Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Arrowhead Pharmaceuticals OTC:ARWR.Q, US04280A1007

  • 22,610 18 apr 2024 22:00
  • +0,080 (+0,36%) Dagrange 21,930 - 22,810
  • 1.031.882 Gem. (3M) 1,2M

Forum Arrowhead Research geopend

8.370 Posts
Pagina: «« 1 ... 279 280 281 282 283 ... 419 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Hulskof 28 januari 2022 17:49
    quote:

    Wil Helmus schreef op 28 januari 2022 17:17:

    Alles komt goed! ;-)

    $ARWR Leerink Raises Arrowhead Pharmaceuticals PT To $46 From $45, Market Perform Rating t.co/xKruSlBFiq
    Haha, die Mani toch. Wat zal hij in zn vuistje lachen bij het zien van dit koersverloop. Marktwerking is a bitch zeggen we dan. ;-)
  2. forum rang 6 Tom3 28 januari 2022 19:44
    quote:

    Hulskof schreef op 28 januari 2022 08:49:

    [...]

    Op 42,11 ligt het 200 wekelijks gemiddelde. Dat zou een bodem kunnen zijn. Zo niet, dan ligt de weg vrij naar 24...

    XBI is trouwens zwaar oversold, met een rsi laag in de 20. De laatste keer dat dat gebeurde was in maart 2020, bij het begin van de coronauitbraak in het Westen. XBI hangt ook rond een gevoelig gemiddelde. Kans op een bounce lijkt me vrij groot. Maar of het een echte bodem wordt of slechts een tussenstation durf ik niet te zeggen.
    Bedankt voor je input. Wat me opvalt is dat er altijd (broodetende) profeten (zoals nu weer op SA) opdoemen die kunnen beredeneren dat "we" zakken omdat er niet veel inspirerend nieuws op komst zou zijn. Hiertegenover staat weer dat het weerglas van UBS/ 4Finance kennelijk weer kopen staat. Mijn positie staat nu voor $4 per aandeel "op de balans" en ik heb er meer dan genoeg. Zonodig gaan we zonder problemen in winterslaap, wetende dat zoiets historisch gezien meestal niet veel langer dan een jaar nodig blijkt. Als grootste concurrent beschouw ik Intellia Therapeutics met zijn waardering van $ 6,3 miljard. Intellia is volgens mij veel speculatiever omdat eerst nog maar eens moet worden bewezen of crispr-cas9 veilig is terwijl de effectiviteit van rnai nauwelijks minder is. Intellia kan gelukkig wel -in levende patiënten- genen verwijderen maar (nog) niet toevoegen aan het genoom. Ik hoop dat dat nog heel lang zo blijft.
  3. Storm550 29 januari 2022 23:59
    quote:

    Piddybull. schreef op 27 januari 2022 15:05:

    Bron / YAHOO - J

    Patent Update Application filed today:
    United States Patent Application 20220024975
    Kind Code A1
    Almeida; Aaron ; et al. January 27, 2022
    ALPHA-V BETA-6 INTEGRIN LIGANDS AND USES THEREOF

    Abstract
    Integrin ligands having serum stability and affinity for .alpha.v.beta.6 integrins are described. Compositions comprising .alpha.v.beta.6 integrin ligands having serum stability and having affinity for .alpha.v.beta.6 integrins and methods of using them are also described.
    BACKGROUND

    [0003] Integrin alpha-v beta-6 (.alpha.v.beta.6), which is expressed in various epithelial cells, is a receptor for the latency-associated peptide (LAP) of TGF-.beta. and for the (ECM) proteins fibronectin, vitronectin, and tenascin.

    [0004] Although barely detectable in normal healthy adult epithelia, .alpha.v.beta.6 integrin is upregulated during wound healing and in different cancers (e.g., colon, ovarian, endometrial, and gastric cancer), and often associates with poor cancer prognosis. It has been shown that .alpha.v.beta.6 integrin can promote cell invasion and migration in metastasis, and inhibit apoptosis. .alpha.v.beta.6 integrin may also regulate expression of matrix metalloproteases (MMPs) and activate TGF-.beta.1. There is increasing evidence, primarily from in vitro studies, that suggest that .alpha.v.beta.6 integrin may promote carcinoma progression. Thus, integrin .alpha.v.beta.6 is attractive as a tumor biomarker and potential therapeutic target and for its role in expression of matrix metalloproteases (MMPs) and activation of TGF-.beta.1.
    Uit de vragen n.a.v. de cijfers van Q2 2021:

    Keay Nakae

    Thanks, Chris. You mentioned your other pulmonary targets that are under development. I’m wondering when we get the initial knocked down data for CF patients. What kind of read across could that provide to your other pulmonary programs? So in other words, are you using the same inhaled route of administration, the same conjugated light can for epithelial cells and is just a different siRNA, payload?

    [Letterlijke vertaling: Bedankt, Chris. Je noemde de andere long 'doelen' die in ontwikkeling zijn. Ik vraag me af wanneer we de eerste informatie over knockdown (van ENaC) in CF patiënten krijgen? In andere woorden, gebruiken jullie dezelfde toediening via inhalering, dezelfde geconjugeerde ligands voor epitheelcellen en alleen een andere siRNA, lading?] [Simpeler: Als jullie weten hoe je kunt binden aan de juiste cellen, is het dan alleen nog maar een kwestie van het veranderen van siRNA om andere longziektes te behandelen?]

    Christopher Anzalone

    Yes, it’s a great question. So, yes, we expect to be able to read through these data to read, gosh, let me put that better. We do expect this to read through to our potential other programs here in pulmonary, and we are using the same targeting ligand. We’re targeting alpha-v beta-6 integrin. And so to the extent that we see knocked down in early and we would expect that that would suggest we should see knocked down in the other ones, as you point out just in sequence, they’re modified different reports as well, but if we can knock down to one I would expect you to knock down in the other. And so that’s why this data readout is so important to us. It reads on our ability to create a real pulmonary franchise. If we can do that there is a ton of value that we can create, and there is a ton of product candidates that we can create and a ton of drugs I think we can bring to various diseases.

    [Letterlijke vertaling: Ja, dat is een goede vraag. Zo, ja, we verwachten de data breder te kunnen trekken (naar andere longziektes). Laat me dat beter zeggen: We verwachten dit breder te kunnen trekken naar onze andere potentiële programma's voor de longen, en we gebruiken dezelfde targeting ligand. We richten op alpha-v beta-6 integrin. Als we knockdown zien hier, verwachten we dat door te kunnen trekken naar andere programma's. Blabla.] [Simpeler: knowdown van ENaC geeft aan dat het richting goed werkt, dus de targeting ligand geschikt is. Dan kan dat doorgezet worden naar andere longziektes en kan er gesproken worden over een 'pulmonary franchise' = veel waarde = $$$]

    Ik denk zelf dat ze binnen Arrowhead genoeg data hebben om te weten dat het wel goed zit met de targeting ligand. Vandaar dat er twee CTA's verwacht worden voor longziektes in de eerste helft van 2022. Misschien is het niet genoeg data om het te delen in een press release. Bovendien verwacht ik veel van het meer potentere middel dat ondertussen ontwikkeld is. Ik ben benieuwd of dat alleen om CF gaat of dat die hogere potentie ook geldt voor de andere longziektes. Ik hoop ook dat de twee nieuwe CTA's gaan om toediening via inhaler. We gaan het zien.
  4. forum rang 6 Hulskof 31 januari 2022 10:41
    Veel gedoe op Discord rond de stock awards van CA (ceo) die gerelateerd zijn aan de market cap per 1/1/2025:

    9 billion hold for two quarters 250K shares
    10 billion hold for two quarters 270K shares
    11 billion hold for two quarters 280k shares.

    Velen vallen niet zozeer over de flinke aantallen stocks, maar over de lage doelen die gesteld zijn. 9 tot 11 miljard per jan 2025, terwijl CA zelf vaker heeft gerept van 50 miljard in 5 jaar tijd. Gelooft hij onvoldoende in de kracht van rnai? Ziet hij tegen die tijd nog altijd geen product op de markt? Dergelijke lage doelen gaan de koers geen goeddoen, is de verwachting en ik ben geneigd in die gedachte mee te gaan. Als je naar buiten toe 50 miljard roept, maar je al laat belonen voor een fractie daarvan, zijn de gestelde doelen gewoon te laag of is wat je roept volkomen onrealistisch.

    Wat denken jullie?
  5. Wil Helmus 31 januari 2022 11:52
    quote:

    Hulskof schreef op 31 januari 2022 10:41:

    Veel gedoe op Discord rond de stock awards van CA (ceo) die gerelateerd zijn aan de market cap per 1/1/2025:

    9 billion hold for two quarters 250K shares
    10 billion hold for two quarters 270K shares
    11 billion hold for two quarters 280k shares.

    Velen vallen niet zozeer over de flinke aantallen stocks, maar over de lage doelen die gesteld zijn. 9 tot 11 miljard per jan 2025, terwijl CA zelf vaker heeft gerept van 50 miljard in 5 jaar tijd. Gelooft hij onvoldoende in de kracht van rnai? Ziet hij tegen die tijd nog altijd geen product op de markt? Dergelijke lage doelen gaan de koers geen goeddoen, is de verwachting en ik ben geneigd in die gedachte mee te gaan. Als je naar buiten toe 50 miljard roept, maar je al laat belonen voor een fractie daarvan, zijn de gestelde doelen gewoon te laag of is wat je roept volkomen onrealistisch.

    Wat denken jullie?

    Straalt niet heel veel trouwen uit als je het mij vraagt. Market cap is nu iets meer dan 5 miljard. Een verdubbeling van de koers in 3 jaar is natuurlijk prima. Maar als je zelf bedragen als 50 miljard gaat roepen, steekt 10 miljard daar wat magertjes bij af. Zelf ben ik niet helemaal gerust over de Hif2 update die er aan staat te komen. Tot op heden is alles buiten de lever nog geen groot succes gebleken. Misschien ging CA, toen hij het over een market cap van 50 miljard had, uit van succes voor Hif2 en Enac en weet hij inmiddels meer? Ik hoop het niet natuurlijk
  6. forum rang 4 harvester 31 januari 2022 12:04
    quote:

    Wil Helmus schreef op 31 januari 2022 11:52:

    [...]
    Straalt niet heel veel trouwen uit als je het mij vraagt. Market cap is nu iets meer dan 5 miljard. Een verdubbeling van de koers in 3 jaar is natuurlijk prima. Maar als je zelf bedragen als 50 miljard gaat roepen, steekt 10 miljard daar wat magertjes bij af. Zelf ben ik niet helemaal gerust over de Hif2 update die er aan staat te komen. Tot op heden is alles buiten de lever nog geen groot succes gebleken. Misschien ging CA, toen hij het over een market cap van 50 miljard had, uit van succes voor Hif2 en Enac en weet hij inmiddels meer? Ik hoop het niet natuurlijk
    Hoe oud zijn deze targets?

    Zijn ze van lang geleden, zeg maar toen koer USD 20 was?
  7. forum rang 6 Hulskof 31 januari 2022 12:43
    quote:

    harvester schreef op 31 januari 2022 12:04:

    [...]

    Hoe oud zijn deze targets?

    Zijn ze van lang geleden, zeg maar toen koer USD 20 was?
    Dit is de tekst uit de 14a (pag 33):

    2021 Long-Term Incentive Awards

    Performance-Based RSU Award for Chief Executive Officer

    Annual equity awards granted to our executive officers are solely in the form of restricted stock unit (“RSU”) awards that may be settled for shares of our common stock. In the case of our CEO, the award is entirely performance-based. On January 1, 2021, Dr. Anzalone was granted a performance-based RSU (“PRSU”) award of 800,000 shares of our common stock to be earned in three installments on the achievement of the following milestones:




    Achieve a $9 billion market capitalization and hold for two fiscal quarters (250,000 shares)




    Achieve a $10 billion market capitalization and hold for two fiscal quarters (270,000 shares)




    Achieve an $11 billion market capitalization and hold for two fiscal quarters (280,000 shares)

    The milestones must be achieved by January 1, 2025 or the portion of the PRSU tied to each specific milestone will expire.

    ir.arrowheadpharma.com/node/17076/html
  8. forum rang 6 Hulskof 31 januari 2022 13:36
    Leuk nieuws voor ons?

    Pfizer Inc. (NYSE: PFE) and Ionis Pharmaceuticals, Inc. (NASDAQ: IONS) today announced the discontinuation of the Pfizer-led clinical development program for vupanorsen (PF-07285557), an investigational antisense therapy that was being evaluated for potential indications in cardiovascular (CV) risk reduction and severe hypertriglyceridemia (SHTG).

    Pfizer made this decision after a thorough review of data from the global Phase 2b, multicenter, randomized, double-blind, placebo-controlled, dose-ranging, 8-arm parallel-group study of vupanorsen in statin-treated participants with dyslipidemia — also known as TaRgeting ANGPTL3 with an aNtiSense oLigonucleotide in AdulTs with dyslipidEmia (TRANSLATE-TIMI 70). As previously announced, the study met its primary endpoint, achieving a statistically significant reduction in non-high density lipoprotein cholesterol (non-HDL-C), as well as statistically significant reductions in triglycerides (TG) and angiopoietin-like 3 (ANGPTL3). However, the magnitude of non-HDL-C and TG reduction observed did not support continuation of the clinical development program for CV risk reduction or SHTG. Vupanorsen was also associated with dose-dependent increases in liver fat, and higher doses were associated with elevations in the liver enzymes alanine aminotransferase (ALT) and aspartate aminotransferase (AST).

    finance.yahoo.com/news/pfizer-ionis-a...

  9. forum rang 6 Hulskof 31 januari 2022 13:39
    quote:

    Tom3 schreef op 31 januari 2022 13:37:

    @Hulskof, mag toch hopen dat "we" voor eind 2024 (in 3 jaar dus) een verdubbeling van de beurswaardering hebben bereikt. Dat lijkt me niet erg ambitieus, tenzij er een enorme krach komt natuurlijk.
    Die verdubbeling hoop ik dit jaar eigenlijk al te zien.
  10. forum rang 6 Tom3 31 januari 2022 13:41
    quote:

    Hulskof schreef op 31 januari 2022 13:36:

    Leuk nieuws voor ons?

    Pfizer Inc. (NYSE: PFE) and Ionis Pharmaceuticals, Inc. (NASDAQ: IONS) today announced the discontinuation of the Pfizer-led clinical development program for vupanorsen (PF-07285557), an investigational antisense therapy that was being evaluated for potential indications in cardiovascular (CV) risk reduction and severe hypertriglyceridemia (SHTG).

    Pfizer made this decision after a thorough review of data from the global Phase 2b, multicenter, randomized, double-blind, placebo-controlled, dose-ranging, 8-arm parallel-group study of vupanorsen in statin-treated participants with dyslipidemia — also known as TaRgeting ANGPTL3 with an aNtiSense oLigonucleotide in AdulTs with dyslipidEmia (TRANSLATE-TIMI 70). As previously announced, the study met its primary endpoint, achieving a statistically significant reduction in non-high density lipoprotein cholesterol (non-HDL-C), as well as statistically significant reductions in triglycerides (TG) and angiopoietin-like 3 (ANGPTL3). However, the magnitude of non-HDL-C and TG reduction observed did not support continuation of the clinical development program for CV risk reduction or SHTG. Vupanorsen was also associated with dose-dependent increases in liver fat, and higher doses were associated with elevations in the liver enzymes alanine aminotransferase (ALT) and aspartate aminotransferase (AST).

    finance.yahoo.com/news/pfizer-ionis-a...

    De zoveelste tegenslag voor Ionis dus. Lijkt me zeker goed nieuws voor ARWR!

  11. forum rang 6 Tom3 31 januari 2022 13:48
    Dit zijn de activiteiten van Arrowhead op het gebied van ANGPTL3:

    ARO-ANG3 is designed to reduce production of angiopoietin-like protein 3 (ANGPTL3), a liver synthesized inhibitor of lipoprotein lipase and endothelial lipase. ANGPTL3 inhibition has been shown to lower serum LDL, serum and liver triglyceride and has genetic validation as a novel target for cardiovascular disease.

    Disease
    Hyperlipidemia and hypertriglyceridemia are risk factors for atherosclerotic coronary heart disease and cardiovascular events.

    Clinical Trials
    Study Name: Study of ARO-ANG3 in Healthy Volunteers and in Dyslipidemic Patients
    A Phase 1 Single and Multiple Dose Study to Evaluate the Safety, Tolerability, Pharmacokinetics and Pharmacodynamic Effects of ARO-ANG3 in Adult Healthy Volunteers and in Dyslipidemic Patients
    ClinicalTrials.gov Identifier: NCT03747224

    Study Name: Study of ARO-ANG3 in Adults With Mixed Dyslipidemia (ARCHES-2)
    A Double-blind, Placebo-controlled Phase 2b Study to Evaluate the Efficacy and Safety of ARO-ANG3 in Adults With Mixed Dyslipidemia
    ClinicalTrials.gov Identifier: NCT04832971
8.370 Posts
Pagina: «« 1 ... 279 280 281 282 283 ... 419 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links