Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

NIESEN

39 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Utreg1960 26 augustus 2015 09:33
    quote:

    LELOUPE schreef op 25 augustus 2015 21:18:

    IK VOLG DIT FORUM EEN AANTAL MAANDEN.ER IS EEN DING WAT IK NIET BNEGRIJP.NIEMAND HOOR IK OVER MISSCHIEN TERUGBRENGEN VAN HET BELANG DAT NIESEN IN ORDINA HEEFT.DE DWINGENDE VERKOOP OPDRACHTEN ZIJNVEEL TE GROOT VOOR PART. LELOUP
    Lees je dan eens goed in ipv te schreeuwen.Als hij had afgebouwd was er een
    meldingsplicht gekomen van de AFM.
    Dus ga naar de site van de AFM en zie hoe dat zit!!!!
  2. [verwijderd] 27 augustus 2015 10:06
    quote:

    LELOUPE schreef op 26 augustus 2015 14:20:

    ik schat dat er minstens tussen de drie en vijf miljoen aandelen zijn verkocht tegen koersen aflopend van 1,80 tot 0,90 de laatste maanden
    Blijkbaar zoek je een verklaring voor de daling van afgelopen weken.
    Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Niessen dit doet aangezien hij er absoluut geen belang bij heeft.
    Verder zie in niet in waarom particulieren de koers niet hebben kunnen laten dalen een koers word helemaal niet bepaald door de hoeveelheid maar slechts door de waarde waarop ze van eigenaar wisselen.
    Niemand dwingt dus iemand.
  3. Utreg1960 3 september 2015 15:01
    quote:

    LELOUPE schreef op 3 september 2015 14:40:

    Het zou me niets verbazen als de koper van de laatste tijd de grote verkoper van vorig jaar blijkt te zijn.
    Substantiële deelneming en shortpositie
    Deelnemingen of shortposities van 3% of meer van het geplaatste kapitaal en/of stemmen van een uitgevende instelling moeten verplicht gemeld worden aan de AFM. Deze worden gepubliceerd in het openbare register.

    Drempelwaarden
    Zodra een deelneming of shortpositie 3% of meer van het geplaatste kapitaal bedraagt, moet de aandeelhouder dit onverwijld melden. Hij moet opnieuw melden zodra zijn substantiële deelneming of short positie een drempelwaarde bereikt, overschrijdt of onderschrijdt. Dit kan het geval zijn als hij de beschikking krijgt of verliest over aandelen of door een toe- of afname van het geplaatste kapitaal van de uitgevende instelling (de noemer).

    De drempelwaarden zijn: 3%, 5%, 10%, 15%, 20%, 25%, 30%, 40%, 50%, 60%, 75% en 95%.

    Bijzondere statutaire zeggenschapsrechten
    Iedereen die bijzondere statutaire zeggenschapsrechten krijgt of verliest, moet dit onverwijld melden aan de AFM. Voorbeelden hiervan zijn preferente aandelen of prioriteitsaandelen.

    Leidraad voor aandeelhouders
  4. LELOUPE 13 september 2015 17:40
    Een zwaluw maakt nog geen zomer.Wel verwacht ik een sterk herstel van het aantal overheidsorders in de IT-sector.Mede hierdoor zult u in 1916,misschien al eerder,een verdere stijging van de koers van Ordina tegemoet kunnen zien.Vorige koershoogte van 2,16 zou dan wel eens overtroffen kunnen worden.
39 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links