Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ArcelorMittal AEX:MT.NL, LU1598757687

  • 23,800 18 apr 2024 17:35
  • +0,290 (+1,23%) Dagrange 23,560 - 23,960
  • 2.676.573 Gem. (3M) 2,4M

2016 word de ommekeer koersdoel 7,50

37 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 s.lin 12 april 2016 15:52
    ArcelorMittal: Oplopend binnen een dalend trendkanaal
    12-4-2016
    In de weekgrafiek staan Fibonacci lijnen over de daling €8,24 - €2. Potentiële barrières op de weg naar boven zijn het 38,2% niveau rond €4,40, het 50% niveau rond €5,10 en het 61,8% niveau rond €5,85. Het zijn punten waar eventueel een nieuwe top kan volgen.

    www.adnbeursanalyse.nl/Aandelen/2016/...
  2. [verwijderd] 13 april 2016 14:14
    quote:

    OzzyO schreef op 13 april 2016 06:11:

    [...]
    Tijdje niet gezien.

    Alles wel?

    Groeten vanuit Mexico
    Ozzy: gezien het tijdsverschil met Nederland kunnen we het volgende doen.
    Als het bij ons avond is, is het in Nederland nacht en ligt vrijwel iedereen op één oor. Dan zouden wij onze e-mail adressen uit kunnen wisselen en direkt weer kunnen weghalen. Dan kunnen wij rustiger onze belevenissen vertellen. Op dit moment hebben wij bezoek van dochter, schoonzoon en de 2 kleinkinderen vandaar mijn afwezigheid.

    Saludos desde la Sultana de Cali
  3. forum rang 10 voda 13 april 2016 16:58
    Grappige titel draad, het koersdoel is al "bijna" binnen handbereik? :-)

    Beursblik: Credit Suisse zet ArcelorMittal op Kopen

    Koersdoel naar 7,50 dollar.

    Credit Suisse heeft woensdag het advies voor ArcelorMittal verhoogd van Neutraal naar Outperform en stelde daarbij het koersdoel opwaarts bij van 6,00 naar 7,50 dollar.

    "We verhogen Mittals bedrijfsresultaat (EBITDA) voor een tweede keer in een maand", aldus de analisten van de Zwitserse zakenbank. Rekenden de marktvorsers bij de vorige verhoging nog op een bedrijfsresultaat van 4,4 miljard dollar in 2016 en 6,0 miljard dollar in 2017, inmiddels is dit respectievelijk 5,0 miljard en 6,8 miljard dollar. Daarmee is de bank flink positiever dan de consensus.

    Credit Suisse wees er op dat de cyclus in de staalsector "scherp" herstelt en volgens de analisten lijkt het om een daadwerkelijk herstel te gaan en niet om een seizoensmatige opleving.

    Aanjagers voor de koers van ArcelorMittal zijn volgens de analisten de oplopende prijzen voor onder meer staal en ijzererts. Ook rekent de zakenbank op een optimistische outlook van ArcelorMittal bij de komende kwartaalcijfers. Het grootste risico blijft volgens de analisten een snelle reactie van de aanbodzijde op het marktherstel, aangezien de capaciteit nauwelijks is afgenomen.

    Het aandeel ArcelorMittal sloot dinsdag 3,0 procent hoger op 4,49 euro.


    Door ABM Financial News. Info@abmfn.nl: +31(0)20-26 28 999
  4. [verwijderd] 13 april 2016 18:05
    quote:

    de volharder schreef op 13 april 2016 14:14:

    [...]
    Ozzy: gezien het tijdsverschil met Nederland kunnen we het volgende doen.
    Als het bij ons avond is, is het in Nederland nacht en ligt vrijwel iedereen op één oor. Dan zouden wij onze e-mail adressen uit kunnen wisselen en direkt weer kunnen weghalen. Dan kunnen wij rustiger onze belevenissen vertellen. Op dit moment hebben wij bezoek van dochter, schoonzoon en de 2 kleinkinderen vandaar mijn afwezigheid.

    Saludos desde la Sultana de Cali
    Dat lijkt me een goed plan, maar dat moet inderdaad hier zo rond een uur of 20.00 zijn. en dan snel weer weghalen. (Dat wilde ik ook aan Voda voorstellen, maar met hem zitten we met het tijdverschil)

    Geniet van de kleinkinderen.

    salduos desde un caloroso México :-)
  5. [verwijderd] 14 april 2016 01:31
    quote:

    OzzyO schreef op 13 april 2016 18:05:

    [...]
    Dat lijkt me een goed plan, maar dat moet inderdaad hier zo rond een uur of 20.00 zijn. en dan snel weer weghalen. (Dat wilde ik ook aan Voda voorstellen, maar met hem zitten we met het tijdverschil)

    Geniet van de kleinkinderen.

    salduos desde un caloroso México :-)
    Van Voda heb ik een e-mail adres die zal ik je als wij onze e-mail adressen hebben uitgewisseld ook laten weten.
    Om 20.00 uur ben ik nog op internet aanwezig en ik dacht dat Mexico en Colombia weer gelijk lopen qua tijd.
    Hasta luego a las 8 PM
37 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Herstel in zicht voor ArcelorMittal

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links