Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ArcelorMittal AEX:MT.NL, LU1598757687

  • 23,700 19 apr 2024 13:05
  • -0,100 (-0,42%) Dagrange 23,440 - 23,830
  • 817.229 Gem. (3M) 2,4M

6 april D-day voor Mittal?

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. De Centenjager 26 maart 2016 15:58
    Zoals velen weten zullen de claims 6 april aanstaande worden uitgeoefend.

    Vele grote investeerders die zich niks interesseren in de huidige ontwikkelingen mbt de ijzerertsprijzen en de potentiële opwaartse correctie van Mittal zullen genadeloos gaan dumpen.

    Die jongens zijn er om in korte tijd zoveel mogelijk geld te maken het liefst over de rug van de kleine belegger.

    De vraag is wat gaat dit met de koers doen? Staat Mittal aan de vooravond van een koersimplosie?
  2. forum rang 7 A3aan 26 maart 2016 19:59
    Ik. ik geef DeGiro een "zes". Via de webside verloopt alles prima. Er is wel een nadeel, het is geen bank, dus geen enkele garantie.
    Maar ze zijn wel erg goedkoop. Voor daghandel moet je daar zijn, maar voor lange termijn zet ik daar niet alles neer. Ik moet altijd aan de Hoop denken die ineens foetsie was.
  3. willem 2 26 maart 2016 21:49
    quote:

    A3aantje schreef op 26 maart 2016 19:59:

    Ik. ik geef DeGiro een "zes". Via de webside verloopt alles prima. Er is wel een nadeel, het is geen bank, dus geen enkele garantie.
    Maar ze zijn wel erg goedkoop. Voor daghandel moet je daar zijn, maar voor lange termijn zet ik daar niet alles neer. Ik moet altijd aan de Hoop denken die ineens foetsie was.
    bedankt kunnen we dus welproberen
  4. De Centenjager 26 maart 2016 22:57
    quote:

    etap schreef op 26 maart 2016 21:57:

    [...]Wat een onzekere joker ben je toch...ga je gram lekker ergens anders halen. Of zoek je kontenlikkerij van het shortkampf!

    NEGEER DRAADJE!
    Heb ik jouw om je persoonlijke mening over me gevraagd? Vraag me gewoon af wat de koers doet nadat de grote jongens mogen en kunnen dumpen. Doe even lekker normaal of ga niet reageren.

    Groet dcj
  5. [verwijderd] 26 maart 2016 23:22
    quote:

    De Centenjager schreef op 26 maart 2016 22:57:

    [...]

    Heb ik jouw om je persoonlijke mening over me gevraagd? Vraag me gewoon af wat de koers doet nadat de grote jongens mogen en kunnen dumpen. Doe even lekker normaal of ga niet reageren.

    Groet dcj
    duimpje omlaag voor je opmerking!
  6. alexvandijk 27 maart 2016 00:03
    Goede vraag Centenjager. Zelf zit ik voor het lange termijn in AM dus ik maak me niet heel erg zorgen. Uiteindelijk zal de koers zich aan de waarde van het aandeel aanpassen. Desalniettemin ben ik wel nieuwsgierig wat ons te wachten staat 6 april. Is er iemand die hier concreet een voorspelling kan doen?
  7. Robeke 27 maart 2016 23:03
    quote:

    Robeke schreef op 27 maart 2016 22:59:

    Ik denk nog weinig actie; grote investeerders zijn er niet, lees ik steeds; begeleidende banken mogen de eerste 6 weken hun stukken niet verkopen; particulieren die alsnog willen verkopen hadden dan eerder hun claims al verkocht, als ze denken dat de koers gaat dalen; dus............?
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Herstel in zicht voor ArcelorMittal

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links