Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Ordina - Outlook 2016

64 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Kompas 21 februari 2016 11:46
    Wie goed naar de analisten presentatie van afgelopen donderdag heeft geluisterd, zou moeten zijn opgevallen dat CEO Stépan Breedveld, wel degelijk iets over een Outlook voor 2016 heeft losgelaten. Zijn laatste woorden aan het einde van zijn presentatie waren letterlijk de volgende:

    We hebben nu dus ook echt het gevoel dat we er goed opgelijnd staan om met deze maatregelen ook echt de krimp om te gaan buigen in groei voor de hele groep. Dat is eigenlijk ook het belangrijkste thema voor ons voor 2016, Top-line groei!!

    Dus zonder hierbij een hard cijfer te benoemen sprak hij heel duidelijk het vertrouwen uit dat Ordina er klaar voor is de krimp om te gaan buigen naar groei!!

    Meer Outlook heb ik voor nu niet nodig. Ik zeg jullie nog éénmaal, 2016 gaat het omslagjaar voor Ordina worden!!

    Succes

  2. sappas 22 februari 2016 16:16
    quote:

    Klaver020 schreef op 21 februari 2016 23:15:

    Kompas dat klopt, zo sta ik er ook in. Gewoon de bedrijfsinfo op de voet volgen, dat geeft mij ook rust.
    Komt wel goed met Ordina, dit jaar nog.
    Ik kom nog maar zelden op dit forum en ik zie dat er niet veel veranderd is.

    Analyse is nog steeds cynisch en Harry blijft uiteraard Harry :-)
  3. sappas 22 februari 2016 19:21
    quote:

    Kompas schreef op 21 februari 2016 11:46:

    Wie goed naar de analisten presentatie van afgelopen donderdag heeft geluisterd, zou moeten zijn opgevallen dat CEO Stépan Breedveld, wel degelijk iets over een Outlook voor 2016 heeft losgelaten. Zijn laatste woorden aan het einde van zijn presentatie waren letterlijk de volgende:

    We hebben nu dus ook echt het gevoel dat we er goed opgelijnd staan om met deze maatregelen ook echt de krimp om te gaan buigen in groei voor de hele groep. Dat is eigenlijk ook het belangrijkste thema voor ons voor 2016, Top-line groei!!

    Dus zonder hierbij een hard cijfer te benoemen sprak hij heel duidelijk het vertrouwen uit dat Ordina er klaar voor is de krimp om te gaan buigen naar groei!!

    Meer Outlook heb ik voor nu niet nodig. Ik zeg jullie nog éénmaal, 2016 gaat het omslagjaar voor Ordina worden!!

    Succes

    Kompas heb je nog de link van deze webcast.
  4. analyse_A3CD 22 februari 2016 19:55
    Hai Sappas, zit je niet in Spanje van de winst op Ordina?

    Ach, dat had ik nou niet moeten zeggen, maar ja je weet hoe dat gaat?!

    Luister je ook nog steeds naar de call up van die snelle jongens?

    Leuk aandeel dat Ordina vind je niet? Jij wacht ook nog steeds op de klapper?
    Als het maar geen zeven klapper wordt!

    Maar bij die snelle jongens moesten ze er niks van hebben, weet je nog?

    Na deze daling vandaag, ben ik weer erg sceptisch geworden!
  5. sappas 22 februari 2016 20:15
    quote:

    analyse _A3CD schreef op 22 februari 2016 19:55:

    Hai Sappas, zit je niet in Spanje van de winst op Ordina?

    Ach, dat had ik nou niet moeten zeggen, maar ja je weet hoe dat gaat?!

    Luister je ook nog steeds naar de call up van die snelle jongens?

    Leuk aandeel dat Ordina vind je niet? Jij wacht ook nog steeds op de klapper?
    Als het maar geen zeven klapper wordt!

    Maar bij die snelle jongens moesten ze er niks van hebben, weet je nog?

    Na deze daling vandaag, ben ik weer erg sceptisch geworden!
    Zaterdag vertrek ik naar Spanje.

    Vandaag Nypstar met een leuke winst verkocht en mijn aandelen Ordina uitgebreid.
    Ik heb nu aandelen voor de lange termijn en die verkoop ik als de koers een stuk hoger staat en ik heb aandelen voor de korte termijn waar ik mee handel.

    Ik heb nog steeds vertrouwen in Ordina, alleen geduld is een schone zaak.

  6. Andre.A 24 februari 2016 21:21
    quote:

    Kompas schreef op 24 februari 2016 19:45:

    Ordina wordt het leukste en meest spannende aandeel van 2016!! Wat een potentie heeft dit pareltje vanaf deze koersniveaus zeg! Eén groot feest en het kost je niet meer dan wat geduld hahaha
    Ik hoop het! Heb er 13250 als Ordina de komende jaren weer groeit naar niveaus van voor de crisis kan dat een leuk bedrag worden.
  7. forum rang 4 Kompas 25 februari 2016 20:25
    Leuke "Price target" op de eigen site van SNS Securities!! Ze beginnen het daar door te krijgen hahaha

    www.snssecurities.nl/research/aandele...

    Handelt er iemand via SNS?! En wil deze dan zo vriendelijk zijn daar in te loggen en hun laatste rapport hier op de site te plaatsen?! Alvast dank!!
  8. [verwijderd] 25 februari 2016 22:09
    quote:

    Kompas schreef op 21 februari 2016 11:46:

    Wie goed naar de analisten presentatie van afgelopen donderdag heeft geluisterd, zou moeten zijn opgevallen dat CEO Stépan Breedveld, wel degelijk iets over een Outlook voor 2016 heeft losgelaten. Zijn laatste woorden aan het einde van zijn presentatie waren letterlijk de volgende:
    We hebben nu dus ook echt het gevoel dat we er goed opgelijnd staan om met deze maatregelen ook echt de krimp om te gaan buigen in groei voor de hele groep. Dat is eigenlijk ook het belangrijkste thema voor ons voor 2016, Top-line groei!!
    Dus zonder hierbij een hard cijfer te benoemen sprak hij heel duidelijk het vertrouwen uit dat Ordina er klaar voor is de krimp om te gaan buigen naar groei!!
    Meer Outlook heb ik voor nu niet nodig. Ik zeg jullie nog éénmaal, 2016 gaat het omslagjaar voor Ordina worden!!
    Succes
    Ik denk dat ook, daaraan zou ik willen toevoegen waarom ik denk dat dat gaat gebeuren.
    Een doordachte ingreep in de ICT markt was misschien (terugkijkend) wel echt hard nodig, maar heeft helaas als gevolg gehad dat het een gat geslagen heeft in de omzet vooral van Ordina, maar ook bij bij andren zoals Capgemini en CGI. Oftewel dat hebben we duidelijk kunnen zien aan de negatieve koersontwikkeling. Maar uiteindelijk en daar ben ik van overtuigd, zullen die maatregelen en ingrepen ertoe leiden dat het de winst onder de streep verhoogt. Dat is een proces, en kost tijd. Uiteindelijk is het toch echt wel de bedoeling van deze omslag dat er voor alle partijen een win/win/win situtie zal komen (ict-bedrijven, publieke organisaties en: belastingbetalers!) Ordina heeft zich drastisch moeten herpositioneren en is daar nog steeds mee bezig, maar ik ben ervan overtuigd dat dit goed gaat komen.
  9. forum rang 4 Kompas 28 april 2016 21:16
    Toch grappig om al het commentaar na het openen van dit draadje nog eens terug te lezen hahaha

    Moet je eens zien waar we nu slechts twee maanden later staan en waar het aandeel vandaan komt! En mensen, geloof het of niet, we staan nog maar aan het prille begin van een turn around welke zijn gelijke niet kent!!...LOL

    Morgen al de aanval op de 1,30!! Het jaar 2016 wordt het ORDINA jaar !!!!
  10. geldverdubbelaar 28 april 2016 21:30
    quote:

    Kompas schreef op 28 april 2016 21:16:

    Toch grappig om al het commentaar na het openen van dit draadje nog eens terug te lezen hahaha

    Moet je eens zien waar we nu slechts twee maanden later staan en waar het aandeel vandaan komt! En mensen, geloof het of niet, we staan nog maar aan het prille begin van een turn around welke zijn gelijke niet kent!!...LOL

    Morgen al de aanval op de 1,30!! Het jaar 2016 wordt het ORDINA jaar !!!!

    wat voor koers denk jij dat ordina aan het eind van het jaar staat kompas???????
64 Posts
Pagina: 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links