wijze, want een dokter kan zoiets natuurlijk helemaal niet letterlijk verplichten. “Collega’s Hugo de Jonge en Paul Blokhuis nemen mijn portefeuille tot die tijd waar,” gaat ze verder. Interessant. Want je zou denken dat De Jonge al genoeg te doen heeft. Maar blijkbaar heeft die nog tijd over.

    “Ik hoop in september genoeg hersteld te zijn om weer aan het werk te kunnen,” sluit ze haar aankondiging af.

    Ach gossie, in september al? Nou, dat is wel even heel fantastisch zeg. Maar een week of vier a zes eruit dus. Dat valt alleszins mee. En wees eerlijk, wie in een toppositie doet dat nou niet vanwege “nekklachten”?

    Het antwoord op die vraag is, natuurlijk: helemaal niemand. Ik heb zelf al jaren last van een hernia in de rug. Soms is de pijn er niet, dan is de pijn er wél weer. Maar ik ga gewoon door met schrijven, voor mijn kind zorgen, met verantwoordelijkheid nemen voor de zaken in mijn leven waarvoor ik verantwoordelijkheid moet nemen. En datzelfde geldt voor vele duizenden Nederlanders die rondlopen met chronische pijn.

    Zoals Erik de Vlieger ironisch opmerkt:

    Tweep des Vaderlands Kapitein de Vlieger #TdV
    @DevliegerErik
    Vanwege nekpijn heb ik al mijn bedrijven gesloten.

    Waarom de ironie? Omdat het als leidinggevende in een serieus belangrijke functie natuurlijk totaal geflipt is dat je eruit gaat vanwege nekklachten. Ja, ook als je echt behoorlijke pijn hebt.

    Aan de andere kant past dit wel weer heel goed bij het huidige kabinet. Ze zijn allemaal gewogen en te licht bevonden. Véél te licht.
  6. forum rang 10 rationeel 29 juli 2021 14:08
    Wat zal je genoegen nemen met 2 weken vakantie, als je met een beetje sjoemelen de hele zomer je eigen gangetje kunt gaan.

    Het huidige systeem met al zijn voordelen is niet aan een ieder toevertrouwd.

    En de VVD ers zijn geen voorbeeld meer? voor de arbeidsopvatting zoals die een maatschappelijk okee functionerend lid van deze partij betaamt.
  7. forum rang 10 rationeel 29 juli 2021 14:16
    quote:

    ffff schreef op 29 juli 2021 12:52:

    Rene,

    Weer echt genoten van je posting.

    John/ Josti,

    Sterkte voor jullie beiden. Op onze leeftijd kan het er iedere dag ineens totaal anders uitzien. Geniet maar zoveel mogelijk.

    Rationeel,
    Je postings worden beter gelezen als je niet iedere keer zo'n tsunami aan postings op een draad gooit. Houd het bij het onderwerp, laat een ander ook eens aan het woord komen en probeer eens te voorkomen om tientallen postings achter elkaar in een draad te smijten.
    Fred,
    Door Arie krijg ik hoogstwaarschijnlijk een acute hartstilstand, dus dat kan ik nooit een prachtkerel vinden. Nog wel eens naar Hunter Douglas gekeken, Fred?

    Peter
    Beperk je maar met wat jij doet met jouw mogelijkheden.

    Toch zou ik jou wel een goede raad willen geven.

    Als grote bewonderaar van ons aller RENE, zou je vanuit je grote verzameling pecunia, velen van ons, en zeker je zelf een genoegen doen door publicist Rene de opdracht te geven, tegen een samen te bedisselen deeltje ervan een echt boek te publiceren.

    Ik kijk daar alvast naar uit:)
  8. forum rang 7 rene l 29 juli 2021 14:35
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 29 juli 2021 12:21:

    [...]
    Dus jij gaat sportief doen iedere keer als je Arie ziet.....!!???

    Tja, er komen bij Fred blijkbaar sportieve ambities bovendrijven wanneer hij naar Arie kijkt.

    Ik snap het niet, ik heb niks met blote mannen met six-packs, ik drink ze liever op, maar dan wel die afgevuld zijn met bier.
    Zelf ben ik sinds Corona overigens 10% lichter geworden ben, het komt gewoon omdat ik geen feestjes meer heb en daarom maar veel op de fiets zit.
    Maar het valt eigenlijk helemaal niet op, ik heb ook nooit een echt goddelijk en atletisch lichaam gehad, het boeit mij ook niks, maar toch, af en toe vraagt er wel een bekende aan mij, er is toch niks met je aan de hand.

    Sommige mensen gaan naar de sportschool, maar volgens mij krijg je alleen maar spierpijn als je aan al die gewichten zit te trekken of te duwen.
    Ik zie ook mensen hardlopen met een smartphone om hun bovenarm waarmee ze alles in de gaten kunnen houden.
    Hardlopen vind ik ook maar niks, daar wordt je alleen maar moe van.
  9. forum rang 9 objectief 29 juli 2021 15:56
    quote:

    jowi schreef op 29 juli 2021 14:42:

    Ik herinner me nog een wens van ene heer Bolkestein (VVD) om allochtonen i.v.m. ghetto vorming meer te spreiden over het land.
    Ja, daarom is hij waarschijnlijk met stille trom op een zijspoor gezet bij de VVD.
    Zonder allochtonen was er geen Nederland meer.
  10. [verwijderd] 29 juli 2021 16:42
    "Het OM kwam zelf met zijn mededeling op Twitter na geruchten dat officier van justitie arrondissementsparket Midden-Nederland Nadine Franken de moeder zou zijn van een van de jongens uit Het Gooi die worden verdacht van de aanval op Carlo Heuvelman, die uiteindelijk aan zijn verwondingen bezweek"

    Alle media maken er melding van, de sociale media is er wild van, de foto van de officier mevrouw is erbij geplakt.
    Heb wel de indruk dat het volk hier kort op zit, het OM kan zich niet weer een andere uitglijder veroorloven, de vraag blijft nog steeds: kun je een "veroordeling naar eigen goeddunken" gewoon kopen?

    Als je het filmpje(Dumpert) en de fotos ziet krijg je wel de indruk dat het om strontvervelende corpsballen gaat, van die figuren die in een reservaat bivakeren(in dit geval Het Gooi) en daar hun eigen regels op na houden.

    Tot op heden lopen de vermeende daders nog steeds vrij rond, let wel! alles staat vast op film en video+kloppende NAWs, ik kan me niet herinneren dat dit ooit eerder voorkwam binnen ons landje, kom er maar in Victor Orban:)

    Later meer.
  11. forum rang 9 josti5 29 juli 2021 17:24
    Ik heb mij altijd al verbaasd over de zogenaamde 'ontgroeningen' in die kringen, die al tot menig exces en slachtoffer hebben geleid.
    11% van de studentes zei onlangs, verkracht te zijn.
    De zuipfeesten zijn algemeen bekend.
    De studentenhuizen zijn vaak te goor om aan te pakken, laat staan te bezoeken.

    En dat moet dan de 'creme de la creme van het volk' zijn...???

    Er is iets grondig mis met de verhoudingen...
53.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 2318 2319 2320 2321 2322 ... 2686 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,79 +0,96%
EUR/USD 1,0709 +0,53%
FTSE 100 8.044,81 +0,26%
Germany40^ 18.161,70 +0,13%
Gold spot 2.321,33 -0,03%
NY-Nasdaq Composite 15.696,64 +1,59%

Stijgers

VIVORY...
+26,32%
BAM
+4,73%
PROSUS
+3,52%
ASMI
+3,14%
JUST E...
+3,10%

Dalers

RANDST...
-7,22%
Akzo N...
-6,93%
FASTNED
-4,65%
NSI
-3,89%
Arcelo...
-2,65%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links