Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ArcelorMittal AEX:MT.NL, LU1598757687

  • 23,760 16 apr 2024 17:39
  • -1,760 (-6,90%) Dagrange 23,550 - 24,370
  • 8.435.640 Gem. (3M) 2,4M

Arcelor Mittal - september 2017

2.694 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 135 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Mangy_Scoundrel 1 september 2017 16:08
    quote:

    Stockwatcher schreef op 1 september 2017 15:46:

    [...]

    Vandaag verkocht op 22,95, stap pas rond 22,00 weer in. Loont m.i. meer dan blijven zitten en daarbij de rit afwachten naar 24,00 of hoger. De grote jongens flikken het niet weer om de kleine man te benadelen dus ben van zins om te profiteren van hun onvoorspelbare handelingen ditmaal. Hoevaak hebben we de 21.xx regionen niet opgezocht de afgelopen weken? Het houdt niet in 1 keer op hoor....
    Voor wat het waard is, ik geef je groot gelijk ;-)

    edit: daar gaan we al. Trossen los.
  2. Peter Markus 1 september 2017 16:23
    Laat iedereen maar lekker verkopen.
    Precies zoals grote partijen het geregisseerd hebben.
    Ik blijf in ieder geval boven op mijn aandelen zitten.
    Vanaf € 24 ga ik verder met afromen.
    Boven de € 30 ga ik pas over afbouwen nadenken.
    In ieder geval iedereen van harte met deze mooie dag en hoop dat alle shorters etc niet teveel winst zijn misgelopen.
    Groet PM
  3. [verwijderd] 1 september 2017 16:34
    quote:

    Peter Markus schreef op 1 september 2017 16:23:

    Laat iedereen maar lekker verkopen.
    Precies zoals grote partijen het geregisseerd hebben.
    Ik blijf in ieder geval boven op mijn aandelen zitten.
    Vanaf € 24 ga ik verder met afromen.
    Boven de € 30 ga ik pas over afbouwen nadenken.
    In ieder geval iedereen van harte met deze mooie dag en hoop dat alle shorters etc niet teveel winst zijn misgelopen.
    Groet PM

    Ieder zijn meug idd PM, je verdient wel sneller als je jojo-end richting de 24 of 30 EUR gaat. Het enige wat je jezelf met blijvenzitten bespaart zijn de transactiekosten bij elke aan/verkoop wat eigenlijk peanuts is. Succes allen!
  4. ASMittaLGeer 1 september 2017 16:36
    quote:

    Peter Markus schreef op 1 september 2017 16:23:

    Laat iedereen maar lekker verkopen.
    Precies zoals grote partijen het geregisseerd hebben.
    Ik blijf in ieder geval boven op mijn aandelen zitten.
    Vanaf € 24 ga ik verder met afromen.
    Boven de € 30 ga ik pas over afbouwen nadenken.
    In ieder geval iedereen van harte met deze mooie dag en hoop dat alle shorters etc niet teveel winst zijn misgelopen.
    Groet PM

    Hallo Peter,

    Ik "ken" jou al heel lang, ook van andere fora.
    Jouw ongebreidelde optimisme heeft een aanstekelijk effect, ik zal dat niet ontkennen.
    Maar ............ dat je gaat afromen en afbouwen, dat weet nou iedereen langzamerhand wel. Niet nodig om dat maar elke keer te herhalen, sommigen irriteert dat zelfs. Dat herhalen heeft ook geen inhoudelijke waarde meer.
    En jouw obsessieve kijk op de "grote partijen" (soms ook wel "grote jongens" genoemd) heeft ook maar ten dele realiteitsgehalte. Je hoeft echt niet "op je aandelen te blijven zitten". Ik zelf heb alleen vandaag al 5 succesvolle ritjes gemaakt. Die "grote partijen" kunnen dat echt niet voorkomen hoor.
    Probeer het zelf ook eens, ik acht jou daar zeer toe in staat. Geeft een goed gevoel wanneer je buiten de koersontwikkeling om zelf extra winst maakt. Heb je dat die "grote jongens" maar mooi ontfutseld.

    Peter, voel je niet aangevallen, dat is allerminst mijn bedoeling, maar ik wilde het toch even kwijt.

    Vriendelijke groet,
    Gering
  5. forum rang 4 Kogovus 1 september 2017 16:38
    quote:

    Stockwatcher schreef op 1 september 2017 15:46:

    [...]

    Vandaag verkocht op 22,95, stap pas rond 22,00 weer in. Loont m.i. meer dan blijven zitten en daarbij de rit afwachten naar 24,00 of hoger. De grote jongens flikken het niet weer om de kleine man te benadelen dus ben van zins om te profiteren van hun onvoorspelbare handelingen ditmaal. Hoevaak hebben we de 21.xx regionen niet opgezocht de afgelopen weken? Het houdt niet in 1 keer op hoor....
    Netjes, je hebt gelijk. 22,00 kan nog komen, zo niet, dan niet en lopen we het mis. Zelf heb ik het gevoel dat er tegen de 23,30 of zo iets de gokkast leeggehaald gaat worden. Onderbouwen kan ik niet, gewoon een gevoel gebaseerd op resultaten uit het verleden. Hoever we dan gaan zakken? 22,00 regionen lijkt de afgelopen tijd gezien dan een beetje de norm te worden. Ik wil nu gewoon eens het geduld opbrengen om een kleine stijging mis te laten lopen en niet elke achter een oplopend aandeel mee te huppelen, maar ja, het bloed he......

    Voor degene die straf blijven zitten hoop ik oprecht dat die volgende week wat limieten kunnen aftikken. Daarna weer even corrigeren, we zitten immers al weer in een stijgende lijn.

    Ook ga ik het mezelf aanleren om met een kleine porto het weekend in te gaan. Je kan er wat mee mislopen maar ook verdienen, afgelopen week was daar een goed voorbeeld van.

    Anyway; Ik sta er einde deze week al weer veel beter voor dan de week ervoor en dat is wat telt.

    Gr. Ko

    Update

    corporate.arcelormittal.com/news-and-...
  6. CoWijk 1 september 2017 16:41
    quote:

    Stockwatcher schreef op 1 september 2017 15:46:

    [...]

    Vandaag verkocht op 22,95, stap pas rond 22,00 weer in. Loont m.i. meer dan blijven zitten en daarbij de rit afwachten naar 24,00 of hoger. De grote jongens flikken het niet weer om de kleine man te benadelen dus ben van zins om te profiteren van hun onvoorspelbare handelingen ditmaal. Hoevaak hebben we de 21.xx regionen niet opgezocht de afgelopen weken? Het houdt niet in 1 keer op hoor....
    ik heb zelf ook geld vrij gemaakt om extra in AM te steken. Het longterm bedrag blijft gelijk. Alleen het bedrag wat ik nu extra investeer is voor die 21->22->21->22 en weer terug rally's. Mijn voorgevoel zegt dat het pas vanaf 3e week september echt doorzet met een stabiele opmars naar 23/24.
  7. Peter Markus 1 september 2017 16:44
    Stockwatcher
    In de loop der jaren heeft mijn huidige systeem het hoogste rendement opgeleverd.
    In jan en febr heb ik ook veel getraded met dit aandeel en heb daarmee 10% winst kunnen afromen.
    Achteraf bezien had ik met blijven zitten 20% kunnen afromen.
    Ook in het verleden ben ik daarmee veel winst misgelopen dus mij niet meer gezien.
    Door gewoon niets te doen sta ik vandaag ook op 50 cent per aandeel winst.
    Ik beweer uit eigen ervaringen dat er niet veel traders zijn die daar vandaag bovenuit zijn gekomen.
    Maar tja.
    Net wat je schrijft.
    Iedereen zijn eigen manier om wat te verdienen en sommigen onder ons zijn voor het geluk geboren.
    Groet PM
  8. Peter Markus 1 september 2017 16:54
    quote:

    Mangy_Scoundrel schreef op 1 september 2017 16:35:

    [...]

    En afsluiten met een steek onder water, chapeau!
    Zelfs wat ik oprecht bedoel wordt nu ook als een steek onder water gelezen.
    Gewoon schofterig en moet je eens zien wie dat schrijft.
    Schurftige hond was het toch?
    Je doet je naam in ieder geval eer aan.

    Ik begrijp ook dat ik niets toevoeg aan alle wijze mensen op dit forum, die inmiddels allemaal wel miljonair moeten zijn.

    Ik begrijp ook dat alle respons die ik krijg door de meesten van u goed bedoeld is maar ook dat het sterke signalen zijn dat ik hier niets meer te zoeken heb en al helemaal niet meer serieus wordt genomen.

    Die € 30 komt er ook zonder dat slappe gelul wel.

    Ach weet je.
    Zoek het allemaal maar uit.
    Ik ben er klaar mee.

    PM
  9. ASMittaLGeer 1 september 2017 16:58
    quote:

    Peter Markus schreef op 1 september 2017 16:54:

    [...]Zelfs wat ik oprecht bedoel wordt nu ook als een steek onder water gelezen.
    Gewoon schofterig en moet je eens zien wie dat schrijft.
    Schurftige hond was het toch?
    Je doet je naam in ieder geval eer aan.

    Ik begrijp ook dat ik niets toevoeg aan alle wijze mensen op dit forum, die inmiddels allemaal wel miljonair moeten zijn.

    Ik begrijp ook dat alle respons die ik krijg door de meesten van u goed bedoeld is maar ook dat het sterke signalen zijn dat ik hier niets meer te zoeken heb en al helemaal niet meer serieus wordt genomen.

    Ach weet je.
    Zoek het allemaal maar uit.

    PM
    Beetje overtrokken reactie Peter. Op een enkeling na waardeert het gros jou hier zeker wel.
    Neem een goed glas wijn, geniet van de stand van je porte, maar laat je vooral niet opnaaien.
  10. forum rang 4 Kogovus 1 september 2017 17:03
    quote:

    Peter Markus schreef op 1 september 2017 16:23:

    Laat iedereen maar lekker verkopen.
    Precies zoals grote partijen het geregisseerd hebben.
    Ik blijf in ieder geval boven op mijn aandelen zitten.
    Vanaf € 24 ga ik verder met afromen.
    Boven de € 30 ga ik pas over afbouwen nadenken.
    In ieder geval iedereen van harte met deze mooie dag en hoop dat alle shorters etc niet teveel winst zijn misgelopen.
    Groet PM

    Sorry PM,

    Dat is in mijn geval niet het geval, een grote partij beslist niet voor mij wanneer te kopen of te verkopen, beide zijn mijn strategieën en beslissingen.

    Gr. Ko
2.694 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 135 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Herstel in zicht voor ArcelorMittal

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links