Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

De week van 8 maart 2015: Wat gaat de koers Esperite doen ?

26 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. kammetje 8 maart 2015 18:58
    quote:

    zwabbertje schreef op 8 maart 2015 12:38:

    Morgen zakken Goossens verkleint belang in Esperite
    Goossens brengt belang in Esperite terug
    Redactie ABM Financial News - 7 maart 2015, 10:42
    Kapitaalbelang teruggebracht tot minder dan tien procent.
    Johan Goossens heeft een kleiner belang in Esperite gemeld. Dat bleek uit een melding in het kader van de Wet op het financieel toezicht, gedateerd op 20 februari 2015.

    Goossens meldde een kapitaalbelang van 8,74 procent bij eenzelfde stemrecht.

    Op 9 september 2013 meldde Goossens nog een kapitaalbelang van 10,28 procent bij een dito stemrecht.

    Wet op het financieel toezicht
    De melding valt onder de Wet melding zeggenschap, die sinds 1 januari 2007 onder de overkoepelende Wet op het financieel toezicht valt. Volgens deze wet moeten aandeelhouders met een belang groter dan 3 procent elke wijziging in hun belang melden.

    Toen stond de koers op 1,868
  2. mickjagger2 8 maart 2015 20:19
    quote:

    AJPM schreef op 8 maart 2015 20:15:

    Die melding van Goossen is al van 20 Februari en daar waren al draadjes over, oud nieuws dus! Kan me niet voorstellen dat de koers daar morgen op reageert. Verwacht wel dat de gehele beurs morgen een stapje terug doet en dat de koers van Esperite in die golfbeweging meegaat.
    Jij heb het druk gehad vandaag,vandaag lid geworden en al 69 postings gedaan of een dubbele alias dat denk ik eerder....
  3. Biffy 8 maart 2015 21:13
    quote:

    mickjagger2 schreef op 8 maart 2015 20:19:

    [...]

    Jij heb het druk gehad vandaag,vandaag lid geworden en al 69 postings gedaan of een dubbele alias dat denk ik eerder....
    Klopt, ik maak me überhaupt niet meer druk, doe niets meer en geniet van het leven. Ben financieel onafhankelijk, so who cares! En wat jij verder denk over dubbele aliassen, laat ik aan jouw ziekelijke achterdochtige geest over. Zolang jij maar genoeg inhoudloze bijdrages levert aan de forums hier, mag je idd trots zijn op je ruim 2000 postings!
  4. [verwijderd] 8 maart 2015 21:22
    quote:

    AJPM schreef op 8 maart 2015 20:15:

    Die melding van Goossen is al van 20 Februari en daar waren al draadjes over, oud nieuws dus! Kan me niet voorstellen dat de koers daar morgen op reageert. Verwacht wel dat de gehele beurs morgen een stapje terug doet en dat de koers van Esperite in die golfbeweging meegaat.
    Goossens is wel un bietje dom hu,,maandag 23 Februari was de slotkoers,,88 eurocent hoga.
    Kijk maar even op historische koers,,wat een mafketel hij heeft zelf de verkoopdruk weg gehaald waardoor de koers weer omhoog ging.
  5. forum rang 10 DeZwarteRidder 9 maart 2015 08:30
    quote:

    AJPM schreef op 8 maart 2015 20:15:

    Die melding van Goossen is al van 20 Februari en daar waren al draadjes over, oud nieuws dus! Kan me niet voorstellen dat de koers daar morgen op reageert. Verwacht wel dat de gehele beurs morgen een stapje terug doet en dat de koers van Esperite in die golfbeweging meegaat.
    Goossen is waarschijnlijk druk bezig om z'n andere aandelen ook te verkopen, dus komt er nog een melding.
  6. forum rang 10 DeZwarteRidder 9 maart 2015 11:22
    Esperite en Kardan

    Voor de derde week op rij behoort Esperite tot de meest besproken aandelen op beleggingsfora. Normaal gesproken worden dagelijks ongeveer 54.000 aandelen in dit bedrijf verhandeld. De laatste tijd zijn dat er soms wel 4 miljoen! Het medische technologiebedrijf (Foto: Dave Campbell) kwam drie weken geleden in het vizier van beleggers toen het bekendmaakte onderzoek te gaan doen naar hersenverlamming. De enorme koersstijging die dagen later werd ingezet is in nog steeds onverklaarbaar. Er werd algemeen verwacht dat een partij een groot belang aan het opbouwen is, maar als dat zo was had de AFM dat inmiddels al lang gemeld moeten hebben. Er lijkt dus sprake van een shuffle. De stijgingskracht van Esperite neemt af en beleggers op fora gingen op zoek naar een nieuwe kans. Dat werd vastgoedinvesteerder Kardan.

    Op woensdag 4 maart werd Kardan op een koers van 25 eurocent getipt op het forum van iex.nl. Veel forumleden gaven aan hun aandelen Esperite te verzilveren en Kardan te kopen. De volgende shuffle leek in de maak. De dagen daarop steeg het aandeel met maar liefst 44%!

    Forumleden krijgen de smaak te pakken en er wordt druk gegist naar de volgende kans. Wat wordt de volgende shuffle? Dit zijn de belangrijkste kandidaten:

    www.beleggersbelangen.nl/opinie/artik...
26 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 870,27 -0,43%
EUR/USD 1,0730 +0,31%
FTSE 100 8.078,86 +0,48%
Germany40^ 17.921,30 -0,93%
Gold spot 2.333,46 +0,75%
NY-Nasdaq Composite 15.712,75 +0,10%

Stijgers

UNILEV...
+5,85%
RENEWI
+4,68%
B&S Gr...
+2,85%
Flow T...
+2,26%
Fugro
+2,09%

Dalers

ADYEN NV
-18,43%
VIVORY...
-8,38%
WDP
-4,93%
Alfen ...
-4,39%
CM.COM
-3,66%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links