Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Wat wordt de slotkoers morgen, en woensdag na de tussentijdse verklaring.

13 Posts
| Omlaag ↓
  1. wieweet 21 december 2015 20:19
    ZUTPHEN (AFN) - Esperite gaat op woensdag 23 december een buitengewone aandeelhoudersvergadering houden over goedkeuring van een nieuw aandelen-optieprogramma. Dat maakte het stamcel- en geneticabedrijf woensdag bekend.
    Details over het programma werden niet gemeld.

    ----

    Blijft nog een beetje gissen voor hoe en wat. Hmmm zouden er ook aandelen bij kunnen komen? Heb er een paar vanmorgen opgepikt en kijk wel waar het schip strand.

    vrgr
  2. [verwijderd] 21 december 2015 20:45
    Ik heb lang in dit aandeel gezeten en zag hierbij regelmatig dat de koers voorafgaand aan slecht nieuws eerst sterk opliep. Een vrij makkelijk truukje bij zwakke fondsen, even opkloppen voor het slechte nieuws zodat de netto schade na bekendmaking beperkt blijft.
    Ik zeg niet dat het zo is maar het is wel weer een merkwaardige beweging dus ik ben benieuwd wat er woensdag uitkomt. Helaas zijn er geen aandelen om een negatieve positie in te nemen, dat gokje had ik dan wel weer willen wagen.
  3. [verwijderd] 21 december 2015 20:58
    quote:

    omaneus schreef op 21 december 2015 20:46:

    ik doe een gok 5 euro.
    Tja, als u zo met het geld van uw kleinzoon om gaat snap ik dat hij aan de grond zit. ;)

    Wat maakt dit bedrijf ineens zo "hot"? Ik heb jaren positie gehouden maar was in maart absoluut niet rouwig om mijn positie te liquideren. Wat zijn nu de plotselinge wijzigingen dat het aandeel ineens zoveel meer waard moet zijn als destijds?
  4. [verwijderd] 22 december 2015 05:16
    quote:

    Ursus arctos schreef op 21 december 2015 20:58:

    [...]
    Tja, als u zo met het geld van uw kleinzoon om gaat snap ik dat hij aan de grond zit. ;)

    Wat maakt dit bedrijf ineens zo "hot"? Ik heb jaren positie gehouden maar was in maart absoluut niet rouwig om mijn positie te liquideren. Wat zijn nu de plotselinge wijzigingen dat het aandeel ineens zoveel meer waard moet zijn als destijds?
    Wat is er sindsdien veranderd?

    -Esperite tekent overeenkomst met Premaitha

    -Esperite koopt startup InKaryo

    -"Door het combineren van de kennis van InKaryo is het volledige testproces voor trisomieen nu klaar voor de massamarkt".

    -Esperite verwerft patent. (op het gebied van eiwitcomplexen die gebruikt kunnen worden in de immunologie)

    -Esperite zet samen met twee onderzoekinstituten één van de grootste laboratoria voor genetisch onderzoek op, in Italie.

    -Genome groeide in het derde kwartaal met 45% ten opzichte van het tweede kwartaal.

    Er is heel veel veranderd intussen. Als lange termijn belegger zit je, zeker als je op deze koers nog wat inslaat, imo bij Esperite zeer goed.
    Uiterlijk 2018 staat de 10 euro op de borden. Maar dat is mijn mening.

    Succes allen!

  5. forum rang 6 sportliefhebber 22 december 2015 17:34
    quote:

    alblas100 schreef op 22 december 2015 17:25:

    Dat hoop je om lager tekopen ik denk morgen pb 3.10
    De vooruitzichten zijn in ieder geval goed.
    Ik zie de koers niet terugzakken naar de koers van vorige week.
    Toch mooie volumes.
    De echte stijging verwacht ik in 2016 .
  6. [verwijderd] 23 december 2015 09:32
    quote:

    Ursus arctos schreef op 21 december 2015 20:45:

    Ik heb lang in dit aandeel gezeten en zag hierbij regelmatig dat de koers voorafgaand aan slecht nieuws eerst sterk opliep. Een vrij makkelijk truukje bij zwakke fondsen, even opkloppen voor het slechte nieuws zodat de netto schade na bekendmaking beperkt blijft.
    Ik zeg niet dat het zo is maar het is wel weer een merkwaardige beweging dus ik ben benieuwd wat er woensdag uitkomt. Helaas zijn er geen aandelen om een negatieve positie in te nemen, dat gokje had ik dan wel weer willen wagen.
    Goh? Verrassende wending.
13 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 880,79 +0,69%
EUR/USD 1,0684 -0,17%
FTSE 100 8.089,43 +0,55%
Germany40^ 18.185,10 +0,26%
Gold spot 2.315,44 -0,28%
NY-Nasdaq Composite 15.696,64 +1,59%

Stijgers

VIVORY...
+25,14%
ASMI
+10,50%
NX FIL...
+4,65%
RANDST...
+4,47%
BESI
+3,48%

Dalers

ALLFUN...
-8,63%
ING
-5,38%
Avantium
-2,56%
WDP
-2,36%
DSM FI...
-1,70%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links