Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Ordina - April 2016

642 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 33 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. analyse_A3CD 1 april 2016 19:43
    GVD kan het ook zijn dat jij stilstaat?
    Het aandeel zeer zeker niet!
    Als je ziet welke rit dit aandeel in de afgelopen tijd heeft gemaakt ben je of niet bij de les, of roep je zo maar wat!

    De ruim 200.000 in de laat waren visjes, om een snoek te vangen!

    Men weet dat hij op de loer ligt!?
  2. [verwijderd] 1 april 2016 21:30
    Toch....hij kan zomaar vallen... Niessen aan boord, je weet het niet.
    Ik blijf mooi zitten, want Ordina is sowieso zoals ik het zie een fallen angel. Die term bevalt me wel. Denk serieus dat 1,80-2,00 dit jaar zou moeten kunnen, maar dan moet het ook eens goed mee gaan zitten nou. In dat opzicht ben ik voorzichtig optimistisch, heb goede hoop op verbeterde Q1 cijfers, en hoop ook op een goed verhaal met iets meer duidelijkheid en als het kan een transparante visie voor de (nabije) toekomst.

    www.computable.nl/artikel/nieuws/ict-...
  3. forum rang 4 Kompas 1 april 2016 21:51
    Alle signalen wijzen op een langdurige kansrijke periode voor de ICT-sector. Ordina moet dit jaar laten zien bij de grotere kanshebbers te horen in de branche. Liefst reeds vanaf Q1. Nog 3 weken en we weten eindelijk meer. Zelf ben ik wat meer uitgesproken optimistisch dan jij Klaver hahaha
  4. geldverdubbelaar 2 april 2016 18:24
    quote:

    analyse_A3CD schreef op 1 april 2016 19:43:

    GVD kan het ook zijn dat jij stilstaat?
    Het aandeel zeer zeker niet!
    Als je ziet welke rit dit aandeel in de afgelopen tijd heeft gemaakt ben je of niet bij de les, of roep je zo maar wat!

    De ruim 200.000 in de laat waren visjes, om een snoek te vangen!

    Men weet dat hij op de loer ligt!?
    sta zeker niet stil maar je moet wel realistisch blijven,de koers van nu is belachelijk laag en kun je rekenen dat van 80 cent naar 1 euro ook niets voor steld na dat nova Zembla verhaal is de koers gehalveerd en reken er maar niet op dat niessen genoegen neemt met verlies van 6 miljoen en koers van 2,- zal dichterbij komen dan je denkt.
642 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 33 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links