Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Novacyt PSE:ALNOV.FR, FR0010397232

  • 0,851 19 apr 2024 17:09
  • +0,101 (+13,47%) Dagrange 0,735 - 0,867
  • 1.357.259 Gem. (3M) 147,5K

Novacyt de volgende biotech raket!

70.350 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 3518 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Chasse_Patate 2 februari 2018 15:29
    We zitten inderdaad weer in een dalende trend.
    Als ik simpelweg kijk naar de grafiek dan lijkt een volgend minimum van 0,45 cent mogelijk.
    Ik hoop het niet want zou niet best zijn voor mijn porto.
    Maar aangezien al mijn bijkoop acties dit jaar slecht uitvallen heb ik mij heilig voorgenomen deze keer niet bij te kopen boven de 0,50.
    Hopelijk gaat de raket eerder een lift off krijgen.
  2. Bonzai1 3 februari 2018 11:41
    quote:

    Chasse_Patate schreef op 2 februari 2018 15:29:

    We zitten inderdaad weer in een dalende trend.
    Als ik simpelweg kijk naar de grafiek dan lijkt een volgend minimum van 0,45 cent mogelijk.
    Ik hoop het niet want zou niet best zijn voor mijn porto.
    Maar aangezien al mijn bijkoop acties dit jaar slecht uitvallen heb ik mij heilig voorgenomen deze keer niet bij te kopen boven de 0,50.
    Hopelijk gaat de raket eerder een lift off krijgen.

    Niet akkoord, eveneens op basis van de grafiek en van het huidige sentiment. Ik voorzie een relatieve bodem rond €0,67 en mogelijk door het sentiment zelfs een daling tot €0,63. Verder zie ik het persoonlijk niet dalen en nadien richting €0,8 in eerste instantie en waarschijnlijk verder doorstijgen tot €0,9 (en verder indien positieve PB's). My two cents :-).
  3. [verwijderd] 7 maart 2018 22:06
    gekopieerd van www.ponzi.nl

    Ik krijg veel vragen over Novacyt en ik probeer die altijd te beantwoorden. De laatste tijd is stil rondom dit fonds vanuit het bedrijf zelf en je ziet dat ook terug in de volumes die terug lopen. Geen nieuws is geen actie dus laten beleggers het aandeel links liggen. Daarnaast is het nog vrij onbekend bij de Nederlandse beleggers. Ik heb de laatste weken regelmatig contact gehad met het bedrijf en heb de volgende inzichten opgedaan: Let wel, dit zijn MIJN inzichten en dus geen officiële berichten.

    1) uit de H1 2017 resultaten bleek dat het verlies was teruggebracht van 1.6 mln in 2016 tot 0.5 mln in 2017. Door de sterke groei en hoge marges verwacht ik dat Novacyt inmiddels breakeven draait dan wel winst draait.

    2) de CEO en meerdere leden van de board zijn ook aandeelhouder en hebben meegedaan aan de IPO in Engeland.

    3) er moet nog 1mln pond worden betaald aan Primerdesign shareholders als het volgende sales level is behaald.

    4) Primerdesign is nu het grootste onderdeel van de Novacyt Groep en naar verwachting zal het de komende jaren sterke dubbelcijferige groei laten zien. Om deze groei te ondersteunen krijgt Primerdesign ook alle prioriteit.

    5) Door de sterke groei van Primerdesign, en het bijbehorende grote klantenbestand, zullen ook andere delen van de Novacyt Groep hiervan profiteren door middel van cross selling.

    Oke, nu heb je dit allemaal gelezen. Vervolgens vertel ik je dat:

    * dit aandeel momenteel maar EUR 25 mln waard is
    * er is GEEN equity line is
    * de weg naar winstgevendheid is ingeslagen
    * er voldoende cash is om aan alle verplichtingen te voldoen
    * iedere euro die wordt uitgegeven er commercieel gezien 5x meer waard wordt

    Dit is mijn BULL case voor Novacyt. Ik heb er meerdere malen op aangedrongen dat ze meer PR moeten doen, maar ze laten zich niet gek maken door mij :) Ik ben geduldig en ik ben ervan overtuigd dat Novacyt met goede cijfers komt. Die PR komt dan vanzelf wel, net als een hogere koers.

    Vandaag zat er een ijsbergverkoper in het fonds. Ik zou het schitterend vinden als er morgen een knallend bericht komt :)

    Succes allemaal!
70.350 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 3518 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links