Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Novacyt PSE:ALNOV.FR, FR0010397232

  • 0,830 19 apr 2024 17:35
  • +0,080 (+10,67%) Dagrange 0,735 - 0,867
  • 1.517.074 Gem. (3M) 170,3K

Novacyt de volgende biotech raket!

70.356 Posts
Pagina: «« 1 ... 2415 2416 2417 2418 2419 ... 3518 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. fvmetelen 26 januari 2021 10:25
    quote:

    fvmetelen schreef op 26 januari 2021 10:17:

    [...]
    Blijf het proberen, is in gesprek maar blijf het proberen
    Heb haar gesproken en belt zo terug, al dat soort e-mails valt weer onder privacy, dat ligt gevoelig omdat die afdeling word afgeschermd, zij probeert nu via een omweg toch te helpen.
  2. forum rang 4 Tommaco 26 januari 2021 10:44
    quote:

    the.andyman schreef op 26 januari 2021 10:39:

    Als ik zie wat de koers van ODX doet na toch wel goede cijfers, waar blijkbaar vooral winst word genomen, hou ik mijn hart vast wat er met nova gaat gebeuren de dag van de cijfers ..
    ODX cijfers ? die moeten toch nog komen?

    Of heb je het over Eurobio die gisteren cijfers gepubliceerd hebben?
    En zijn terug omhoog aan het klimmen.

    Verwacht een soortgelijke reactie bij Novacyt.
    Eerst wat winstnemingen om daarna verder te stijgen.
  3. [verwijderd] 26 januari 2021 11:10
    quote:

    Mits schreef op 26 januari 2021 10:48:

    Ik ben gister ook volledig uit Nova gestapt, ik kijk het wel even aan met de cijfers.
    Overigens geen paniek, heb mijn inleg met Nova dubbel en dwars verdubbeld en heb de laatste dagen met een paar dag trades op de Amerikaanse markten flinke klappers gemaakt. Ik heb mijn kapitaal hieruit gehaald om hier vandaag en morgen nog een paar goede stappen te maken. Wanneer er een duidelijke outlook is kom ik weer terug. Ik dacht ik leg het nog wel even uit. Ik wens een ieder heel veel succes en ik hoop dat de cijfers de overtreffende trap overtreffen.
  4. Mr. Penny 26 januari 2021 11:23
    quote:

    Mits schreef op 26 januari 2021 11:10:

    [...]Overigens geen paniek, heb mijn inleg met Nova dubbel en dwars verdubbeld en heb de laatste dagen met een paar dag trades op de Amerikaanse markten flinke klappers gemaakt. Ik heb mijn kapitaal hieruit gehaald om hier vandaag en morgen nog een paar goede stappen te maken. Wanneer er een duidelijke outlook is kom ik weer terug. Ik dacht ik leg het nog wel even uit. Ik wens een ieder heel veel succes en ik hoop dat de cijfers de overtreffende trap overtreffen.
    Iedereen is vrij om te doen en laten wat hij/zij wilt.
    Als je nog wat extra geld hebt weten te verdienen was het duidelijk een goede move ;-)
    Ik wacht rustig af op meer nieuws en resultaten die m.i. niet zullen ontgoochelen.
    Succes de komende dagen iedereen.
70.356 Posts
Pagina: «« 1 ... 2415 2416 2417 2418 2419 ... 3518 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links