Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Arrowhead Pharmaceuticals OTC:ARWR.Q, US04280A1007

  • 22,610 18 apr 2024 22:00
  • +0,080 (+0,36%) Dagrange 21,930 - 22,810
  • 1.031.882 Gem. (3M) 1,2M

Forum Arrowhead Research geopend

8.370 Posts
Pagina: «« 1 ... 280 281 282 283 284 ... 419 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. mvdln 31 januari 2022 15:03
    Inderdaad goed nieuws voor Arrowhead. Nogmaals bevestiging: RNAi > Antisense! Ionis stapelt de tegenslagen op. Dirk Haussecker blijft ze maar bejubelen, die moet toch flink onderwater staan?

    Ionis lijkt nu goedkoop, maar het speculatief karakter neemt toe. Vaak is het verstandiger om voor de echte winnaars te gaan (kijk naar ASML, Apple, Microsoft, enz.) die constant als "te duur" worden bestempeld maar historisch gezien nooit hebben teleurgesteld. ARWR moet nog maar bewijzen dat het in dat rijtje thuis hoort, maar de kansen liggen er.

    Het probleem volgens Pfizer: “the magnitude of non-HDL-C and [triglycerides] reduction observed did not support” continued clinical research in cardiovascular risk reduction or severe hypertriglyceridemia. Pfizer also highlighted dose-dependent increases in liver fat and elevated liver enzymes at higher doses in its explanation of the decision to dump vupanorsen.

    Even ter vergelijking de studieresultaten van Ionis en ARWR naast elkaar (changes from baseline):

    Ionis ANGPTL3:

    - TG: 53%
    - non-HDL: 18%
    - LDL-C: No significant reductions in low-density lipoprotein cholesterol (LDL-C) levels compared to placebo
    - Dose-dependent increases in liver fat and elevated liver enzymes at higher doses

    ARO-ANG3:

    - TG: 71%
    - non-HDL: 34%
    - LDL-C: 50%
    - Lipid, lipoprotein, and apolipoprotein reductions sustained to week 16

    Als je deze 1 op 1 vergelijking maakt dan kom je tot de conclusie die Pfizer maakt lijkt me zo?

    De grootste schrik die je als belegger in ARWR moet hebben is dat we het track record van IONIS gaan volgen. Een uitpuilende pijplijn met 1001 beloften maar vooralsnog enkele successen in kleine indicaties. Voorlopig moet ARWR eerst maar eens aantonen dat het een grotere indicatie volledig door de clinische studies kan loodsen. De huidige Phase III study APOCIII is een goede aanzet maar is nog niet de grote omzetmaker.
  2. Wil Helmus 31 januari 2022 15:20
    Reactie van BBS op het falen van IONS:

    Yep, me too, despite ANGPTL3 being a great genetically validated target. #ASO's have had ALT/AST issues, plus, dosing is too frequent (making safety an issue). #RNAi is clearly superior - bi-annual dosing, and no ALT/AST issues.

    $IONS's Vupanorsen issues are 100% modality-related. ANGPTL3 is genetically validated. Not the first time ASO's have had ALT/AST issues. #RNAi is King! Proof: $ARWR's ARO-ANG3 reduces TG and Non HDL-C SIGNIFICANTLY (favorable safety & tolerability profile), Vupanorsen does not: t.co/3bH6KnYvW3
  3. forum rang 5 Piddy 31 januari 2022 16:29
    quote:

    mvdln schreef op 31 januari 2022 15:03:

    De grootste schrik die je als belegger in ARWR moet hebben is dat we het track record van IONIS gaan volgen. Een uitpuilende pijplijn met 1001 beloften maar vooralsnog enkele successen in kleine indicaties.
    Zo denk ik er alvast niet over maar snap je opmerking wel.
    Sinds jaar en half denk ik dat nu net bij "Sorrento" !
    Dagelijks PB's en oeverloze beloftes maar bij momenten erg moeilijke beurskoers.
  4. mvdln 31 januari 2022 16:46
    quote:

    Piddybull. schreef op 31 januari 2022 16:29:

    [...]

    Zo denk ik er alvast niet over maar snap je opmerking wel.
    Sinds jaar en half denk ik dat nu net bij "Sorrento" !
    Dagelijks PB's en oeverloze beloftes maar bij momenten erg moeilijke beurskoers.
    @Piddybull: mijn aandelenportefeuille is vandaag voor 96,5% belegd in ARWR, dus ik denk er ook niet zo over.

    Ik bedoel vooral: alles wat ARWR aanraakt lijkt in goud te veranderen, maar het is pas iets waard als het ook effectief als goud verkocht kan worden. De discount die ARWR vandaag ondergaat is omdat er veen potentiële waarde inzit. De koersschommelingen zijn daar overigens ook aan te wijten. Ik maak er maar al te graag gebruik van.
  5. forum rang 6 Hulskof 31 januari 2022 17:05
    Toch vraag ik me net als enkele leden op Discord af of er niet meer zit achter de matige doelen die gesteld zijn. Misschien weet CA meer dan hij laat uitschijnen? Het is wat Wil Helmus zegt, de avonturen buiten de lever zijn nog niet echt van de grond gekomen en god weet valt HIF2 nogmaals tegen. Dan onderstreept dat het alleen maar. En het zijn niet alleen de laag gestelde doelen, het is ook de hoogte van de beloning die ertegenover staat. Die zou neerkomen op 100 miljoen.

    100 miljoen voor een doel dat in de ogen van menigeen (ikzelf ook) halverwege vorig jaar al bereikt zou zijn...

    Het is heel goed mogelijk dat CA niet rekent op een eerste goedgekeurd product voor 2025.
  6. forum rang 6 Tom3 31 januari 2022 18:00
    @Hulskof, als ik CA was geweest had ik ook geen belang bij te hoog gestelde doelen. De biotech is natuurlijk een zakkenvullersfestijn als je goed zit. Vrees dat de doelen bepaald zijn aan de hand van sectorgemiddeldes waar de slagingskans tussen de 5 en 10% zit. Rnai zit op een veelvoud daarvan. Vandaag hebben we kunnen vaststellen dat ANGPTL3 ook weer voltreffer gaat worden. Er is maar 1 belang en dat is eigenbelang.
  7. forum rang 6 Hulskof 31 januari 2022 18:36
    quote:

    Tom3 schreef op 31 januari 2022 18:00:

    @Hulskof, als ik CA was geweest had ik ook geen belang bij te hoog gestelde doelen. De biotech is natuurlijk een zakkenvullersfestijn als je goed zit. Vrees dat de doelen bepaald zijn aan de hand van sectorgemiddeldes waar de slagingskans tussen de 5 en 10% zit. Rnai zit op een veelvoud daarvan. Vandaag hebben we kunnen vaststellen dat ANGPTL3 ook weer voltreffer gaat worden. Er is maar 1 belang en dat is eigenbelang.
    Ja, dat is sowieso het geval. :-)
    We zullen maar hopen dat het losstaat van echte slagingskansen.
  8. forum rang 5 Piddy 31 januari 2022 18:47
    Hulskof,

    Ik heb me nooit beziggehouden hoeveel een ceo achteroverslaat met het bedrijf waar ze vaak dag en nacht mee bezig zijn.
    Als aandeelhouder uit mijn luie zetel is het makkelijk geld verdienen dus dat is soms ook bedenkelijk.
    Ik heb het over Onno, zolang die alles de hemel inpraatte genoot ik mee van de weelde.
    Het verhaal mag wel niet struikelen ;-)

    Ik begrijp de redenen die er achter gezocht worden maar hoort dat niet gewoon bij de gezonde zenuwachtigheid die we nu allemaal wat krijgen in de aanloop van de CC.
    Ik denk dat bij een eerste PB met beste data er niemand meer van wakker gaat liggen.
    Op Yahoo lees ik ook dat er iemand eerder principieel tegenstemt op die verloningskwestie.
    Dat is een goed uitgezonden signaal.

    We mogen kritisch zijn.
    Maar een ceo mag ook hebberig en gedreven zijn.
  9. forum rang 7 4finance 31 januari 2022 21:05
    quote:

    Hulskof schreef op 31 januari 2022 18:53:

    Interessant stuk over het recente falen van Ionis. Het maakt me op z'n zachtst uitgedrukt toch wat voorzichtiger of toch ten minste waakzaam tav het succesvan Arrowhead. Er kan telkens nog een heleboel misgaan.

    www.science.org/content/blog-post/tak...
    Arrowhead heeft een mooie brede pipeline. Het juist daarom dat er nog van alles mis kan gaan. De kans daar op is zelfs groot. USA bio's worden heel hard afgestraft bij verkeerde of slechte data. Daarom is aandelen spreiding zeer belangrijk. Ik beperk Bio's in mijn porto tot max 15%. Kan er eigelijk niet genoeg voor waarschuwen.

  10. forum rang 6 de tuinman 31 januari 2022 22:08
    quote:

    4finance schreef op 31 januari 2022 21:05:

    [...]

    Arrowhead heeft een mooie brede pipeline. Het juist daarom dat er nog van alles mis kan gaan. De kans daar op is zelfs groot. USA bio's worden heel hard afgestraft bij verkeerde of slechte data. Daarom is aandelen spreiding zeer belangrijk. Ik beperk Bio's in mijn porto tot max 15%. Kan er eigelijk niet genoeg voor waarschuwen.

    Een biotech wordt vooral gewaardeerd op de successen. Een brede pipeline zorgt ook voor risico spreiding.
  11. forum rang 5 Piddy 31 januari 2022 22:46
    4F,
    Ieder zijn keuze.
    Brede pipeline en extreem belachelijk laag aantal geshorte aandelen.
    Dat kan ik niet genoeg waarderen aan ARWR.
    Iemand zei ooit dat ik tenminste mijn aankopen gediversifieerd plaats met maandelijkse intervallen.
    De kans op succes bij ARWR ligt ook echt beduidend hoger (+70 %)

  12. forum rang 6 Tom3 31 januari 2022 23:11
    quote:

    Hulskof schreef op 31 januari 2022 18:53:

    Interessant stuk over het recente falen van Ionis. Het maakt me op z'n zachtst uitgedrukt toch wat voorzichtiger of toch ten minste waakzaam tav het succesvan Arrowhead. Er kan telkens nog een heleboel misgaan.

    www.science.org/content/blog-post/tak...
    Mij is niet duidelijk geworden of de beëindiging van de Ionis trial nu komt door bijwerkingen van de ASO techniek of dat het komt doordat het uitgeschakelde gen nog (onvermoede) functies heeft waar men pas in de praktijk achter gekomen is. Dat laatste is de achilleshiel van zowel anti0-sense als rna interference. Het eerste is niet zo erg voor ARWR, het andere is wel een (groot) probleem, want dat zou ook voor Arrowhead gelden. Ik ben bij Arrowhead nog geen signalen tegen gekomen die duiden op de problematiek zoals Ionis die heeft ervaren. Nog maar een keer doorspitten dus.
8.370 Posts
Pagina: «« 1 ... 280 281 282 283 284 ... 419 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links