Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

TRUMP

70.562 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 3529 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. hegveld2023 21 januari 2017 13:38
    Als Amerika importheffingen gaat heffen, dan gaan in reactie hierop andere landen ook importheffingen heffen op Amerikaanse producten. Als Trump importheffingen heft op onderdelen, welke Apple in China laat maken of Apple zwaarder belast in Amerika, dan worden de producten van Apple duurder. Apple ziet de kostprijs stijgen en daarnaast kan het ook nog zo zijn dat ze tegen een importheffing van uit het buitenland lopen.
    Amerikaanse bedrijven worden de grote verliezers.
  2. forum rang 6 Chiddix 21 januari 2017 14:07
    quote:

    izdp schreef op 21 januari 2017 13:27:

    The pink elephant zal overigens meer te vrezen hebben van de republikeinen dan van de democraten. Dit is door alle bombarie wat onderbelicht geraakt.
    Er zullen onderwerpen zijn waar een deel van de democraten de doorslag gaan geven als het op stemmen aankomt indien een deel van de republikeinen Trump niet steunen, wordt gezegd.
  3. forum rang 7 ffff 21 januari 2017 14:18
    Even iets heel anders...
    Zeg ik zo tussen neus en lippen door....Die Melania ziet er wel gewéldig uit hè.

    Nou, dat had ik beter niet kunnen zeggen.... Mijn vrouw, wat geïrriteerd, ik ga maandag of dinsdag net zo'n soort ensemble/jurk/ hoe noemen die vrouwen zoiets? / kopen.....

    Best lol, want mijn vrouw is een schat, maar altijd een tikkie jaloers. ( Zoals zo veel vrouwen)

    Peter
  4. forum rang 4 bik 21 januari 2017 15:29
    quote:

    ffff schreef op 21 januari 2017 14:18:

    Even iets heel anders...
    Zeg ik zo tussen neus en lippen door....Die Melania ziet er wel gewéldig uit hè.

    Nou, dat had ik beter niet kunnen zeggen.... Mijn vrouw, wat geïrriteerd, ik ga maandag of dinsdag net zo'n soort ensemble/jurk/ hoe noemen die vrouwen zoiets? / kopen.....

    Best lol, want mijn vrouw is een schat, maar altijd een tikkie jaloers. ( Zoals zo veel vrouwen)

    Peter
    Denk dat U behoorlijk onder het [Trumpy Dumpy] plakkie zit,mien jong. Grmpffft.
  5. Cézan 21 januari 2017 16:01
    Dat protectionisme (America first) dat wordt me nog wat.
    Ook daar (Azie) voelt men zich er niet gemakkelijk bij.

    In a defiant inaugural address, Trump said U.S. workers have been devastated by an outflow of jobs overseas, one of the main themes of a divisive campaign that emphasized making America strong again.
    In a defiant inaugural address, Trump said U.S. workers have been devastated by an outflow of jobs overseas, one of the main themes of a divisive campaign that emphasized making America strong again.

    www.huffingtonpost.com/entry/asian-me...
  6. [verwijderd] 21 januari 2017 16:05
    quote:

    izdp schreef op 21 januari 2017 15:44:

    [...]

    Haha. Je leest het verkeerd. Was een direct antwoord op je bovenstaande vraag.
    Als kind vaak te horen gekregen? ;-)
    Iedere volwassen man hoort dat zo af en toe ook van zijn vrouw, zelfs de bullebak Donald Trump ... zie je zo aan Ivanka af ....

    Rutte heeft daar geen last van, hoewel hij die corrigerende tik zo af en toe WEL nodig heeft. Misschien haalt hij die 'tik' bij gebrek aan beter wel bij mutti Merkel en lacht hij naast haar dáárom dikwijls zo lief onderdanig :-)
  7. forum rang 4 New dawn 21 januari 2017 16:11
    quote:

    hegveld4 schreef op 21 januari 2017 13:38:

    Als Amerika importheffingen gaat heffen, dan gaan in reactie hierop andere landen ook importheffingen heffen op Amerikaanse producten. Als Trump importheffingen heft op onderdelen, welke Apple in China laat maken of Apple zwaarder belast in Amerika, dan worden de producten van Apple duurder. Apple ziet de kostprijs stijgen en daarnaast kan het ook nog zo zijn dat ze tegen een importheffing van uit het buitenland lopen.
    Amerikaanse bedrijven worden de grote verliezers.
    Bedrijven als Apple, Starbucks etc, betalen nauwelijks belasting in Amerika,dmv speciale constructies.

    Ze zijn eigenlijk niet Amerikaans maar multinationaal zoals zoveel bedrijven. De USA heeft niet zoveel aan ze sinds de globalisering. Trump weet dat en kan doen met ze wat hij wil, ze kunnen niet van zich afbijten. Ze hebben zich zelf in deze kwetsbare situatie gebracht, China als land net zo.

    China heeft ook maatregelen te verwachten, Ik vermoed dat China de bui al heeft zien hangen en daarom nu probeert de binnenlandse consumptie aan te zwengelen.

    Globalisering is een race naar de bodem wat betreft kostprijs van een product.
  8. [verwijderd] 21 januari 2017 16:12
    Laat Trump maar gaan ... als'ie het te gek maakt kan dat gunstig voor Nederland uitpakken, of zie ik het verkeerd ?

    Exportrecord Nederlandse boeren, alleen VS voert meer uit
    20 januari 2017 08:57
    Duitsland is onze grootste afnemer, gevolgd door België de Britten en Frankrijk.
    www.rtlz.nl/algemeen/economie/exportr...
  9. [verwijderd] 21 januari 2017 16:16
    quote:

    mineset® schreef op 21 januari 2017 16:12:

    Laat Trump maar gaan ... als'ie het te gek maakt kan dat gunstig voor Nederland uitpakken, of zie ik het verkeerd ?

    Exportrecord Nederlandse boeren, alleen VS voert meer uit
    20 januari 2017 08:57
    Duitsland is onze grootste afnemer, gevolgd door België de Britten en Frankrijk.
    www.rtlz.nl/algemeen/economie/exportr...
    Nederland moet Trump en Poetin te vriend houden. We moeten aan onze export denken en Nederland op de eerste plaats zetten. Europa hebben we minder aan, omdat Brussel ons meer kost dan het opbrengt. Ik zie de EU wel uit elkaar vallen. Onze export levert veel banen op en die hebben we hard nodig
  10. forum rang 8 Wilbar 21 januari 2017 16:56
    quote:

    Up2020 schreef op 21 januari 2017 16:16:

    [...]
    Nederland moet Trump en Poetin te vriend houden. We moeten aan onze export denken en Nederland op de eerste plaats zetten. Europa hebben we minder aan, omdat Brussel ons meer kost dan het opbrengt. Ik zie de EU wel uit elkaar vallen. Onze export levert veel banen op en die hebben we hard nodig
    En als de EU uit elkaar valt en de landen dan ieder voor zich allerlei importbeperkingen instellen (invoertarieven verhogen bijvoorbeeld) dan levert onze export geen banen op maar in. Of heb je daar nou nog nooit aan gedacht ?
70.562 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 3529 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,00 -0,62%
EUR/USD 1,0650 +0,06%
FTSE 100 7.830,79 -0,59%
Germany40^ 17.696,00 -0,79%
Gold spot 2.381,98 +0,11%
NY-Nasdaq Composite 15.601,50 -0,52%

Stijgers

WDP
+3,28%
EBUSCO...
+1,73%
Heineken
+1,30%
Pharming
+1,04%
Vopak
+0,98%

Dalers

INPOST
-2,90%
AMG Cr...
-2,69%
Aegon
-2,54%
Alfen ...
-2,50%
ADYEN NV
-2,25%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links