Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Kabinet Rutte III, vertrouwen in de toekomst ???

53.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 1589 1590 1591 1592 1593 ... 2686 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 rene l 29 september 2020 11:27
    Tja, ik zie het hier ook op het forum, de uitwerkingen van Rutte druppelen stuk voor stuk binnen en de nodige posters leggen mij het vuur aan de schenen.
    De combinatie van onzekerheid, angst, dalende beurskoersen is niet goed voor het gemoed van de mensheid.

    Zelf word ik afgeschilderd als een notoire leugenaar, ik ben slechts een dorpeling die nog nooit in de grote stad geweest is, ik ben een wandelende economische ramp, ik toon geen begrip voor anderen, en snap bepaalde dingen blijkbaar niet.
    Met dat laatste ben ik het overigens wel eens, maar ik vraag mij af of andere mensen het wel snappen, en daar heb ik juist mijn bedenkingen over.

    Ik word uitgedaagd, bepaalde posters proberen mij in verwarring te brengen, ze hopen dat ik door boosheid door het lint ga en mij verlaag tot opmerkingen gericht op de persoon, met als ultieme doel de verlangende hoop dat ik weer een langdurige ban krijg en dat ze van mij verlost zijn.

    Ja, zo gaat het momenteel in Nederland, het recht van meningsuiting wordt de kop ingedrukt, en om in de taal van Rutte te spreken, pleur op man, en hou je bek.

    Zelf laat ik mij door niemand de mond snoeren, ik zeg wat ik denk en zie, en ja, de Marokkaantjes in hun CLS-en en Audi's, de dorpelingen bij ons zijn deze gasten helemaal beu, ze worden met de dag brutaler en agressiever en denken dat de weg van hun is.
    Scheldend en vloekend in hun eigen taal bewegen ze zich over straat, en hoe komen ze aan het geld.

    Tja, gewoon uit hun vaderland, alles door de jaren heen bijéén geschraapt aan uitkeringsgelden van pa en ma.
    En vaak hebben ze daar ook nog een hotel waar ze in de zomervakantie een paar maanden met behoud van hun steungeld bijklussen, een meldingsplicht hebben ze nooit gehad.
    De Mercedes dealer is niet blij, tot voorheen werd er altijd cash afgerekend, maar dit mag ook niet meer.

    Bij ons op het plein is er een paar jaar terug ook een hele grote Turkse supermarkt geopend.
    De man had voorheen een klein winkeltje aan de andere kant van ons te grote dorp.
    Het nieuwe pand heeft hij in eigendom, het heeft hem tussen de 2 en 3 miljoen gekost.
    De mensen zeggen het zelf, dit is geen zuivere koffie.

    Mooie praatjes in het begin, ik ben een echte Nederlander, en thuis spreken wij Nederlands.
    In het begin meisjes achter de kassa zonder hoofddoek die netjes Nederlands spraken.
    En nu 3 jaar verder, meneer heeft al eens een boete gekregen omdat hij op eerste Paasdag zijn winkel om 8 's morgen geopend had.
    O, o, wat was hij verbolgen, hij vertelde aan de krant, het is maandag, ik doe niet aan Pasen, en daarom mag ik gewoon open.
    Gedonder met de bovenburen, midden in de nacht het lossen van vrachtauto's tegen de regels in, hij had lak aan de flatbewoners en heeft ze zelfs geintimideerd.

    En nu, in de winkel is het een chaos, van de mensen die er komen hoor ik het zelf, het is er vies, Nederlands wordt er niet meer gesproken, alleen maar Turks, en de meisjes achter de kassa's hebben allemaal weer een hoofddoekje op die ze strak over de oren getrokken hebben.

    Ik snap er blijkbaar weinig van, maar is dit nu de integratie zoals ze voorzien hadden.
    Nee, de samenleving is volledig verrot, de tweespalt wordt juist steeds groter.

    We zullen een langdurige winterperiode krijgen, een horrorwinter met gure kou en diepvriestemperaturen, en misschien wordt zelf de Elfstedentocht nog wel verreden en dan geeft een mondkapje wel wat gewenste bescherming.

    De beurs is momenteel zoekende en zeer instabiel.
    Ik zou zeggen, hou wat cash achter hand, misschien vallen er rond de 500 nog wat kanskoopjes op te harken, ik hoop het niet, maar ik sluit ook niets uit.

    En de aanbieding van deze week.
    Aardappels bij de Lidl, 5kg. nieuwe oogst van Hollandse bodem, voor slechts 1 Euro en 99 centen.

    Doe er je voordeel mee.

    www.op-wintersport.nl/voorspelling-we...,al%20extreem%20koud%20zal%20zijn.

  2. forum rang 6 asti 29 september 2020 12:20
    Het is niet dat je geen begrip toont voor anderen. Daar zit volgens mij ook niemand op te wachten. Je hebt in ruimere zin geen begrip. En je bent een roddeltante. Alsmaar kijken naar wat anderen hebben. Je laat je zelfs informeren over het voedsel dat jouw dochter haar allochtoonse klasgenootjes zouden nuttigen. Gedrag dat zelfs Johnno niet zou vertonen
  3. forum rang 10 rationeel 29 september 2020 12:50
    quote:

    Rowi62 schreef op 29 september 2020 09:15:

    Vroeger noemden ze de mensen die voor vrijheid streden "Het Verzet" en de mensen die de politie bellen als er iemand te dicht op elkaar zit zou men NSB-er noemen. Wat is er van ons geworden.
    De waarden waar Nederlanders zo prat op gingen worden verloochend.

    Maar bedenk wel ROWI:) dat er niet voor niets zoveel mensen uit Nederland weggehaald zijn. Meer dan uit welk ander land dan ook.

    Schijn bedriegt. Veel mensen kunnen niet zelfstandig denken en veel mensen praten maar al te graag met de machthebber mee. Is het niet voor eigen gewin, dan is het wel uit lafheid, en vooral intolerantie.
  4. forum rang 7 JP Samosa 29 september 2020 12:52
    quote:

    asti schreef op 29 september 2020 10:37:

    Rene is tegen van alles en nog wat. Zijn onvrede komt voort uit gebrek aan begrip in de meest letterlijke zin van het woord. Hij begrijpt bijvoorbeeld niet hoe jonge allochtonen bepaalde auto's kunnen betalen. Hij raakt in de war. Ten slotte slaat de verwarring om in boosheid.
    Bepaalde auto’s worden aangeschaft met crimineel geld door bepaalde jonge allochtonen die een bepaald gedrag vertonen.
    En daarom mag er niet preventief gefouilleerd worden.

    Een mooi stelling voor Een flutdebatje in Nieuwsuur....
  5. forum rang 10 rationeel 29 september 2020 13:03
    quote:

    asti schreef op 29 september 2020 12:20:

    Het is niet dat je geen begrip toont voor anderen. Daar zit volgens mij ook niemand op te wachten. Je hebt in ruimere zin geen begrip. En je bent een roddeltante. Alsmaar kijken naar wat anderen hebben. Je laat je zelfs informeren over het voedsel dat jouw dochter haar allochtoonse klasgenootjes zouden nuttigen. Gedrag dat zelfs Johnno niet zou vertonen
    Waarom voel je je aangesproken ASTI:)

    Begrip voor anderen is juist dat wat een samenleving bij elkaar houdt. Begrip, tolerantie betekent dat je een ander als individu kunt waarderen in zijn anders zijn.

    Wat Rene aankaart is een groepsgedrag dat hij waarneemt, en dat ingaat tegen waarden zoals wij Nederlanders dat met elkaar in stand willen houden.

    Hij kaart ook aan dat de normen die voor Nederlanders gelden, het toezicht van de overheid op ons gedrag, blijkbaar voor die bepaalde groep niet geldt.

    Ik zie niet in waarom jij het daar niet mee eens zou zijn.
  6. forum rang 10 rationeel 29 september 2020 13:13
    quote:

    rene l schreef op 29 september 2020 09:57:

    Tel je knopen zou ik zeggen, gisteravond hebben Rutte en De Jonge het doodsvonnis voor het hart van onze samenleving uitgesproken.

    Zelf weten hun niet beter, ze ontberen welke vorm van kennis dan ook, ze worden gestuurd van hoger hand, en het doel is duidelijk, Nederland moet op de knieen t.g.v. de EU.

    Vele horeca ondernemers zullen vannacht niet geslapen hebben, ze hebben de hele nacht door het huis gespookt, en zien alles wat ze door de jaren heen met hard werken opgebouwd hebben in rook op gaan.
    De spaarpot is leeg.

    Het is oneerlijk, ambtenaren krijgen juist een loonsverhoging en notabene een thuiswerkvergoeding.
    Tja, wat is er anders voor hun dan iemand die ontslag krijgt, ze zitten beiden thuis en drinken allemaal koffie, ze verbruiken allemaal wc papier en als het wat kouder wordt dan gaat het gas er op.
    Wat kost een kop koffie, een cent of 5, hoeveel wc papiertjes zitten er op een rol, volgens mij heel erg veel, en het is dus slechts een centenkwestie.
    Ambtenaren besparen wel de rit naar kantoor, gemiddeld denk ik een uur tijdswinst per dag, geen luxe lunch in de bedrijfskantine van een euro of vijf, en wat te denken van de besparing op de autokosten.
    En daarnaast, thuis werken de ambtenaren slechts op halve kracht.

    Tja, waarom wordt Nederland nu zo hard getroffen, simpel gezegd, de anderhalve meter is niet te realiseren, en waarom, gewoon, omdat Nederland overbevolkt is en nog overbevolkter zal raken als de plannen voor massa immigratie in rap tempo doorgaan.
    En dan te bedenken dat er bij de autochtone bevolking een bevolkingskrimp gaande is.

    Reden bekend, voor de jonge generatie zijn er geen betaalbare huizen meer, ze blijven gedwongen thuis wonen en stichten dus geen gezin.
    Wel blijven ze maar trekken aan al die Afrikaantjes, deze krijgen voorrang van alle kanten en worden direct bij binnenkomst in de watten gelegd.
    Werken hoeven ze niet, ze krijgen hun natje en droogje, en je ziet het ook, 's nachts in bed zijn ze zeer productief.

    Corona is natuurlijk erg, zelf heb ik echter nooit beweerd dat het door 5G straling komt, ik heb zelfs aangegeven dat dit technisch namelijk onmogelijk is.
    Van 5G krijgt je op termijn hele andere klachten, schokkend.

    Wat ik zelf gehoord heb is dat het overgrote deel van de mensen die door Corona gestorven zijn al vrij oud waren, ze waren al aan het einde van hun leven en hadden hooguit nog een jaar te leven.
    De beelden op tv onderken ik zeker niet, gewoon heel erg heftig.
    Voor mij komt de vraag dan ook weer boven, wil je op oude leeftijd ten koste van alles een paar laatste rotjaren hebben waarbij je niets meer kunt.
    Artsen willen wel, het is hun broodwinning, en geld speelt bij hun geen rol.

    De draai naar de verduurzaming, Nederland is uitverkoren tot een soort van pilot-project door Timmermans met zijn Linke Groene Droom.
    Zelfs de verpakking van sigaretten verandert, oorlogssigaretten, in een verpakking van legerbruin.

    Waar het naar toe gaat met Nederland, in ieder geval niet de goede kant uit, ik maak mij grote zorgen.
    Is er straks nog wel geld voor de AOW, en wat gebeurt er met mijn toekomstige pensioen en spaartegoeden.
    Brussel weet het wel, pakken wat je pakken kunt, en haal het waar het nog te halen is.
    Wanneer wordt er ingegrepen, de huidige regering moet een halt toegeroepen worden.

    Zal onze jeugd ooit nog weer een fantastische en onbezonnen jeugd krijgen zoals die voor ons heel vanzelfsprekend was.

    www.youtube.com/watch?v=oNjQXmoxiQ8
    We zullen NIET moeten accepteren wat ze voor ons in petto hebben.

    Met elkaar opstaan tegen hun plannetjes.
  7. forum rang 7 jowi 29 september 2020 13:23
    Beste Rene, wel kort door de bocht en naïef van jou om zo af te geven op de CAO Fooi voor de Rijksambtenaren. Volgens mij zijn het o.a. de Rijks- en Gemeentelijke ambtenaren die tijde de lockdown (volgens jou voor 50%) hebben thuisgewerkt terwijl grote groepen van de Nederlandse werknemers met subsidie van de overheid zes weken klus vakantie hebben gehad.
  8. forum rang 7 ffff 29 september 2020 13:44
    Rene,

    Dat je in de KK het vuur aan de schenen wordt gelegd, hoort nu eenmaal bij de KK. De meeste posters zijn anonieme mensen en dan kun je op zo'n forum wat grover/ uitbundiger te keer gaan. Zelf vind ik dat altijd het grote verschil tussen mensen die uitgenodigd worden in praatprogramma's en hetgeen je op forums leest.

    Op tv zijn de meeste mensen "aangepast". Ze weten a.h.w. wat ze behoren te zeggen en dat doen ze dan ook maar. Alleen als je hen privé spreekt, in het stemhokje hun stem laat uitbrengen, dan komen er grote verrassingen als "zwarte zondag" , de Brexitkeuze, de verkiezing van Trump.

    Ik heb wel respect voor het feit dat jij keer op keer gewoon onverbloemd onder woorden brengt wat veel Nederlanders ( Die verdomde domme angry white men) dwars zit. Dat je je toch niet meer thuis voelt in steden met hoog percentage buitenlanders. Dat je blij bent daar in ieder geval niet meer te hoeven wonen. Dat een 100 procent belangrijk Nederlands familiefeest als sinterklaas wordt weggedrukt met als motivering dat er onverbloemd racisme bij betrokken is, terwijl dat absoluut juist niet zo is.

    Dat we in een land leven dat een bezoeker van IEX een ban krijgt omdat hij het woord neger en negerin gebruikte, waarbij ook niet voor het minste ook maar iets denigrerends bedoeld was/ is. En toch: Anderen bepalen dat het gebruik van zo'n woord neger ineens beladen is, zelfs niet meer kan, zelfs een ban ervoor krijgt.

    Ook het voortdurend ontkennen van het overmatig gebruik van sociale voorzieningen ergert mij. Van de hoge cijfers aan werkloosheid in diverse West-Europese landen onder de inwijkelingen. Mag je allemaal niks van zeggen. Gewoon extra belasting betalen en begrip tonen en met boten de Middellandse Zee opgaan en ze daar, uiteraard afgesproken met de mensensmokkelaars, uit de Middellandse Zee plukken en dan mag de rest van de bevolking ze jarenlang onderhouden en opvangen.....

    Er zijn duidelijk twee kampen en de een vindt die hulp geweldig en de ander vindt dat je de sociale voorzieningen uit zijn voegen laat springen. En ondertussen lopen de giga-schulden maar op, maar geen bezwaar, we creëeren gewoon vele miljarden erbij. Tot de boel in elkaar stuikt.

    Tenslotte nog een kleine correctie Rene: Niet alle artsen willen hoogbejaarde mensen koste wat het kost in leven houden. Er zijn er ook die afzien van verwijzing naar bv. academische ziekenhuizen, waar men toch best discutabel maar doorgaat met het in leven houden.

    Peter
  9. forum rang 7 hirshi 29 september 2020 14:29
    quote:

    rene l schreef op 29 september 2020 09:57:

    Tel je knopen zou ik zeggen, gisteravond hebben Rutte en De Jonge het doodsvonnis voor het hart van onze samenleving uitgesproken.

    Zelf weten hun niet beter, ze ontberen welke vorm van kennis dan ook, ze worden gestuurd van hoger hand, en het doel is duidelijk, Nederland moet op de knieen t.g.v. de EU.

    Vele horeca ondernemers zullen vannacht niet geslapen hebben, ze hebben de hele nacht door het huis gespookt, en zien alles wat ze door de jaren heen met hard werken opgebouwd hebben in rook op gaan.
    De spaarpot is leeg.

    Het is oneerlijk, ambtenaren krijgen juist een loonsverhoging en notabene een thuiswerkvergoeding.
    Tja, wat is er anders voor hun dan iemand die ontslag krijgt, ze zitten beiden thuis en drinken allemaal koffie, ze verbruiken allemaal wc papier en als het wat kouder wordt dan gaat het gas er op.
    Wat kost een kop koffie, een cent of 5, hoeveel wc papiertjes zitten er op een rol, volgens mij heel erg veel, en het is dus slechts een centenkwestie.
    Ambtenaren besparen wel de rit naar kantoor, gemiddeld denk ik een uur tijdswinst per dag, geen luxe lunch in de bedrijfskantine van een euro of vijf, en wat te denken van de besparing op de autokosten.
    En daarnaast, thuis werken de ambtenaren slechts op halve kracht.

    Tja, waarom wordt Nederland nu zo hard getroffen, simpel gezegd, de anderhalve meter is niet te realiseren, en waarom, gewoon, omdat Nederland overbevolkt is en nog overbevolkter zal raken als de plannen voor massa immigratie in rap tempo doorgaan.
    En dan te bedenken dat er bij de autochtone bevolking een bevolkingskrimp gaande is.

    Reden bekend, voor de jonge generatie zijn er geen betaalbare huizen meer, ze blijven gedwongen thuis wonen en stichten dus geen gezin.
    Wel blijven ze maar trekken aan al die Afrikaantjes, deze krijgen voorrang van alle kanten en worden direct bij binnenkomst in de watten gelegd.
    Werken hoeven ze niet, ze krijgen hun natje en droogje, en je ziet het ook, 's nachts in bed zijn ze zeer productief.

    Corona is natuurlijk erg, zelf heb ik echter nooit beweerd dat het door 5G straling komt, ik heb zelfs aangegeven dat dit technisch namelijk onmogelijk is.
    Van 5G krijgt je op termijn hele andere klachten, schokkend.

    Wat ik zelf gehoord heb is dat het overgrote deel van de mensen die door Corona gestorven zijn al vrij oud waren, ze waren al aan het einde van hun leven en hadden hooguit nog een jaar te leven.
    De beelden op tv onderken ik zeker niet, gewoon heel erg heftig.
    Voor mij komt de vraag dan ook weer boven, wil je op oude leeftijd ten koste van alles een paar laatste rotjaren hebben waarbij je niets meer kunt.
    Artsen willen wel, het is hun broodwinning, en geld speelt bij hun geen rol.

    De draai naar de verduurzaming, Nederland is uitverkoren tot een soort van pilot-project door Timmermans met zijn Linke Groene Droom.
    Zelfs de verpakking van sigaretten verandert, oorlogssigaretten, in een verpakking van legerbruin.

    Waar het naar toe gaat met Nederland, in ieder geval niet de goede kant uit, ik maak mij grote zorgen.
    Is er straks nog wel geld voor de AOW, en wat gebeurt er met mijn toekomstige pensioen en spaartegoeden.
    Brussel weet het wel, pakken wat je pakken kunt, en haal het waar het nog te halen is.
    Wanneer wordt er ingegrepen, de huidige regering moet een halt toegeroepen worden.

    Zal onze jeugd ooit nog weer een fantastische en onbezonnen jeugd krijgen zoals die voor ons heel vanzelfsprekend was.

    www.youtube.com/watch?v=oNjQXmoxiQ8
    Prachtige posting weer rene.
    Zoals ik van je gewend ben.

    Toch van mijn kant een goedbedoelde aantekening.
    Ook ik heb te doen met die horecaondernemers die het zwaar hebben.
    Er zijn trouwens horeca ondernemers die hun maaltijden laten bezorgen en gouden tijden doormaken, maar dat terzijde.

    De horeca is uit zijn voegen gegroeid. Van 44.900 bedrijven in 2010 naar 58.810 eind 2018, las ik
    .
    Een explosieve groei vooral in bij voorbeeld shoarmatenten en fastfoodbedrijven, om maar wat te noemen. Veel van die bedrijven zijn totaal overbodig . Dit in tegenstelling tot detailhandelsbedrijven zoals bakkers, slagers, groenten- en fruitwinkels, waarvan er in de loop der jaren steeds minder zijn.

    Het op de been houden van die horeca bedrijven middels regelingen en subsidies voor rekening van de belastingbetaler vind ik een verkeerde ontwikkeling. Waar horecabedrijven als paddenstoelen uit de grond schoten is sluiting daarvan bij vraaguitval een ontwikkeling die bij het risico van het ondernemerschap hoort.
    Heel vervelend voor die ondernemers maar het hoort nu eenmaal bij het vak.

  10. forum rang 4 optietrader 29 september 2020 14:43
    Je zou er toch niet aan moeten denken dat Baudet en Wilders op het schavotje hadden gestaan om ons nieuwe regels voor te houden. Nee, dan toch liever Rutte en deJonge. Ze doen het goed, al zijn er hier veel betweters die het er niet mee eens zijn, ieder z`n mening, maar probeer niet mij die mening op te dringen. Ik mag dan oud zijn (wat is oud) maar ik ben nog lang niet levensmoe en wil nog graag jaren mee, dus het corona beleid mag van mij nog veel strenger!
  11. forum rang 7 ffff 29 september 2020 14:49
    Rationeel,

    Helemaal met je eens. Maar je kunt iets aanbieden of je kunt de bejaarde zelf laten kiezen. En als er gewoonweg capaciteit ontbreekt zoals eventjes in april gevreesd werd, bijna realiteit werd, dan moet je ontzettend vervelende keuzes maken. Maar daar is al genoeg over gediscussieerd.
  12. forum rang 10 rationeel 29 september 2020 15:17
    quote:

    ffff schreef op 29 september 2020 14:49:

    Rationeel,

    Helemaal met je eens. Maar je kunt iets aanbieden of je kunt de bejaarde zelf laten kiezen. En als er gewoonweg capaciteit ontbreekt zoals eventjes in april gevreesd werd, bijna realiteit werd, dan moet je ontzettend vervelende keuzes maken. Maar daar is al genoeg over gediscussieerd.
    De regering is er schuld aan, dat ziekenhuizen zijn opgedoekt, Peter:)

    Artsen zijn de uitvoerders van hun beroep.

    Niets meer en niets minder.

    Ze laten zich in de politieke hoek drukken. Ze zijn ook naief. Snappen niet dat ze gebruikt worden zoals zovelen.

    Artsen doen hun werk. De politiek moet zorgen dat ze er zijn. Evenals ziekenhuisbedden.

    Het is het grote plaatje dat niet deugt. Als Nederland een grotere bevolking kweekt, dan heb je meer huizen nodig en meer scholen en meer van alles. Dus ook artsen en dus ook bedden.

    Dat is het probleem.

    Dat kost allemaal heel veel geld. Dat geld moet opgebracht worden door belastingbetalers. Dan moet je wel zorgen dat die er zoveel mogelijk zijn. Dat doe je niet door bij voorbaat NON belastingbetalers het land binnen te halen.
  13. forum rang 7 hirshi 29 september 2020 18:47
    FvD zakt steeds verder weg in de peilingen.

    In de laatste peiling van Een Vandaag en Ipso verliest de partij van Baudet 2 zetels en staat nog slechts op 7 zetels.
    De partij van Wilders wint 2 zetels en staat nu op 20 zetels.
    De VVD wint 3 zetels en staat nu op 40 zetels.

    VVD 40 (+3)
    PVV 20 (+2)
    CDA 17 (+1)
    D66 13 (-2)
    GL 12 (-1)
    SP 10 (-1)
    PvdA 13 (-1)
    CU 6 (-1)
    PvdD 6 (+1)
    50P 2 (+1)
    SGP 3
    DENK 1
    FVD 7 (-2)

  14. forum rang 5 DurianCS 29 september 2020 19:14
    quote:

    jowi schreef op 29 september 2020 19:07:

    Dat wordt dan een centrum rechts kabinet met VVD, PVV en CDA of wordt er weer niet naar de kiezer geluisterd.
    "de kiezer"? Er zijn heel veel kiezers die hier niet achter staan. Dus als het er niet komt wordt er blijkbaar naar heel veel kiezers geluisterd.
  15. forum rang 7 hirshi 29 september 2020 19:31
    quote:

    rationeel schreef op 29 september 2020 18:52:

    Rustig de verkiezingen afwachten.

    Kiest de bevolking voor de eigen ondergang, dan weten ze in ieder geval dat ze gewaarschuwd waren, en er willens en wetens, zelf voor gekozen hebben.
    De bevolking is niet gek.

    Als de bevolking voor Baudet zou kiezen dan zouden ze pas echt voor hun eigen ondergang kiezen.

    Is het niet vanwege zijn onderschatting van het coronavirus dan is het wel vanwege zijn negatieve houding ten opzichte van andere volkeren en neiging tot isolationisme
  16. forum rang 7 JP Samosa 29 september 2020 19:46
    Het begint er nu op te lijken dat ,na burgemeesters, nu ook ‘linkse politici’ als klaver en Lodewijk
    meer duidelijkheid willen mbt mondkapjes. Ik meende zelfs ‘ verplicht Dragen’ te horen.....

    Indien linkse politici en n groot deel van de bevolking een mondkapjesplicht willen
    Tsja, dan is het een briljante zet geweest van Rutte om totnutoe slechts een advies te geven mbt mondkapjes.

    Op verzoek een mondkapjesplicht invoeren wordt nu makkelijker....
    .en.dan kan niemand achteraf Rutte/ deJonge nog verwijten maken.
53.714 Posts
Pagina: «« 1 ... 1589 1590 1591 1592 1593 ... 2686 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 865,35 -1,07%
EUR/USD 1,0667 -0,04%
FTSE 100 7.847,99 +0,35%
Germany40^ 17.771,70 +0,01%
Gold spot 2.367,78 +0,29%
NY-Nasdaq Composite 15.683,37 -1,15%

Stijgers

B&S Gr...
+8,35%
PostNL
+7,07%
Fugro
+4,29%
Van La...
+1,90%
Sif Ho...
+1,51%

Dalers

TomTom
-14,98%
VIVORY...
-10,98%
Alfen ...
-7,35%
ASML
-6,68%
FASTNED
-5,86%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links