Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Kabinet Rutte III, vertrouwen in de toekomst ???

53.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 2209 2210 2211 2212 2213 ... 2686 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 hirshi 17 mei 2021 11:00
    quote:

    ffff schreef op 17 mei 2021 10:56:

    [...]

    Ik heb een bruin vermoeden dat vrindje Rationeel ook naar JA verhuisd is. Ja tegen JA en JAAAH tegen vaccinaties.... We komen d'r wel, als we maar geduld hebben.

    Peter
    Je vindje mag even niet meedoen, maar maak je geen zorgen hij komt wel weer terug.
  2. forum rang 9 josti5 17 mei 2021 11:10
    quote:

    ffff schreef op 17 mei 2021 10:56:

    [...]

    Ik heb een bruin vermoeden dat vrindje Rationeel ook naar JA verhuisd is. Ja tegen JA en JAAAH tegen vaccinaties.... We komen d'r wel, als we maar geduld hebben.

    Peter
    Ratio heeft dit weekeinde weer eens een schorsing aan zijn broek gekregen, Peter.
    En Ronald Engels een laatste waarschuwing...
  3. forum rang 7 rene l 17 mei 2021 13:11
    Het was een triest en brak weekend en ik voel mij ook ronduit laveloos.

    Rationeel is weer voor een weekje opgesloten in de bezemkast van IEX, een laatste waarschuwing rationeel, laat je niet meer in de val lokken, ik weet er namelijk alles van af.

    Zaterdagmiddag ben ik nog even per fiets naar het centrum van ons te grote dorp getrokken, het was daar ook een algehele bende.
    De man van de overdekte fietsenstalling zei het direct tegen mij, de mensen worden steeds gekker en agressiever, vandaag ben ik al een keer of vijf met de dood bedreigd door mondkappenweigeraars, regels zijn regels, en ik heb ze niet bedacht.
    Hij had inmiddels assistentie gekregen van een hulpagent.

    Het centrum leek wel een pretpark, drankhekken voor vele winkels, lange rijen met mensen die zich opgesteld hadden.
    En de wachttijd voor vele attracties liep volgens mij wel op tot richting een uur.
    Zelf ben ik de markt maar even opgegaan en heb wat rookworsten ingeslagen voor 50 cent per stuk.

    Vannacht werd ik ruw uit mij slaap gewekt rond een uur of 3, een knal of wat, even later de politiehelikopter, het leek wel Klein-Palestina.
    Er is weer de nodige onherstelbare schade aangericht en de buit is nul komma niks.
    Zo gaat het ook in het Midden-Oosten, alleen maar onderlinge haat, het gaat nergens meer over en het land raakt in puin.

    Met de zomer wil het nog niet vlotten, deze valt dit jaar waarschijnlijk in het water, net als de kabinetsformatie, ze gaan rollend over elkaar heen, maar gelukkig, over anderhalve maand begint de zomerrecessie en dan is er weer voor een paar maanden rust aan het front.

    Op de beurs wil het ook niet vlotten, wat wegtrekkers en de nodige oprispingen, het lijkt wel komkommertijd.

    Tja, ik heb vorige week dinsdag ook een uitnodiging gekregen om het spuitje te komen halen, er werd niet vermeld van wat ze in me willen spuiten.
    En gek genoeg, woensdag kreeg ik nog een uitnodiging, deze werd niet door de postbode bezorgd, de buurman kwam hem brengen, waarschijnlijk had de postbode moeite met het lezen van cijfers.
    In deze brief werd echter vermeld, u heeft een extra risico om ziek te worden van het coronavirus. Dit heet een medische indicatie.

    Ik weet van mijzelf dat ik een risico-geval ben, alleen, ik heb geen medische indicatie en ik snap het niet.

    Zelf ben ik er nog niet uit, ik heb altijd gezegd dat ik mij niet laat vaccineren en de redenen heb ik ook altijd genoemd.
    Maar het wordt wel een dilemma, ik wil straks wel mijn vrijheid terug en weer zonder mondkapje overal naar toe en ook de grens over.
    Het paspoort zal er waarschijnlijk wel doorgedrukt worden en wat moet je dan, geen bewegingsvrijheid meer.
    Zelf jonge kinderen gaan ze al vaccineren, en wordt corona straks gezien als een kinderziekte en krijgt elke geborene straks een soort van cocktail.

    Ik hoor het ook om mij heen, werkgevers gaan ook eisen stellen, geen spuit dan ben je niet meer welkom, en welke eisen stellen ze straks aan sollicitanten (m/v/t).

    Het blijft voor mij lastig, moet ik het nu wel of niet doen.
    Voor mijzelf heb ik een week bedenktijd ingebouwd en ga volgend weekend de beslissing nemen met wat ik ga doen.
    Uit vrije wil zal het niet gaan, ik zie het nog steeds als dwang, maar toch.

    Er gebeuren rare dingen op tv, mannen verkleden zich blijkbaar als vrouwen en het volk dat er naar kijkt vind het blijkbaar fantastisch, het wordt steeds gekker.
    Deze week ook het Eurofiele Song-Contest met aparte figuren, ons land wordt afgevaardigd door Jengel die de Broccoli-Song ten gehore brengt, zoiets kun je toch niet serieus nemen.

    Here are the votes from Israel, the Netherlands, no points.

    www.youtube.com/watch?v=-b3XTj5G_SA

  4. forum rang 7 jowi 17 mei 2021 13:48
    Idd René
    En dan zijn er nog luitjes die niet inzien dat we inmiddels een bananenrepubliek zijn geworden.
    Als ik de Telegraaf lees dan schrik ik me een hoedje van het aantal steek- en schietincidenten.
    Er lopen zelfs gastjes van 20 jaar met automatische wapens in dit kikkerlandje rond.

    Ik dacht dat wapenbezit strafbaar is.

    Maar ja wat wil je met die open grenzen en het toezicht toevertrouwen aan corrupte EU lidstaten.
  5. forum rang 6 izdp 17 mei 2021 14:30
    quote:

    rene l schreef op 17 mei 2021 13:11:

    Het was een triest en brak weekend en ik voel mij ook ronduit laveloos.

    Rationeel is weer voor een weekje opgesloten in de bezemkast van IEX, een laatste waarschuwing rationeel, laat je niet meer in de val lokken, ik weet er namelijk alles van af.

    Zaterdagmiddag ben ik nog even per fiets naar het centrum van ons te grote dorp getrokken, het was daar ook een algehele bende.
    De man van de overdekte fietsenstalling zei het direct tegen mij, de mensen worden steeds gekker en agressiever, vandaag ben ik al een keer of vijf met de dood bedreigd door mondkappenweigeraars, regels zijn regels, en ik heb ze niet bedacht.
    Hij had inmiddels assistentie gekregen van een hulpagent.

    Het centrum leek wel een pretpark, drankhekken voor vele winkels, lange rijen met mensen die zich opgesteld hadden.
    En de wachttijd voor vele attracties liep volgens mij wel op tot richting een uur.
    Zelf ben ik de markt maar even opgegaan en heb wat rookworsten ingeslagen voor 50 cent per stuk.

    Vannacht werd ik ruw uit mij slaap gewekt rond een uur of 3, een knal of wat, even later de politiehelikopter, het leek wel Klein-Palestina.
    Er is weer de nodige onherstelbare schade aangericht en de buit is nul komma niks.
    Zo gaat het ook in het Midden-Oosten, alleen maar onderlinge haat, het gaat nergens meer over en het land raakt in puin.

    Met de zomer wil het nog niet vlotten, deze valt dit jaar waarschijnlijk in het water, net als de kabinetsformatie, ze gaan rollend over elkaar heen, maar gelukkig, over anderhalve maand begint de zomerrecessie en dan is er weer voor een paar maanden rust aan het front.

    Op de beurs wil het ook niet vlotten, wat wegtrekkers en de nodige oprispingen, het lijkt wel komkommertijd.

    Tja, ik heb vorige week dinsdag ook een uitnodiging gekregen om het spuitje te komen halen, er werd niet vermeld van wat ze in me willen spuiten.
    En gek genoeg, woensdag kreeg ik nog een uitnodiging, deze werd niet door de postbode bezorgd, de buurman kwam hem brengen, waarschijnlijk had de postbode moeite met het lezen van cijfers.
    In deze brief werd echter vermeld, u heeft een extra risico om ziek te worden van het coronavirus. Dit heet een medische indicatie.

    Ik weet van mijzelf dat ik een risico-geval ben, alleen, ik heb geen medische indicatie en ik snap het niet.

    Zelf ben ik er nog niet uit, ik heb altijd gezegd dat ik mij niet laat vaccineren en de redenen heb ik ook altijd genoemd.
    Maar het wordt wel een dilemma, ik wil straks wel mijn vrijheid terug en weer zonder mondkapje overal naar toe en ook de grens over.
    Het paspoort zal er waarschijnlijk wel doorgedrukt worden en wat moet je dan, geen bewegingsvrijheid meer.
    Zelf jonge kinderen gaan ze al vaccineren, en wordt corona straks gezien als een kinderziekte en krijgt elke geborene straks een soort van cocktail.

    Ik hoor het ook om mij heen, werkgevers gaan ook eisen stellen, geen spuit dan ben je niet meer welkom, en welke eisen stellen ze straks aan sollicitanten (m/v/t).

    Het blijft voor mij lastig, moet ik het nu wel of niet doen.
    Voor mijzelf heb ik een week bedenktijd ingebouwd en ga volgend weekend de beslissing nemen met wat ik ga doen.
    Uit vrije wil zal het niet gaan, ik zie het nog steeds als dwang, maar toch.

    Er gebeuren rare dingen op tv, mannen verkleden zich blijkbaar als vrouwen en het volk dat er naar kijkt vind het blijkbaar fantastisch, het wordt steeds gekker.
    Deze week ook het Eurofiele Song-Contest met aparte figuren, ons land wordt afgevaardigd door Jengel die de Broccoli-Song ten gehore brengt, zoiets kun je toch niet serieus nemen.

    Here are the votes from Israel, the Netherlands, no points.

    www.youtube.com/watch?v=-b3XTj5G_SA

    Rene, de huisarts heeft jou dus aangemeld als medisch risico lopend.
  6. forum rang 7 ffff 17 mei 2021 15:44
    Rene,
    Iedere keer weer genieten van die prachtige verhalen die je schrijft. Wat worden wij verwend met al beschouwingen over het natte kikkerlandje, dat ik toch maar goedendag zei, om dagelijks ruim meer dan 4000 Euro op zak te houden. Blij te lezen dat er toch meer mensen dezelfde gevoelens krijgen als ze naar het Eurosongfestival kijken. Ik ben expert, want ik keek al naar Greet Kaufeld, met " Een beetje" en naar Corry Brokken en lenny Kuhr: Niet omdat het mij zo interesseerde, maar mijn moeder kon er zo eindeloos van genieten....... Toen duurde dat één avond en ach, als Ma zo geniet... kijken we mee met bakje Nibbit en glaasje prik erbij. Maar nu....Een heeeeel week die aanstellerij....

    Het mysterie van het medisch risico geeft izdp al juist aan: je huisdokter heeft je " aangegeven". Dat zijn in Nederland dus net als bankiers ook al mensen die ALLES in de gaten houden en zo gauw er een transactie fors is, of een patiënt echt een vaccinatie moet krijgen....wordt de Overheid verwittigd...

    Overigens Rene, je weet dat ik heel erg voor vaccinaties ben en het verbaast jou dus niets als ik je een flinke por in de rug wil geven om je beslist te laten vaccineren. En overweeg over een half jaartje ook maar een pneumococcen vaccin en als je dochter zwanger is een herhalingsvaccin voor kinkhoest. Luister nou maar naar die oude dokter daar in Luxemburg die het zo goed met jou meent. En uiteraard met jouw kleinkind dat zich dan aandient.....

    Zojuist afspraak gemaakt met de inquisitie van de grootbanken. Het zal mij benieuwen hoe zij zich opstellen en hoe ik mij ga opstellen. Ik houd je op de hoogte, Rene.

    Peter
  7. forum rang 9 objectief 17 mei 2021 15:57
    quote:

    rene l schreef op 17 mei 2021 13:11:

    Er gebeuren rare dingen op tv, mannen verkleden zich blijkbaar als vrouwen en het volk dat er naar kijkt vind het blijkbaar fantastisch, het wordt steeds gekker.
    Deze week ook het Eurofiele Song-Contest met aparte figuren, ons land wordt afgevaardigd door Jengel die de Broccoli-Song ten gehore brengt, zoiets kun je toch niet serieus nemen.

    Zou je ook eens moeten doen, dat viel er tenminste iets voor jou te lachen. Hoe depri kan iemand zijn.
  8. forum rang 8 het zwaard 17 mei 2021 16:46
    Voor Ronald Engels : Den Engel en andere Antwerpse horecazaken outen zich als #zaakzonderhaat
    Antwerpen - Op de gevel van café Den Engel aan de Grote Markt in Antwerpen prijkt nu een sticker van een viooltje. Dit plantje is het symbool tegen homo- en transfobie. Horecazaakvoerders geven zo aan dat ze haat tegen lgbtq+ niet tolereren. Het startschot van dit project voor de horeca werd maandag gegeven op de internationale dag tegen homo- en transfobie (IDAHOT).
  9. forum rang 9 josti5 17 mei 2021 17:16
    quote:

    het zwaard schreef op 17 mei 2021 15:59:

    Josti5: Ratio heeft dit weekeinde weer eens een schorsing aan zijn broek gekregen, Peter.
    En Ronald Engels een laatste waarschuwing...

    Zeg nu zelf, de Moderator weet zijn mannetjes wel uit te kiezen. Puik werk, nog van dat als het even kan.
    Jazeker, de moderator weet zijn mannetjes inderdáád uit te kiezen, en daar was ik al langer achter:

    PCRS, atitlan, France, Rationeel, ffff, rene, hirshi, josti5... en ik meen zelfs BDB.

    En daarmee is de rij nog niet compleet.

    De overeenkomsten zijn makkelijker te vinden, dan de verschillen!
  10. forum rang 6 Plein777 17 mei 2021 17:32
    quote:

    ffff schreef op 17 mei 2021 10:56:

    [...]

    Ik heb een bruin vermoeden dat vrindje Rationeel ook naar JA verhuisd is. Ja tegen JA en JAAAH tegen vaccinaties.... We komen d'r wel, als we maar geduld hebben.

    Peter
    Het is nu wachten dat bij de klaplopers partij JA21 er mensen ook gaan opstappen :-)
  11. forum rang 6 Plein777 17 mei 2021 18:36
    quote:

    josti5 schreef op 17 mei 2021 17:16:

    [...]

    Jazeker, de moderator weet zijn mannetjes inderdáád uit te kiezen, en daar was ik al langer achter:

    PCRS, atitlan, France, Rationeel, ffff, rene, hirshi, josti5... en ik meen zelfs BDB.

    En daarmee is de rij nog niet compleet.

    De overeenkomsten zijn makkelijker te vinden, dan de verschillen!
    Wat loop je weer te zeuren zeg, zoek een ander medium om al je onzin te posten ipv een beleggers site te verpesten met je bagger die je van teletekst haalt.
    Wie denk je dat daar op zit te wachten ?
  12. forum rang 6 izdp 17 mei 2021 20:30
    quote:

    josti5 schreef op 17 mei 2021 17:16:

    [...]

    Jazeker, de moderator weet zijn mannetjes inderdáád uit te kiezen, en daar was ik al langer achter:

    PCRS, atitlan, France, Rationeel, ffff, rene, hirshi, josti5... en ik meen zelfs BDB.

    En daarmee is de rij nog niet compleet.

    De overeenkomsten zijn makkelijker te vinden, dan de verschillen!
    Goh, je trekt alweer de slachtofferkaart als pestkopje pur sang.
    Je selectie van getroffenen moeten je blijkbaar steunen als geestverwanten.
    Heb ik al bij voorbaat medelijden met ze.

    Want je vergeet maar al te graag de jouw niet welgevallige mensen te benoemen die hetzelfde overkwam.
    Bijvoorbeeld: Ben, ONN, Drama, mijzelf en zonder twijfel nog veel meer.
    Dus hou op met je kinderachtige gezeur over de moderatie.
  13. forum rang 6 Plein777 17 mei 2021 20:49
    Popster op Urk

    Youp

    Is die Haga nog bij elkaar? Of is zijn kompaan Smolders inmiddels ook al voor zichzelf begonnen? En had Thierry nou wel of geen corona? En was collega-Kamerlid Jan Paternotte nou boos op Thierry omdat hij in de wandelgangen een amicaal schouderklopje van de besmette rechtse roerganger ontving of is hij sowieso niet gediend van fysiek contact met iemand uit die hoek? Is het een idee om, als alle maatregelen rond de coronapandemie niet meer nodig zijn, vast te houden aan de gewoonte om een bode de microfoon met een nat lapje te laten ontsmetten?

    In elk geval na een interruptie van Freek Jansen. En bij de heer Rutte als hij weer eens liegt dat hij niet liegt. Over geheugenverlies gesproken: heeft de politieke paljas Theo Hiddema al gereageerd op de repeterende partijbreuk? Of laat hij het kleuterklasgedoe deze keer aan zich voorbijgaan? Als we het toch over bejaarden hebben: is mevrouw Den Haan nog bij elkaar? Of is die lieverd ook al onderverdeeld in een Lijst Liane en een Hok Den Haan?

    Al deze vragen denderden door mijn hoofd toen ik op Hemelvaartochtend in het zonnetje naar de ijdeltuitenpodcast van Thierry en zijn vriend Arie Boomsma zat te luisteren. Een vriendin tipte mij. Volgens haar was het satire van de bovenste plank. En ze had gelijk. Hoogtepunt in dit uurtje topamusement is de bekentenis van Thierry dat hij tijdens zijn verkiezingstournee als een popster ontvangen werd op Urk.

    Die laatste regel heb ik drie keer teruggespoeld. Als een popster op Urk. Daar achteraan vertelt hij dat een van zijn beveiligers voor Mick Jagger heeft gewerkt, maar dat deze ervaren man dit soort taferelen nog nooit had meegemaakt. De grond op het diepgelovige schiereiland trilt nog na. Alsof Jezus terugkeerde op aarde. Een soort omgekeerde hemelvaart. Arie luisterde vol ontzag naar zijn vriend en ik voelde als buitenstaander het kippenvel op Arie zijn tattoos.

    Omdat de podcast al lang geleden is opgenomen komt de smaakvolle vrijheidsposter die Thierry voor 4 mei via het internet verspreid heeft niet ter sprake. Of het moet op het eind van het podcastuurtje zijn geweest. Toen was ik namelijk alweer met iets anders bezig. Waarmee? Of Frank de Boer Wappie Weghorst meeneemt naar het EK en of je die na een doelpunt mag knuffelen?

    Ondertussen verheug ik me op maandagavond. Dan wordt het interview van Matthijs met de vijftigjarige Máxima uitgezonden. Ik kijk daar naar uit. Ten eerste omdat ik Máxima een interessante golddigger vind en vooral omdat ik hoop dat Van Nieuwkerk mocht vragen wat ’ie vragen wilde. Domweg omdat het 2021 is en niet meer 1955. Transparantie! Of zal er toch weer een bibberbange angsthaas van de RVD allerlei zaken hebben afgekeurd?

    In Noord-Korea zijn ze minder streng als je daar iets aan Kim Jong-un wil vragen. Hier moet iedereen middeleeuws buigen voor deze koninklijke Duitsers. Waarom eigenlijk? Zijn ze zelf ook niet toe aan iets meer humor, avontuur en oergezonde vrijpostigheid?

    Op welke vragen ik vurig hoop? Of haar oudste dochter Amalia over haar 1,6 miljoen zakgeld per jaar strafrente moet betalen aan de bank of dat dat voor haar niet geldt? Of laat zij zich adviseren door haar achteroom Bernhard en gaat ze met de zuurverdiende centen huisjes melken?

    Andere vraag: wast Máxima als trouwe echtgenote de jachtkledij van haar man als hij thuiskomt van een gezond middagje zwijntjes schieten op ons Kroondomein? Of doet Willy dat als een echte geëmancipeerde huisman 2.0 zelf? En hoe krijg je dat bloed van die arme beestjes het beste uit zijn kleren? Ariel Pods of gewoon ouderwets Witte Reus op zestig graden?

    Ik vind dat leuke vragen en ik vrees dat het voor Max ook weer eens wat anders is. Beetje leven in die brave ballenbak. Misschien heeft ze voor ons ook nog wat culinaire zuigzwijntjesrecepten? Iets met oranjebitter ofzo. Dan laten we de vragen over die rare herfstvakantie en die ordinaire speedboot deze keer schieten. Ik heb er zin in.
  14. forum rang 6 asti 17 mei 2021 20:59
    quote:

    izdp schreef op 17 mei 2021 20:30:

    [...]

    Goh, je trekt alweer de slachtofferkaart als pestkopje pur sang.
    Je selectie van getroffenen moeten je blijkbaar steunen als geestverwanten.
    Heb ik al bij voorbaat medelijden met ze.

    Want je vergeet maar al te graag de jouw niet welgevallige mensen te benoemen die hetzelfde overkwam.
    Bijvoorbeeld: Ben, ONN, Drama, mijzelf en zonder twijfel nog veel meer.
    Dus hou op met je kinderachtige gezeur over de moderatie.

    Ook ik, werd vroeger weleens geschorst. Maar ik ben op een gegeven moment gerehabiliteerd.

    Veelpleger rationeel, in sommige opzichten een soort mentor voor mij, kan wat dat betreft wel iets van asti leren.
  15. forum rang 9 josti5 17 mei 2021 23:04
    quote:

    izdp schreef op 17 mei 2021 20:30:

    [...]

    (...)

    Bijvoorbeeld: Ben, ONN, Drama, mijzelf en zonder twijfel nog veel meer.

    (...)

    Je leest weer eens half.
    Ik reageerde op een post van het zwaard.
    En zeur dus nergens over.
    En ja: voel mij uitstekend thuis in 'mijn rijtje', moet er niet aan denken, in jouw rijtje plaats te moeten nemen...
53.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 2209 2210 2211 2212 2213 ... 2686 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0654 +0,10%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.724,70 -0,63%
Gold spot 2.399,38 +0,84%
NY-Nasdaq Composite 15.601,50 -0,52%

Stijgers

WDP
+3,12%
Kendrion
+2,92%
EBUSCO...
+2,67%
Vopak
+2,61%
NX FIL...
+2,17%

Dalers

JUST E...
-5,11%
TomTom
-4,68%
Fugro
-4,30%
ASMI
-4,00%
BESI
-3,64%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links