Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Kabinet Rutte III, vertrouwen in de toekomst ???

53.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 1711 1712 1713 1714 1715 ... 2686 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 29 november 2020 03:50
    quote:

    gokker schreef op 29 november 2020 01:17:

    [...]
    Ik citeer je zelf. Hij liet je links liggen en nam een (of meer) junkies uit Amsterdam. In goede instituten houdt men niet van inteelt en de GU had minstens zo goede mensen als Utrecht. Toen nam je maar een thema met, wat was het, waterstromen en dijken?
    Bij mij liep het omgekeerd. Ik wilde naar Delft en bleef toch maar liever in Amsterdam omdat er aan de TH geen vrouwen rondliepen.

    Dat jij niemand moest aannemen is logisch. Je zocht een promotieplaats (maar moest sowieso eerst dienen, wat je graag deed) en kreeg die niet bij Veltman. De gewoonste zaak van de wereld.

    Iemand die zoveel opschept loopt het risico daarop aangesproken te worden. Geen probleem hoor. Beter een sublieme dijkwachter dan een mislukte theoretische fysicus.
    Geen idee waar je over raaskalt. Over junkies uit A'dam had ik het alleen ivm met geld verdienen voor mijn studie, zij beconcurreerden mij bij het inpakken van atlassen bij Time-Warner in De Meern.

    Ja, veel later koos ik voor 'dijkbewaking'. Relevantere en meer echte fysica dan de theoretische poeha waar vele fysici zich heden ten dage mee bezig houden.
    Remember: ook Lorentz hielp mee met de berekeningen voor de Afsluitdijk.

    En ik heb echt de cviviele ingenieurswereld all over the globe het begrip trage massa bij gebracht. Ook Einstein's zoon (Hans-Albert), hoewel zeer beroemd in de USA, had er nooit aan gedacht.

    Inderdaad liep ik in eerste instantie een promotieplaats mis door de dienstplicht. Maar degeen die dat betreurde was niet Veltman maar de plasmafysicus prof. Braams in Jutphaas. Het instituut waar ze de interactie van vele deeltjes bij elkaar onderzochten. Waar toen mijn held (toen Jan Terlouw) rondliep.

    Ik had er eerder de tweetakkige IV karakteristiek van een ontladingsbuis opgelost. Met de formules van Alfvén, jawel, nu weer zeer populair. Zo komt alles weer een keer terug.

    Ook jouw werk, over enige eeuwen. Sorry mate.

  2. [verwijderd] 29 november 2020 14:23
    @Bdb: kennelijk in een fase van "ik gooi het er allemaal uit"? Geen bezwaar hier, de signatuur is in ieder geval hartstikke duidelijk.

    Bij de personen die jij daar noemde krijg ik ook de negatieve kriebels en jeuk e.d. Roept wel de vraag op: zijn er de afgelopen decennia in binnen- of buitenland ook politici(-bestuurders) geweest voor wie jij wel (grote) waardering had en op grond waarvan?
  3. [verwijderd] 29 november 2020 14:28
    Tja, Arib. Gaat weer voor het voorzitterschap. Duidelijk is wel dat het gezanik over dames aan de top wel eens een keer voorbij mag zijn. Burgemeester van Utrecht. Burgemeester van Amsterdam. Voorzitter Tweede Kamer. Een echte kwaliteitsimpuls ontbreekt volgens mij nog, maar misschien komt dat doordat "dit soort vrouwen" qua manier van besturen en de inhoud daarvan niet afwijken van hun mannelijke voorgangers.
  4. [verwijderd] 29 november 2020 14:35
    Of iemand financieel nog iets kan doen voor de nabestaanden Maradona? "Stierf namelijk als arm man". (kop Telegraaf)

    "Anderzijds laat Maradona een schat aan eigendommen na. Italiaanse en Argentijnse media reppen over juwelen, stukken land, diverse gebouwen in Buenos Aires, zes luxe auto’s (waaronder een BMW, Audi en Rolls Royce), project in Cuba en Italië, een voetbalschool in China en imagorechten. Bij elkaar zouden die ruim 165 miljoen euro waard zijn."
  5. forum rang 7 JP Samosa 29 november 2020 15:48
    quote:

    Opus135 schreef op 29 november 2020 14:28:

    Tja, Arib. Gaat weer voor het voorzitterschap. Duidelijk is wel dat het gezanik over dames aan de top wel eens een keer voorbij mag zijn. Burgemeester van Utrecht. Burgemeester van Amsterdam. Voorzitter Tweede Kamer. Een echte kwaliteitsimpuls ontbreekt volgens mij nog, maar misschien komt dat doordat "dit soort vrouwen" qua manier van besturen en de inhoud daarvan niet afwijken van hun mannelijke voorgangers.
    Laat Bos het maar n keer doen. Die is beter te verstaan en heeft meer humor.
    ( weet niet of Arib als kamerlid dan nog interressant is voor Bdb.....)
  6. forum rang 4 Beursgoeroe 29 november 2020 16:29
    quote:

    Opus135 schreef op 29 november 2020 14:28:

    Tja, Arib. Gaat weer voor het voorzitterschap. Duidelijk is wel dat het gezanik over dames aan de top wel eens een keer voorbij mag zijn. Burgemeester van Utrecht. Burgemeester van Amsterdam. Voorzitter Tweede Kamer. Een echte kwaliteitsimpuls ontbreekt volgens mij nog, maar misschien komt dat doordat "dit soort vrouwen" qua manier van besturen en de inhoud daarvan niet afwijken van hun mannelijke voorgangers.
    klopt dat gezeik over dat er niet genoeg vrouwen aan de top zijn.......... wat een gelul , kwaliteit komt altijd boven drijven als je wilt, zowel voor en man als vrouw, ............. maar niet parttime voor een topfunctie, geldt voor beiden .............. de meeste vrouwen willen gewoon lekker parttime werken, is niks mis mee ...........en mannen gaan ook steeds meer parttime werken, geef ze eens ongelijk, maar die vervelende drammerige potten in de regering die dat willen afdwingen, die sporen echt niet ......die hebben zelf een probleem, en ze zien er ook nog eens heel klef uit ......... dat is hun grootste frustratie .......
  7. forum rang 6 izdp 30 november 2020 00:53
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 28 november 2020 11:39:

    [...]Kuis je taal toch eens mens.
    Je bent een tijdje weg geweest (iets medisch?), kwam eerst rustig terug maar nu wordt de bekende kijftoon weer zichtbaar.

    Zoals je verdomde goed weet zijn we het over sommige dingen best eens, maar je hatelijke en zelden inhoudelijke manier van discussiëren werkt nogal destructief.

    Mijn dank voor het plaatsen.
    Dit is de toon die iemand verdient als die over de hoofden van een zwakke groep jonge vrouwen zijn praatje over verspilling weer afdraait, zonder zich ook maar 1 moment te verdiepen in de problematiek en het onderzoek wat eraan vooraf ging.
    Toonbeeld van misbruik en het gebrek aan werkelijke beschaving.
    En dat is huisarts geweest. Te treurig voor woorden.

    Dus BDB nogmaals bedankt, maar ik vraag me nu wel af, wat jouw werkelijke beschaving is?
    Jij bent vele malen grover met je taal. Vaak op de persoon gericht in plaats van op het onderhavige onderwerp.
    Zoals nu ook weer : klagen over taalgebruik en voorbijgaan aan het onderwerp.

  8. forum rang 4 Willempie3 30 november 2020 08:19
    Ik ben benieuwd wat het kabinet Rutte 4 volgend jaar gaat bedenken om de lasten nog verder te verhogen voor de burgers. Men zal vermoedelijk toch proberen de begroting weer in evenwicht te brengen. Waarschijnlijk wil men de staatsschuld ook weer onder 60 procent gaan brengen. Echt leuk.... Wij weer bezuinigen om bij elke volgende crisis Zuid-europa weer te kunnen redden.
    En maar blijven stemmen op Rutte. Groundhog day......... Ik ga weer voor Geert.
  9. forum rang 7 JP Samosa 30 november 2020 09:31
    quote:

    het zwaard schreef op 29 november 2020 17:44:

    ALs de bevolking dan wel genoeg GV heeft, hoeveel stemmen zal Baudet dan nog krijgen? Wedden dat het er minder zullen zijn dan D66 .
    Laten we hopen dat forum en D66 evenveelzetels krijgen.

    Ik schat in, Fvd : 1 a 2 zetels ,indien Baudet lijsttrekker is.
    Of Fvd zonder Baudet: 0 zetels
  10. forum rang 7 hirshi 30 november 2020 09:43
    Politieke partij Denk wil een miljard (!) euro uittrekken voor de bestrijding van discriminatie. De partij stelt in zijn verkiezingsprogramma 'Denk anders' dat daarmee definitief moet worden
    afgerekend.

    Zo moet er een racismeregister komen en mensen die daarin staan, mogen niet meer
    bij de overheid werken. Verder wil Denk een minister van Inclusiviteit en een verbod op Zwarte Piet in de openbare ruimte.

    Bron: teletext
  11. forum rang 7 rene l 30 november 2020 10:37
    Na het Kwartje van Kok, de Melkert banen en de Duizend Euro van Rutte hebben ze nu de Prins Benard-Belasting in het leven geroepen.
    Echt iets om volgens mij trots op te zijn.

    Tja, het gaat knellen bij de regering, halen waar je nog wat halen kunt om alle Europese gaten te dichten.
    De verdeling van de Coronabonds schijnt niet zo soepel te verlopen als verwacht.
    Landen willen wel de lusten maar niet de gemakken.
    Wanneer pleurt de algehele bende uit elkaar en krijgen we ons voorgeschoten geld terug.

    Gek genoeg lees je er niets meer over, maar de Grieken schijnen volledig op zwart zaad te zitten.
    Wie gaat het eerste zetje geven, het zal mij niet verbazen als de Italianen als eerste zeggen, pleur op met de Euro, we gaan terug naar de oude en vertrouwde Lires.

    Verder gaat het ook uitermate fantastisch in ons land.
    Afgelopen weekend heb ik weer een paard gezien, meerdere zelfs, het waren dit keer politiepaarden die zaterdagmiddag in het centrum waren en voor veel uitstoot zorgden.

    Ik merkte het duidelijk, het was stervens druk, de mensen zijn er door heen en hebben het helemaal gehad.
    Velen lappen alle regels aan hun laars en beginnen trekjes van agressiviteit te vertonen.
    En de Nederlandse taal wordt steeds verder teruggedrongen.

    En dan te bedenken, juist deze periode van het jaar moet het een ongedwongen feest zijn in de winkelstraten.
    Helaas is alles kapot gemaakt, geen Sinterklaas meer, geen Zwarte Pieten meer, alles, werkelijk alles hebben ze kapot gemaakt.

    En Geert S. zei het gistermorgen ook nog tegen de dochter van Harry, we gaan een mooie beursmaand tegemoet met koersen die door het dak gaan.
    Het zou inderdaad mooi zijn als de beurs dit jaar nog gaat pieken.

    Ik denk er het mijne van, en de mensen die de hoofschuldige zijn aan discriminatie die steeds verder begint op te laaien willen gek genoeg miljarden voor de bestrijding.
    Het is de omgekeerde wereld en over een paar generaties dragen alle vrouwen verplicht een hoofddoek en hebben ze maar één recht, het aanrecht.

    Raar land dat Nederland, wanneer komen de mensen tot bezinning en wordt alles weer normaal.
53.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 1711 1712 1713 1714 1715 ... 2686 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,20 +0,89%
EUR/USD 1,0666 +0,13%
FTSE 100 8.046,20 +0,28%
Germany40^ 17.959,50 +0,55%
Gold spot 2.302,52 -1,06%
NY-Nasdaq Composite 15.451,31 +1,11%

Stijgers

VIVORY...
+40,00%
ALLFUN...
+4,43%
PROSUS
+4,02%
Accsys
+3,26%
Pharming
+2,33%

Dalers

RANDST...
-5,57%
Akzo N...
-5,20%
NSI
-3,67%
Fugro
-1,37%
AMG Cr...
-1,28%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links